ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Giant Hybrid syncdrive jaki sterownik
Autor Wiadomość
dyzio071 
początkujący


Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017   Giant Hybrid syncdrive jaki sterownik

Witam mam taki silnik srebrny kolo 29" nie posiada sterownika w srodku , zapodalem mu 36V 250W ladnie smiga , pytanie jaki maxymalny moge mu zapodac pozdrawiam

DSCF0099.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 794 raz(y) 3,35 MB

 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1118
Skąd: Wadowice
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017   

Chwilowo 1500w pewnie wytrzyma. Jednak nie ma co szaleć. Ciągłej podejrzewam spokojnie 500W.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
djmarcin56 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 522
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017   

Silnik z tego co piszą ma 35-40nm, przy 1500w chwilowo możesz jeździć ale kontrolować silnik i uważaj na łożyska bo z czytałem, że wszystkie silniki z rynku wtórnego mają je do wymiany i w dodatku bardzo szybko padają te oryginalne.
_________________
Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji ;)
 
 
dyzio071 
początkujący


Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017   

dzieki wszystkim za odpowiedz :)
a taki sterowniczek gdzie moge nabyc w miare dobrej cenie ?
 
 
jasiek011 
początkujący
jasiek011


Wiek: 58
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 12
Skąd: mielno
Wysłany: Czw 07 Gru, 2017   

mam identyczne pytanie czyli jaki sterownik potestowac zeby nie spalic silnika. Czy 30A nie bedzie za duzo ? Nie ukrywam ze chcialbym wydusic z silnika troche mocy ale go nie uwalic
 
 
noisue 
początkujący


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 28
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 08 Gru, 2017   

Ja śmigam na sterowniku 48V 17A.
 
 
jasiek011 
początkujący
jasiek011


Wiek: 58
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 12
Skąd: mielno
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017   

17A to taki chyba bardzo bezpieczny prad. Glebor pisal ze ten silnik wytrzymuje podobnie do bionxa a do bionxow zapodaja 25-30A. Wlasnie po to pytam praktykow zeby nie przesadzic
 
 
pyszczak 
początkujący


Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 8
Skąd: W-wa
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017   

22A na bateri 14S daje radę bez problemu i nie grzeje sie jakoś szczególnie. Fajny lekki silniczek.
 
 
tomek701 
prezes


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 526
Skąd: Chełm
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017   

Mam ten silniczek już dwa lata. Jeździłem na nim ciężkim trójkołowcem na baterii 10S na sterowniku 30 Amper w ogóle się nie grzał nawet w lecie,koło 26". Teraz przełożyłem go do zwykłego rowerka koło też 26" sterownik 17Amper 48V Silnik ma ogromny potencjał. Sterownik mniejszy bo poprzedni był halotronowy i spaliłem hallotrony i był bez pasa. Ten ma PAS i jest bez hallotronowy.
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1254
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 21 Sty, 2018   

Giant syncrodrive, to dobre silniczki.

Ja stosowałem do niego sterowniki 17-22A na 48V i śmigało. Wysłałem pewnemu użytkownikowi ze sterownikiem 22A i zwrócił mi z urwanym kablem, pękło zabezpieczenie i się obrucił w ramie.

No i teraz nie wiem. Sam silnik może wytrzymać i 30A, ale trzeba by ogarnąć naprawdę solidne zabezpieczenie i zwiekszyć powierzchnię styku zabezpieczenia z osią. Ja kiedyś szlifowałem ośkę na M10x14 albo M10x16 już nie pamiętam i te porządne zabezpieczenia, co były w maxev.pl dawały pięknie radę - ew. torque lock można z opaską kupić, ale wersję minimum 5-6mm grubości, bo 3mm na pewno szlak trafi...

Sam silnik nie wiem, dla czego ale temepratury ma dużo lepsze niż bionx, pobiera mniej mocy i ma ciut niższe obroty. Jak dla mnie jest nawet lepszy, gdyby nie delikatna ośka z kiepskim gwintem i zabezpieczenie z 1 strony można by wepchnąć 30A 48V, takto polecam 22A max.

Co do łożysk, to 100% racja;

Kod:
wszystkie silniki z rynku wtórnego mają je do wymiany i w dodatku bardzo szybko padają te oryginalne.

W giancie są 6003 2rs, polecam zakupić NSK, KOYO, FŁT, SKF wtedy łożyska przestaja padać z byle przyczyny, dobre uszczelnione zapewnią izolację wnętrza od wody, a im lepsze łożyska, tym dłużej min. uszczelnienie wytrzyma a więc i silnik. NSK polskie można dostać ok 8zł i naprawdę śmigają po 20-30 tys bezawaryjnie. Sama trudność, to rozebranie mocno zapieczonego silnika, można rozpierakiem hydraulicznym do ściskania tłoczków hamulcowych rozpierają za 2 uchwyty od szprych, grzejąc silnik opalarką, wtedy ładnie schodzą dekle, a na ośkę lekko nakręcać podczas procesu sciągacz 3 łapkowy, bo inaczej pękną otwory od szprych.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
jasiek011 
początkujący
jasiek011


Wiek: 58
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 12
Skąd: mielno
Wysłany: Pon 22 Sty, 2018   

https://www.fotosik.pl/zd...8G3IishTb5XBAL6

to jest zdjecie osi z Giant Aspiro. Musze zrobic zabezpieczenie na grubej czesci osi. Dziwne ze rower fabrycznie nie ma wlasciwie zadnego zabezpieczenia. Drugiej strony jeszcze nie rozbieralem dzis juz za pozno a rano w delegacje
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1254
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 22 Sty, 2018   

Napisz mi PW, to podeślę fotkę jak mają takie zabezpieczenia wyglądać. Jakbym zapomniał, to mnie ciśnij, bo ostatnio sporo roboty :D
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
jasiek011 
początkujący
jasiek011


Wiek: 58
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 12
Skąd: mielno
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

W tym silniku w rowerze Giant aspiro da sie zrobic blokade osi od wewnetrznej strony pomiedzy silnikiem a widelkami. Rower ma hamulce hydrauliczne na obreczy i miejsce po tarczy jest wolne. Oska jest tam pogrubiona i ma srednice 17mm z podfrezowaniem na 13mm. Zrobilem taka blokade ale chwilowo mialem blache 6mm. Da sie wcisnac tam szerokosc blachy nawet 12mm i taka sobie zamowie z nierdzewki. Przy tej szerokosci trzeba zrobic podciecie na kabel ale i tak reszta materialu obejmuje gruba os a nie cienka M10. Caly czas mysle o sinusie 30A
 
 
SawArt 
młodzik
SawArt


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 03 Maj, 2018   

Ile par biegunów ma taki silnik??
 
 
Umcyk 
początkujący


Dołączył: 02 Lis 2020
Posty: 2
Skąd: Stargard
Wysłany: Czw 07 Sty, 2021   

Odkopuje stary temat...

Wie ktoś jak wygląda blokada obrotu osi dla tego silnika??

mam taki motor i nie bardzo wiem jak to zablokowac w ramie... oś okrągła...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group