|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Blokada predkosci w silniku BAFANG G120.250.DC |
Autor |
Wiadomość |
tidus
początkujący
Dołączył: 09 Maj 2020 Posty: 1 Skąd: kraków
|
Wysłany: Sob 09 Maj, 2020 Blokada predkosci w silniku BAFANG G120.250.DC
|
|
|
Witam
jestem posiadaczem roweru Kross Hexagon Boost 1.0.
link do roweru :
Kross Hexagon Boost 1.0
Silnik to BAFANG G120.250.DC umieszczony w tylnim kole.
Czy jest mozliwosc zdjęcia ograniczenia do 25km ?? |
|
|
|
|
Gringo8
początkujący
Dołączył: 07 Cze 2020 Posty: 1 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 07 Cze, 2020
|
|
|
Przyłączam się do pytania. Czy ktoś wie jak można programować ten silnik?
Kontroler jest bez wyświetlacza. Jest to prawdopodobnie taki sam silnik jak w Ecobike'u. |
|
|
|
|
mackwac
początkujący mackwac
Wiek: 59 Dołączył: 05 Lut 2021 Posty: 1 Skąd: Malec
|
Wysłany: Wto 09 Mar, 2021
|
|
|
Witam wszystkich.
Udało się zdjąc blokadę z tego bafanga?
Pozdrawiam |
_________________ mackwac |
|
|
|
|
Megamo.bike
początkujący Milord
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2021 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 09 Mar, 2021
|
|
|
Zawsze jest możliwość jak nie programowalnie to mechanicznie |
_________________ Szczubel |
|
|
|
|
drako24
początkujący Zelektryfikowany
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 16 Sie, 2022
|
|
|
Mogę odblokować cena usługi 200zł lokalizacja Częstochowa
tel. 794 323 068 |
|
|
|
|
LukLuk
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2022 Posty: 41 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 03 Lis, 2022
|
|
|
a przy okazji może ktoś wypowiedzieć się w czym jest "lepszy" taki silnik na tył od silnika przedniego? Kupiłem Bafang na przód. Obsługiwałem fajtłapy z pyszne pl i oni jeżdża na bafangach na przód i nie widzę większej różnicy między napędem na przód a tył |
|
|
|
|
slow
kierownik
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Lut 2018 Posty: 336 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: Wto 13 Gru, 2022
|
|
|
Zrobiłem kilka rowerów z napędem na tył i kilka na przód.
NA przód jak się szybciej jedzie to wyraźnie czuć ze kierownica się "broni". Efekt żyroskopowy jest znacznie większy. Nie da się nagle zmienić kierunku. Jadąc pod stromą górę po kamienistej drodze przód też lubi ślizgać.
Przy silniku z tyłu te 2 problemy nie występują. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|