ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
skutery elektryczne do kupienia
Autor Wiadomość
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Maj, 2006   

nie bo to wazy ponad 350 kg, pojazd 2 sladowy o wadze ponad 350 kg i mocy silnika ponad 4 kW (50 ccm dla spaliniaka) nalezy zarejestroqwac jako samochod, ponizej 350 kg moze to byc rejestrowane jako motorower i mozna jezdzic na dowód lub karte motorowerową.
 
 
Dawid M
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Maj, 2006   

to jakby takiego lekkiego trójkołowca se zrobić(podeśle zdjęcia takiego jakiego widziałem i jest fajny) dać mu aku litowe to może by się dało jeździc na motorowerówke
 
 
Dawid M
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Maj, 2006   



 
 
Natanoj 
kierownik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 314
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Pon 29 Maj, 2006   

Czyli mojego trójkołowca mog zarejestrować jako motorower i do jego użytkowania wystarczy mi tylo karta motorowerowa i hełmik?
 
 
RAMZES
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Maj, 2006   

FAJNY FIACIK http://www.austinev.org/evalbum/781
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Maj, 2006   

jak nei masz pedałów to musisz to rejestrowac jak masz pedaly to bedziejako rower 3 kolowy z wspomaganiem EV i mozna jezdzic bez rejestracji
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Maj, 2006   a moze taki:))

Fajna sprawa, obudowac rower poziomy...likwidujemy najistotniejszy czynnik strat mocy...opór powietrza;) ( no nie całkiem likwidujemy)

http://www.megard.ch/patrick/c01.htm

Wiesiek

PS. A moja przekładnia dojechac nie może:(
 
 
NocnyPtak
brygadzista
konstruktor-amator



Wiek: 61
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 229
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   Re: a moze taki:))

rudzik6 napisał/a:
http://www.megard.ch/patrick/c01.htm

O Matko! To są dopiero hobbyści. My przy nich, to pikuś :shock:
Tyle tylko, że wygląd ma taki, że to powinno latać (i to szybko) a nie TYLKO jeździć :P
_________________
Pozdrawiam
Jakub Waltoś
____________________________
http://nocnyptak.pl
 
 
Natanoj 
kierownik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 314
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Pon 14 Sie, 2006   

http://www.e-rower.pl/
Ciekawa nazwa, tylko nie widze na tych rowerach zadnych silnikow, aku ani nic co jest niezbedne w e-rowerze.
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sie, 2006   

wlasnie koles zrobil profanacje !! spalic go na stosie !
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Sie, 2006   Warszawa?

Ciekawe, taki cięzki pojazd...a całkiem dobre parametry..zasięg i prędkośc...a może właśnie cięższe pojazdy są bardziej warte konwersji...?

http://www.austinev.org/evalbum/846

pozdrawiam

Wiesiek
 
 
Marucha79
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Sie, 2006   

Wozik super, połączenie moich dwóch niespełnialnych marzeń - mieć Warszawkę i samochód elektryczny
 
 
eP
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Sie, 2006   Re: Warszawa?

rudzik6 napisał/a:
Ciekawe, taki cięzki pojazd...a całkiem dobre parametry..zasięg i prędkośc...a może właśnie cięższe pojazdy są bardziej warte konwersji...?

http://www.austinev.org/evalbum/846

pozdrawiam

Wiesiek


Ramzes w tym watku podal wczesniej link do skonwertowanego
malucha.
Przy masie 750-800 kg z kierowca potrzebuje okolo
75Wh/km czyli ponad 2 razy mniej niz ta przyciezkawa
Warszawa.
Choc oczywiscie nie posiada tak dobrych osiagow tyle
ze te osiagi troszeczke dzisiaj kosztuja.

Jezeli nie nastapi jakis radykalny przelom w technologii
gromadzenia energii to o wiele tansze i bardziej oplacalne
beda konwersje lekkich pojazdow.
Gdyby jednak nastapil przelom np. w rodzaju tego co zapowiada
EESTOR czyli kondensatory o zdolnosci zgromadzenia
52kWh i masie 130kg => 400Wh/kg i dlugiej zywotnosci charakterystycznej dla kondensatorow to konwersje
ciezszych i bardziej komfortowych pojazdow stana sie
bardziej oplacalne - wieksza bedzie oszczednosc na
paliwie na przejechanym kilometrze.
 
 
jacenty
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Sie, 2006   

Dawid R napisał/a:
zgodnie z polskim prawem on MUSI byc zarejetrowane bo nie jest to pojazd miesniowy z wspomaganiem elektrycznym i mocy 250W max i Vmax 25km/h tak ze jak Was na tym glina zlapie to mandacik zaplacicie zawalisty, problemow z rejestracja na motorower nie ma, jak masz papiery na to, jak nei masz to musisz najpierw zrobic pamiery na to i mozesz zarejestrowac to jako pojazd typu SAM, rzeczoznawca SEP ok 200 zl minimum, rzeczoznawca od rejestracji ok 200 zl minimum i mozna smigac. Jak ktos ma jakies watliwosci to odsylam do dziennika ustaw na stronie Ministerstwa Infrastruktury.

Pozdrawiam :)

Czy mógłbyś podać konkretne namiary (nr dzienników i paragrafy) odnosnie pojazdu wspomaganego elektrycznie?
Szukanie na piechote to trochę przypomina szukanie igły w stogu siana.
Dzieki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group