Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Chyba najtansza wersja wspomagania elektrycznego wg korieg |
Autor |
Wiadomość |
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 13 Sty, 2013
|
|
|
No bo w takim układzie jak proponujesz nie da się jeżdzić bez trzymanki jeśłi rozumiecie o co mi chodzi:). |
|
|
|
|
kori [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Sty, 2013
|
|
|
bez trzymanki mozna smigac tylko przy pedałowaniu . najlepiej sie balansuje podczas pedałowania... żadko kiedy jezdze nie trzymajac kiery Nie te drogi . u mnie to samochodu żal czasami jak widze stan nawierzchni połatany jak by krowa nawaliła placków i rozjecheły by to auta..... |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 14 Sty, 2013
|
|
|
kori napisał/a: | Zebatka juz obgadana i koszta smieszne. za cene przysłowiowego 0,7L | Rozumiem że na ten malutki łańcuch?
Chętnie też bym nabył taką zębatkę za 0,7l, może dorobisz 2 sztuki? |
|
|
|
|
kori [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Sty, 2013
|
|
|
Tak MMOTO na ten cienki łancuszek .musze zapytac co i jak bo tez wlasnie myślałem zeby dla potrzeb forum zamowic kilkanascie takich zebatek na sell .... . Cena przysłowiowa ..z moim materiałem to za flaszke. mam kawałek stalowej płyciny - stal narzedziowa. Jutro po południu bede wiedział jak stoi to cenowo z ich materiałem i jakie koszta przy wiekszym nakładzie.
Dzis doszła ta zebatka 80z... i jakos mi za mała jest... jutro postaram sie cos wywiedziec na kiedy by była zrobiona ta 110 Z |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 14 Sty, 2013
|
|
|
Czasem trzaba doświadczyć osobiście.. Rozumiem to... doświadczenie jest bezcenne... Naszczęśćie kosztuje zaledwie te parę set... Powodzenia w konstruowaniu. Pozdrawiam:). |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 14 Sty, 2013
|
|
|
Jak na 110 ząbków pod łańcuch 6,35 mm (czyli ten wąski cienki) to jakby nie było okrutnie drogo to i ja bym się skusił - tylko z małym zamówieniem specjalnym -potrzebowałbym indywidualnie roztoczony otwór centralny i 6 otoworów w zębatce pod śruby (dysponuję rysunkiem technicznym dla wykonania otworów) - lub ew. roztoczę zębatkę we własnym zakresie. Gdybyś kolego chciał gotowca czyli projekt specjalnego adaptera który zakręcasz zamiast tarczy hamulcowej na piastę (na 6 śrub) to mogę się podzielić z Tobą. Ja mam zębatki w swoim rowerku zrobione wg mojego projektu i przelatało to ok. 2 tysięcy km i przeżyło już drugi silnik i się nie zużyło ani nie urwało. Owszem - jest nieco obdrapane od kilkukrotnego spadnięcia łańcucha ale działa idealnie. Jak za flaszkę - to masz już klienta na dużą zębatkę - tylko podaj jej całkowitą średnicę bo nie wiem czy mi w ramę wejdzie - zębatka 80 zębów ma chyba coś ok 170 mm.. |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
kori [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013
|
|
|
jestem juz po rozmowac w sprawie zebatki.. niestety moj materiał sie nie nadaje.. rysunek techniczny tez zle zrobiony miałem....
Puki co zrobili mi rysunek techniczny, Zebatka przenosząca takie obciązenia musi byc wycinana plazmowo i do tego nawęglana - ząbki musza byc utwardzone.
Koszta kosmiczne ich materiał nierdzewka jakas stopowa, rysunek , nawęglanie, ... ponad 200zł... ;/;/;/
taniej bedzie kupic nowy silnik z przekładnią. 155zł z wysyłką..
Moge odsprzedac za 50+ wysyłke moj silnik jak by ktos chciał |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013
|
|
|
Gadają głupstwa - chińczycy robiący zębatki które sprzedaje np Magma założę się że nie mają specjalnej stali - to naprawde ogromny gównolit a nie stal. Jak dałem znajomemu tokarzowi z ogromnym stażem pierwszą zębatkę to podczas roztaczania ostatniej dychy zębatkę poderwało na nożu i pogieło w chiński znak zapytania. A toczone było na miękkich szczękach nawet. czasem wystarczy poszperać w sieci i kupić zębatkę i sobie ją roztoczyć pod wymmiar mocowania |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
kori [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013
|
|
|
no wlasnie ta zebatka z magmy to szajs metal w dodatku ślady szlifowania na zebach ... wygina sie w rekach.
PS :
Panowie czy ktos wie cos dokladnie na temat tego silnika z przekładnią? ta przekłądnia jest metalwoa czy plastikowa? sprzedawca milczy na temat tego zapytania |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 20 Sty, 2013
|
|
|
Właśnie widzę że sprzedajesz całe baterie laptopowe i zastanawiam się czy warto rozbierać przecież jest tam cała elektronika skleić ze sobą ze 4 sztuki i bateria jak się patrzy. |
|
|
|
|
kori [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 21 Sty, 2013
|
|
|
myslisz ze chce mi sie bawic w to ? te ostatnie szt idą na sprzedaż , dlatego sa w dziale ogłoszenia. ja mam dwa pakiety juz zrobione i mi to wystarczy |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 22 Sty, 2013
|
|
|
Którego silnika? MY z z3? tam są zęby metalowe zarówno na oście jak i na redukcji. Proste nie skośne dlatego głośne. ale za to ładnei chodzi przód tył. Robią też przeróbki na skośnie... Jest ciszej. To co jest tam natywnie jest raczej niezniszczalne... |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013
|
|
|
No i oto mi w sumie chodziło - czyli nie da się tak prosto zrobić baterii do roweru ze złożenia gotowych laptopowych. |
|
|
|
|
kori [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013
|
|
|
kurcze doszła mi ta zebatka 110 z.. ten pajac co pisał ze robił to na laserze to zbłaźnił sie na całej linii... ktos to zrobił na obrotowym stole fleksem.. Krzywe zęby i rozne głębokosci rowków... peffidne ślady po tarczy... 80 zł w błoto... Teraz bede siedział 3H i poprawiał zęby zeby łancucha nie zniszczyc na tej zebatce... |
|
|
|
|
kori [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Sty, 2013
|
|
|
Zębatka kiepskiej jakosci po obrobce na stole obrotowym juz sprawna,poprawiłem zęby, zamontowałem silnik.Troszke pospawałem no i.... Piewsze jazdy zaliczone:D fakt na cienkich kablach i nie naładowanym do konca pakiecie ale jestem pod wrazeniem... wyciagam ok 25km/h... wieczokiem dośle zdjecia., wcale przekładnia nie jest taka głośna..
Przełożenie x12,2 jesli dobrze licze.. Na silniku 9z a na kole 110z
NEWS::NEWS::NEWS::NEWS:: !!
dołozyłem do pakietu jeszcze 4 sekcje ogniw.. w rezultacie wyszedł pakiet 10s15p
.. przejazdzka dom->garaz->dom łącznie 15km na ful gazie Vmax ok 40km/h.. bez pedałowania. ruszam normalnie bez pomocy pedałów, silnik wchodzi na swoje obroty , pracuje dosc cicho jak na przekładnie łancuchową.
Temperatura silnika w granicach ok 40 stopni.. moze mniej. Efekt zamierzony uzyskałem a nawet wiecej )
jutro postaram sie nagrać filmik
Jeszcze zapomniał bym. Podliczyc koszta ! silnik sterownik manetka - 160zł , zebatka 110z 80zł , łancuch 25zł , koszta pakietu 42zł (150 ogniw ) walizeczka 10zł. Rolka cyny do polutowania ogniw 19zł . łącznie : 336zł. |
|
|
|
|
|