ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik BIONX 1-gen (okrąglak) - poradnik co i jak
Autor Wiadomość
Witek209 
młodzik


Wiek: 27
Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 91
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017   Silnik BIONX 1-gen (okrąglak) - poradnik co i jak

Kupiłem przez przypadek dobry silnik (chyba dobry).

Przeznaczenie:
Rower full, pakiet 13s 48v, sterownik sinusoidalny 30A

Mam kilka pytań zbiorczych dla przyszłych właścicieli i dla mnie pomocnych.

1. Jak wybrać silnik żeby trafić na możliwie najlepszy egzemplarz?
2. Jak zdemontować blokadę obrotu osi koła z osi, nie krzywiąc jej przy okazji?
3. Jak za pomocą śrub rozpołowić silnik? (nie każdy ma ściągacz i ponoć bezpieczniej)
4. W jaki sposób (najlepszy) połączyć przewody fazowe i halle z nowymi przewodami?
5a. Jak silnik montować żeby było dobrze? Na co zwrócić szczególną uwagę?
5b. Z jaką siłą "dokręcić" blokadę obrotu koła aby nie obróciło jej?
6. Ile wytrzyma ten silnik? (moc)


Swój silnik kupiłem razem z obręczą i wysyłką w cenie 250zł i w chwili zakupu nic o nim nie wiedziałem. Po prostu kupiłem bo wydawał się ok. Po rozebraniu szprych i delikatnym przetarciu z kurzu silnik wygląda jak nowy, kręci się płynnie z należytym oporem, bez znaków korozji. Do tego wszystkiego była też 9-rzędowa kaseta (de facto chyba wolnobieg) sun rims w stanie absolutnie idealnym (minimalne ślady użytkowania).
Wcześniej miałem 9c z uzwojeniem 10x6 ale był dla mnie za ciężki i trochę za mocny jak na rower (być może dlatego że było aż 20S). Wrażenia fajne na jeden sezon ale dla mnie mało praktyczne, dlatego właśnie padła decyzja na tańszy, mniejszy i lżejszy zestaw napędowy.

[img][/img]
 
 
pawsz 
początkujący
pawsz


Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Wysłany: Sob 22 Kwi, 2017   silnik bldc

Witam
Kupiłem silnik niestety nie wiem jakie są jego parametry V, obroty itd.
Oznaczenie jego to SY362811032697. Ewentualnie może jakaś podpowiedź jak samemu to sprawdzić Dołączam zdjęcia. Będę wdzięczny za podpowiedź

DSC_0451.JPG
silnik rozebrany
Pobierz Plik ściągnięto 1129 raz(y) 3,22 MB

DSC_0463.JPG
silnik
Pobierz Plik ściągnięto 470 raz(y) 2,76 MB

_________________
To ja amator.
 
 
Leopold 
początkujący


Pomógł: 5 razy
Wiek: 75
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 17
Skąd: Zamość
Wysłany: Śro 10 Lut, 2021   

Ten silnik jak mi się wydaje to M123FS niemiecki, moc 200/250W; sprawność ok. 80%; moment obrotowy 30 Nm; szybkość - 25 32 km/h; pod v-brake; przedni przekładniowy; sterownik JK2; wga 2,8kg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group