ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Bafang BBS02 / BBSHD - nastawy
Autor Wiadomość
darek.s 
początkujący
darek.s


Wiek: 53
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019   

Po pewnym czasie mam już całkowita jasność. Interfejs który nabyłem łączy się z programem/komputerem ale niestety z napędem już nie. Podobnie inny nabyty z oryginalną wtyczką na układzie Cha340 ( ale nie jest to oryginalny interfejs ). Miałem okazje sprawdzić obydwa na rowerze sąsiada z dorabianym napędem i komunikują się z Bafangiem. Sprzedawca interfejsu już wcześniej twierdził, że napędy w fabrycznych rowerach mają jakąś blokadę. I najwyraźniej to prawda. Dzisiaj byłem u użytkownika forum z napędem E-novation. Też miał problemy z jednym interfejsem ale inny zagadał. Niestety z moim już nie. Z ciekawości podłaczylismy jego wyświetlacz do mojego roweru. Działa ale nie pokazuje mocy. Czyli blokada dotyczy tylko programu bo licznik się komunikuje. I zapewne jest to do zhackowania trzeba by tylko zlogować pełne dane komunikacji licznik - napęd. I kto wie czy jak znajdę więcej czasu to się za to nie wezmę.
Inna sprawa dzisiaj zmieniłem opcje "SUP" w trybie serwisowym z 0 na 5 ( dostępne -15/+15) I rower zaczął płynniej jeździć. Więc skoro na moim sterowniku licznik nie pokazuje mocy to go sobie odpuszczę ( bo nie uśmiecha mi się wymiana sprawnego sterownika) Tym bardziej, że jak widać oryginalny sterowni w trybie serwisowym idzie lepiej dostroić.
 
 
Cezar 
początkujący


Wiek: 60
Dołączył: 28 Kwi 2020
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 28 Cze, 2020   

Witajcie ,

Nie bardzo wiem co si.e dzieje - mam BBSHD 1000w z baterią 48V zmieniłem baterię na 52 i zero reakcji - wyświetlacz kolorowy C18 w ogóle się nie włącza - nie można też programować kontrolera. Wróciłem do 48V i wszystko gra. Co to może być - sprawdziłem polączenia i wtyki wszystko jest ok. Niestety mój BBShd 1000 w nie chce współpracować z baterią 52V - co to może być ?
 
 
malin 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 34
Skąd: gdynia
Wysłany: Pon 29 Cze, 2020   

dobrze byłoby sprawdzić na innym wyświetlaczu, z tego co pamiętam C18 ma jakieś problemy z bateriami 52V
 
 
andypip 
brygadzista


Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 278
Skąd: Legnica
Wysłany: Pon 29 Cze, 2020   

Hejka.
"Przewoltowanie" mida bafanga to nie jest sprawa czysto mechaniczna czyli podmiana baterii. Sterownik jest ustawiony na "sztywno" i wyższe napięcie wyłącza go. Jest tu gdzieś na forum wpis, bardziej fachowy, na temat próby przewoltowania. Silnik nie stwarza problemów, ale sterownik należy "oszukać", co nie jest takie proste i stawia pytanie czy opłacalne. Trafiłem na ten post jak rozważałem podmianę baterii 36 na 48. Minimalne napięcie zasilania można programować, ale max jest niedostępne. Wyswietlacz pokazuje to co mu kontroler podeśle. Poszukaj tego postu, moze odezwie się też któryś z kolegów lepiej obeznanych w temacie.
PS. kolega Wibi eksperymentował z napieciem.
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group