 |
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Polskie ramy BEAREBIKE !! Jedyne na rynku z numerem VIN |
Autor |
Wiadomość |
grafffik
początkujący

Wiek: 40 Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 01 Paź, 2021 Polskie ramy BEAREBIKE !! Jedyne na rynku z numerem VIN
|
|
|
Szanowni Państwo, z dumą informujemy że od dnia 23.09.2021, wszystkie pojazdy BearEbike są oznaczane numerem VIN. Nasza firma, jako pierwszy i JEDYNY producent pojazdów elektrycznych z Polski, spełniając w całości wszystkie normy ISO 3780: 2009, ISO 3779: 2009 oraz ISO 3779: 2009, przeszedł pozytywną akredytację dla nadawania numerów VIN dla swoich pojazdów, zgodnie z normami Polskiego Komitetu Normalizacyjnego został zarejestrowany w systemie SAE International pod kodem początkowym SX0, dla pojazdów kategorii L.
W chwili obecnej wszystkie nowo wyprodukowane pojazdy są oznaczone numerem VIN, jako jedyne tego pojazdy na świecie, co czyni je obecnie najbezpieczniejszymi pojazdami tego typu. Informujemy również że wszystkie nasze pojazdy mogą już Państwo pozytywnie ubezpieczyć OC Komunikacyjnym, ponieważ wszystkie pojazdy BearEbike, otrzymały status pojazdów mechanicznych.
Samodzielnych konstruktorów, którzy chcieli by zakupić nasze ramy, informujemy o pozytywnej możliwości uzyskania homologacji jednostkowej dla pojazdów opartych na naszych ramach.
Rama BearEbike Fat Bear
Każda rama BearEbike posiada unikalny numer VIN. Wszystkie ramy BearEbike, jako jedyne spełniają wszystkie wymogi formalne i są jednymi ramami dopuszczonymi do kategorii L – czyli pojazdy dwukołowe. Każdy samodzielny konstruktor po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych ma możliwość uzyskania homologacji jednoskowej oraz ubezpieczenia OC, dla swojego pojazdu, który jest oparty na ramie BearEbike.
Specyfikacja:
Szserokość wewn - 144mm
Max ilość ogniw 18650: 383 ogniwa
Max ilość ogniw 21700: 290 ogniw
Rama dedykowana do sterowników (gotowe otwory):
Sabvoton SVMC72150 V2
ASI BAC 2000/4000/8000
Kelly 7218S/7230S
cena: 3 800 PLN
Rama BearEbike Russell
Każda rama BearEbike posiada unikalny numer VIN. Wszystkie ramy BearEbike, jako jedyne spełniają wszystkie wymogi formalne i są jednymi ramami dopuszczonymi do kategorii L – czyli pojazdy dwukołowe. Każdy samodzielny konstruktor po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych ma możliwość uzyskania homologacji jednoskowej oraz ubezpieczenia OC, dla swojego pojazdu, który jest oparty na ramie BearEbike.
Specyfikacja:
Szserokość wewn - 128mm
Max ilość ogniw 18650: 324 ogniwa
Max ilość ogniw 21700: 228 ogniw
Rama dedykowana do sterowników (gotowe otwory):
Sabvoton SVMC72150 V2
ASI BAC 2000/4000/8000
Kelly 7218S/7230S
cena: 3 800 PLN
Rama BearEbike Wojtek
Każda rama BearEbike posiada unikalny numer VIN. Wszystkie ramy BearEbike, jako jedyne spełniają wszystkie wymogi formalne i są jednymi ramami dopuszczonymi do kategorii L – czyli pojazdy dwukołowe. Każdy samodzielny konstruktor po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych ma możliwość uzyskania homologacji jednoskowej oraz ubezpieczenia OC, dla swojego pojazdu, który jest oparty na ramie BearEbike.
Specyfikacja:
Szserokość wewn - 89mm
Max ilość ogniw 18650: 200 ogniw w jednym pakiecie, 220 ogniw w dwóch poziomach
Max ilość ogniw 21700: 151 ogniw
Rama dedykowana do sterowników (gotowe otwory):
KT
ASI BAC 855
Kelly 7212S/7218S
cena: 3 800 PLN
Cechy wspólne wszystkich ram:
-Rama całkowicie Polskiej produkcji, wykonana przez zespół BearEbike
-Zwężana i przedłużona główka ramy w celu jak najlepszego promienia skrętu
-Obudowa baterii i sterownika z alumium, połączona z korpusem i wahaczem wykonanym ze stali konstrukcyjnej o grubości 2mm giętej na zimno
-Wbudowany system naciągu łańcucha eliminuje wymóg użycia wózka przerzutki
-Rozbudowana klatka w środku ramy
-Wahacz dedykowany dla silnika QS205 50H V3, lub MXUS 3K Turbo, szerokość montażowa 165mm
-Obudowa sterownika dedykowana dla sterownika Kelly 7230. Możliwość montażu innych sterowników takich jak Sabvoton, Adaptto czy ASI
-Geometria wahacza idąca w kierunku zniwelowania boksownia tylnego koła na kocich łbach
-Wytrzymałość ramy i wahacza przeliczona w MES
-Rama malowana w kolorze czarnym RAL 9005 drobna srtuktura
-W komplecie ze wszystkimi śrubami oraz łożyskami
-Dedykowana długość dampera 220-250mm w zależności od wagi i wzrostu użytkownika
-5 lat gwarancji na ramę
-Faktura VAT
Specyfikacja techniczna:
Pełna kompatybilność z amortyzatorami: 1 i 1/8″ , 1.5″, tapered i moto (np. Honda HM lub CRM 125).
Długość rury sterowej – 145mm
Średnica sztycy: 27.2mm
Długość rury pod sztyce: 12cm łącznie z jarzmem.
Support: BB 68/73
Długość supportu: 133mm-136mm
Każda obudowa sterownika, posiada na czole wycięcie na przeprowadzenie tylnego przewodu hamulcowego.
Zestaw zawiera:
-komora baterii
-podsiodło
-obudowa sterownika
-wahacz
-2x boczki małe
-2x boczki duże
-system naciagu koła
-zestaw śrub i łożysk
Każda Rama posiada 8 opcji regulacji zawieszenia pod geometrię i wzrost użytkownika.
2 punkty mocowania wahacza - typ modelu jazdy DH lub Enduro
2 ustawienia górnego mocowania dampera - zmieniające wysokość podsiodła w wysokości do 9cm
3 punkty dolnego mocowania dampera - zmieniające wysokość podsiodła i progresji dampera
Możliwość wykonania ramy bezpośrednio pod wymiary użytkownika w cenie zakupu ramy.
pozostałe informacje:
https://bearebike.com/kategoria-produktu/ramy/
Materiały video
BearEbike Russell - omówienie modelu
BearEbike Russell - jazda testowa i prowadzenie
BearEbike Wojtek - omówienie ramy
Pozostałe ciekawe filmy na temat ram |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|