|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Open Source Car |
Autor |
Wiadomość |
rudzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 05 Lis, 2006
|
|
|
No, przeczytałem sobie dosyc dokładnie tę stronkę, rzeczywiscie, pisza że nie chcą konkurowac z przemysłem samochodowym;)...i robia to dla przyjemnosci: A przy okazji, chłopaki ( ja juz jestem za stary;)) oni zapraszaja do pracy, współpracy..zabawy z tym pojazdem;) No tak, maja fajne technologie, mozliwosci...a my mozliwosci amatorskie...ale, tez swietnie sie bawie;)
Ciekawe, ten pojazd ma jednak wieksza powierzchnię czołową..niz maluch, a moze porównywalna, jest troszke węższy w górze...Maja podobna szerokośc 1,2m ale maluch jest o 20cm nizszy(1,3m).
Ja sobie załozyłem w moim pojeździe że pozycja kierowcy bedzie dosyc leżąca..prawie jak w gokarcie..fakt wpływa to niezbyt dobrze na wygode jazdy, ale to pojazd miejski..ok 40 minut jazdy z przerwami chyba nie wpłynie na komfort, ale moge uzyskac ok 1-1,1m wysokości, co przy układzie typu motocyklowego (kierowca, pasażer) pozwoli mi na uzyskanie małego oporu powietrza...a ma to spore znaczenie energetyczne. Aby pojazd nie został rozjechany (niezauwazony) przez TIRy byc moze bedzie wyzszy, ale z duzym prześwitem, tak ze wysokośc nadwozia (widziana jako przestrzeń oporu dla powietrza) wyniesie ok 0,9m i tu musi sie zmiescic w miare wygodnie kierowca...ale to takie rozwazania teoretyczne.
Wiesiek |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|