Galeria Polskich pojazdów elektrycznych |
Autor |
Wiadomość |
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 28 Lis, 2010
|
|
|
Witam. Załączam fotki zamontowanego napędu na innej ramie wraz z piastą z 3biegową wewnętrzną przekładnią zaplecioną w innej obręczy stanowiącą nieodzowny element zestawu do silnikia z przekładnią i wolnobiegiem zamkniętego w aluminiowym korpusie. Rowerem tym przebyłem trasę 3 ZAGŁĘBIOWSKIEJ MASY KRYTYCZNEJ.
DSC01693.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 419 raz(y) 2,14 MB |
DSC01692.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 417 raz(y) 1,96 MB |
DSC01691.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 394 raz(y) 1,94 MB |
|
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 28 Lis, 2010
|
|
|
Akumulatory docelowo będą w zamontowanym na przedzie koszyku
DSC01695.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 409 raz(y) 2,09 MB |
DSC01694.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 395 raz(y) 1,89 MB |
|
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 28 Lis, 2010
|
|
|
Orginalny niemiecki sterownik uszkodziłem przypadkowym spięciem, ale dobrze spisuje się chiński od skuterka dedykowany silnikowi na 24v i 350w. Na chińskim silniku 24v 300w nie grzał się ani modół ani silnik napędzający koło 20" z wieńcem 80z na piaście z wewnętrznymi biegami i hamulcem bęhbnowym SACHS. Po podaniu 36v modół lekko się grzał, silnik trochę mocniej, ale i osiągi były zadowalające.
DSC01697.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 394 raz(y) 2,43 MB |
DSC01696.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 385 raz(y) 2,27 MB |
|
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 28 Lis, 2010
|
|
|
Niemcy też kupują od Chińczyków i udają, że to ich, zawsze taniej.
Fajna maszyna. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 28 Lis, 2010
|
|
|
ten silnik jest z 1991r. może to jeszcze rodzima produkcja? |
|
|
|
|
tomasz_kombi
prezes amator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 810 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: Nie 28 Lis, 2010
|
|
|
Fajna konstrukcja.
Może kiedyś wspólnie coś "zmotamy" ? |
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 16 Gru, 2010
|
|
|
A to inna konwersja na tej ramie. Tym razem Chiński silnik 24V 300W-11zębów, pegi-brak pedałów, oraz piasta z bębnem hamulcowym i 3 wewnętrznymi biegami przekładni planetarnej firmy SACHS z nałożonym wieńcem 80zębów na zębatkę rowerową 18zębównałożoną na piastę, dzięki czemu przypasowały fabrycznie nawiercone 4 otwory w Chińskim wieńcu i zkręcone to wszystko jest śrubami z podkładkami i nakrętkami samokontrującymi przechodzącymi pomiędzy zębami zębatki rowerowej 18-zębowej i zkręconymi ze sobą. eliminuje to pracę mimośrodową wieńca a wewnętrzny wolnobieg pozwala na jednokierunkowe przeniesienie napędu i niweluje niepotrzebną pracę łańcucha, straty, opory i wychamowywanie jakie generuje silnik, niepotrzebne zużywanie się szczotek i komutatora, nagrzewania się silnika oraz ryzyko zeskoku łańcucha przy jeździe rozpędem.
889142ae0f.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 418 raz(y) 77,22 KB |
|
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 03 Sty, 2011
|
|
|
Witam. Zalicytowałem właśnie w opcji KUP TERAZ ramę od Simsona SR50. Zdjęcie przedstawia wylicytowaną ramę. Wszystko co jest na zdjęciu było przedmiotem tej licytacj oprócz ramy na kwotę 95zł + 40zł kurier. Mam zamiar zabrać się do przeróbki na EV zaraz jak dojdzie i czas pozwoli.
simson.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 412 raz(y) 20,13 KB |
|
|
|
|
|
bpuchowski
stażysta
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 135
|
Wysłany: Czw 06 Sty, 2011
|
|
|
www.creeyacht.pl/solar_2008.php
teraz zamówiliśmy nowego perma pms100, badania modelowe w toku i na przyszły rok będzie trzecia edycja łódki. |
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 10 Sty, 2011
|
|
|
Moja dawna konwersja. Silnik 24v 300w wieniec 80z. Obydwa łańcuchy z jednej strony.
DSCF6636.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 412 raz(y) 1,02 MB |
DSCF6631.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 399 raz(y) 1,04 MB |
DSCF6630.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 355 raz(y) 1,06 MB |
|
Ostatnio zmieniony przez andrzejIskierka Pon 10 Sty, 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 10 Sty, 2011
|
|
|
Mała ilość fotek niestety, ale z tyłu piasta z hamulcem bębnowym Sachs z nakręcanym wielotrybem, z przodu dynohub piasta Shimano HBNX70 z 3 watowym dynamem pod tarczę tutaj 203mm.
DSCF6640.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 336 raz(y) 1,03 MB |
|
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 10 Sty, 2011
|
|
|
Był nawet głośny klakson na 24v z przyciskiem na kieurownicy po lewej stronie i 2 lampki rometowskie jedna pod drugą z wkręconymi żaróweczkami halogenowymi 6v 2,4w z gwintem E10, gdzie dynamo w piaście dawało zasilanie do jednej z tych lamp a z tyłu do 3 lampek LED z podtrzymaniem z kondensatora oraz podładowywało akumulatorki AA umieszczone w rurce aluminiowej do nurkowania poradzieckiej służące z kolei do mrugania przyciskiem na kierownicy po prawej stronie drugą lampką halogenową. |
|
|
|
|
tomasz_kombi
prezes amator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 810 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011
|
|
|
Konstrukcja nie jest moja ale na "moim" osprzęcie (silnik 750W/36V + sterownik).
Zasilanie LiFePO4 36V (IMHO - zgrabnie wkomponowana w trójkąt ramy dzięki czemu uzyskano w miarę nisko położony środek ciężkości).
Zapraszam konstruktora na zlot (na razie nie zarejestrował się na forum ale mam nadzieję, że czyta ).
DSC02994.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 366 raz(y) 120,26 KB |
DSC02993.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 350 raz(y) 122,85 KB |
|
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011
|
|
|
Ładny rowerek:). Jak wypadają osiągi? Vmax? wh/km?
A to mój setup obecnie.
Chciałbym wrócić do aku w ramie. choć przy ten wadze aku na bagażniku nie robią problemu w prowadzeniu. Jednak docelowo będą potrzebne mi sakwy więc... Przesiadłem się na fulla bo wraz ze wzrostem prędkości brak tyłu stawał się uciążliwy...
Pozdrawiam:). |
|
|
|
|
|