ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Bafang BBS01 i BBS02 - programowanie
Autor Wiadomość
andypip 
dyrektor


Pomógł: 36 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 459
Skąd: Legnica
Wysłany: Czw 28 Lis, 2019   

Kolega ma rower z decathlon z silnikiem w tylnym kole i trochę się pogubił. Żartem będzie doradzenie mu przewoltowania :smile:
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
hetm4n 
początkujący



Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 40
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw 05 Gru, 2019   

Dziś mi przyszedł nowy wyświetlacz SW102, podłączyłem sobie go pod rower z bafangiem bbs02, Działa, próbowałem sparować go z telefonem poprzez bluetooth. Telefon go widzi ale gdy następuje parowanie to wyświetlacz się wyłącza. Czy to jest normalny objaw? ktoś się tym bawił?
_________________
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W
Dartmoor Primal 2017 BBS02 750W

Wgram oprogramowanie do TSDZ2 okolice Bytomia -PW
 
 
andypip 
dyrektor


Pomógł: 36 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 459
Skąd: Legnica
Wysłany: Pią 06 Gru, 2019   

Może to kwestia wersji androida? Tak sobie przy kawie próbuje głośno mysleć :smile:
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
hetm4n 
początkujący



Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 40
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią 06 Gru, 2019   

Też tak myślałem i wziąłem tableta z androidem 4.4 i to samo.
_________________
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W
Dartmoor Primal 2017 BBS02 750W

Wgram oprogramowanie do TSDZ2 okolice Bytomia -PW
 
 
marzena_mc 
początkujący


Dołączyła: 24 Maj 2020
Posty: 5
Skąd: Urzędów
Wysłany: Pon 10 Sie, 2020   

Przeczytałam wątek i mam mozę i głupią prośbę. Czy ktoś mógł by mi dokładnie wytłumaczyć gdzie mam w programie zmienić maksymalną prędkość? Chciala bym zwiekszyc z 25 na 40?
 
 
andypip 
dyrektor


Pomógł: 36 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 459
Skąd: Legnica
Wysłany: Pon 10 Sie, 2020   

wchodzisz w ustawienia klikając szybko 2x przycisk "i". W menu wyszukujesz pasek speed, podświetlasz go przyciskiem + lub -; naciskasz 1x "i" i + zwiększasz prędkość do jakiej chcesz.
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
marzena_mc 
początkujący


Dołączyła: 24 Maj 2020
Posty: 5
Skąd: Urzędów
Wysłany: Pon 10 Sie, 2020   

andypip napisał/a:
wchodzisz w ustawienia klikając szybko 2x przycisk "i". W menu wyszukujesz pasek speed, podświetlasz go przyciskiem + lub -; naciskasz 1x "i" i + zwiększasz prędkość do jakiej chcesz.


Nie mam.dostepu do tego ani do hasła 0512 z ppziomu wyswietlacza. Dlatego chciała bym to zrobić kablem usb ale nie do końca wiem jak się za to zabrać
 
 
andypip 
dyrektor


Pomógł: 36 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 459
Skąd: Legnica
Wysłany: Śro 12 Sie, 2020   

to inna bajka :smile:
proszę, link: https://electricbike-blog.com/2015/06/26/a-hackers-guide-to-programming-the-bbs02/

pamiętaj o skopiowaniu oryginalnego pliku z napędu i zapisaniu w bezpiecznym miejscu :grin:

PS. w zakładce Pedal assist w 3 wierszu Speed Limit musisz wyłaczyc By display`s command bo inaczej wyświetlacz bedzie nadrzędny i nie zmienisz prędkości
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
marzena_mc 
początkujący


Dołączyła: 24 Maj 2020
Posty: 5
Skąd: Urzędów
Wysłany: Śro 19 Sie, 2020   

andypip,
Hej. Mam pytanie bo Ty jako jedyny sie odezwałeś z moim problemem. Mam rower seryjny z silnikiem Bafang 250W i tak jak pisałam chciała bym kablem zmienić tylko predkość maksymalną. I tu moje dwa pytania bo doczytałam ze baterie musze odlaczyc przed podłączeniem do komputera czy później będzie ona bez problemu działać nie trzeba będzie parować lub robic jakiś innych rzeczy? I po drugie czy ten silnik da rade np. Zwiekszyc tą predkosc do 35 km i nie spale go w czasie jazdy? Moze i głupie pytania ale jestem zielona w tych zagadnieniach z rowerami elektrycznymi
 
 
wibi 
prezes


Pomógł: 37 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 991
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sob 22 Sie, 2020   

@marzena_mc
Nie napisałaś jaki to silnik,fabryczny nic nie znaczy.Bafang posiada w swojej ofercie co najmniej trzy typy silnika tj.w tylnym kole,w supporcie i zintegrowany z supportem (nowe modele). W tym temacie rozważane jest programowanie silnika BBSxx montowanego w supporcie i nie wiem czy dla tych innych typów programowanie jest podobne.Sam aktualnie posiadam licencyjny bbsxx w którym ustawienie prędkości można ustawić z poziomu wyświetlacza operując tylko "pilotem" wyświetlacza.Co do baterii to generalnie Bafang nie stosuje dedykowanych baterii jak w innych systemach i wymiana czy też zamiana baterii nie powoduje żadnych problemów chociaż nie wiem czy przy tych nowych (Mxxx) tak się nie dzieje.
 
 
andypip 
dyrektor


Pomógł: 36 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 459
Skąd: Legnica
Wysłany: Nie 23 Sie, 2020   

Skoro zamówiła "kabelek" to wydaje się oczywiste, że ma mida, co nie jest całkiem oczywiste. :wink:
Cóż, przynajmniej niczego nie popsuje a kabelek trafi na rynek wtórny :lol:
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
marzena_mc 
początkujący


Dołączyła: 24 Maj 2020
Posty: 5
Skąd: Urzędów
Wysłany: Pon 24 Sie, 2020   

andypip, dziękuje za wszystko, dziś zmieniłam predkość maksymalną do 40km/h i wszystko pięknie chodzi.
 
 
andypip 
dyrektor


Pomógł: 36 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 459
Skąd: Legnica
Wysłany: Pon 24 Sie, 2020   

to super :smile:
polecam również zwrócić uwagę i ew. skorygować sobie /o ile bedzie taka potrzeba/:
1. zakres napięcia manetki -działa plynniej
2. ograniczyć prąd startu - jeśli zbyt szarpie przy ruszaniu
3. zmniejszyć czas pracy silnika po zaprzestaniu pedałowania - moim zdaniem zbyt długo "ciągnie"
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
Dolce 
początkujący


Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 01 Maj, 2021   

Nie bardzo rozumiem kwestię związaną z ustawieniami w Assist 0.
Z tego co widzę, ustawiacie parametry Current Limit oraz Speed Limit na 0. Z czym to jest związane? Nie jestem pewny ale w instrukcji jest napisane, że ten parametr powinien być ustawiony na 1. Chodzi o silnik BBS02.
Autor klona programu (Penoff) w pliku ze swoimi ustawieniami ma ten parametr ustawiony na 1.
Prosiłbym o wytłumaczenie jaka jest różnica pomiędzy ustawieniem 0 a 1 w Assist 0.
  
 
 
andypip 
dyrektor


Pomógł: 36 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 459
Skąd: Legnica
Wysłany: Wto 04 Maj, 2021   

O ile pamiętam jak ustawisz na zero manetka nie będzie działać. Na 1 bedzie działała.
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group