Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
SILNIKI MAGNETYCZNE |
Autor |
Wiadomość |
JerzyZ
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 794 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
A ja na filmie widziałem, jak zając pobił wilka! |
|
|
|
|
Szwed
stażysta moturzysta
Wiek: 43 Dołączył: 26 Gru 2010 Posty: 121 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 26 Lis, 2012
|
|
|
tas napisał/a: | No w sterowniku jedyną stratą jaka mi przychodzi na myśl to ciepło.
A skoro kontrolery nie grzeją się prawie wcale... więc i straty trzeba by uznać za nieduże |
Masz zupełną rację.
Tak naprawdę poprawa jakości elektropojazdów tkwi w lepszych akumulatorach, cała reszta jest już na wysokim poziomie. |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 04 Lut, 2013
|
|
|
Wreszcie zaobserwowałem, domyślilem się i wyjaśniam tę działającą sztuczkę.
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
Wyraźnie już wiadomo, że lutowanie w środku jest dla ukrycia przerwy w drucie (cewce zasilającej niby), a dolutowany niby magnes jest cienką małą baterią lub akumulatorem (zestaw takich jak np. w zegarku) włożony w obudowę podobną do magnesu (kształt sugeruje).
Proste i oczywiste. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 20 Mar, 2013
|
|
|
I człowiek całe życie się uczy. A ja kilka CD i DVD wyrzuciłem (do utylizacji) i takie straty, takie fajne magnesy:
http://www.youtube.com/watch?v=I0LHvIceHNM
Warto wyciągać i potem z tych silnych magnesów neodymowych coś zrobić (może Free Energy wyjdzie). |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
jatko
Zasłużony dla zlotu EV Teoretyk
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2009 Posty: 115 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Śro 20 Mar, 2013
|
|
|
Co mają CD i DVD (napędy? płyty) wspólnego z dyskiem twardym na filmie? |
_________________ EV - tego powinni zabronić ... |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 20 Mar, 2013
|
|
|
Słusznie. Jakoś mi się w pierwszym momencie tak skojarzyło.
Ale dysków twardych też już trochę nawyrzucałem, a tam są takie wspaniałe magnesy neodymowe. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Szwed
stażysta moturzysta
Wiek: 43 Dołączył: 26 Gru 2010 Posty: 121 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią 22 Mar, 2013
|
|
|
W CD/DVD też stosowano magnesy neodymowe (ale mniejsze niż w dysku) do trzymania płyty po wsunięciu szuflady. Nie wiem czy w tej chwili stosują tez takie rozwiązanie. W każdym razie jest szansa wydłubać neodymek. |
|
|
|
|
wiciu_r
stażysta
Wiek: 52 Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 160 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pią 22 Mar, 2013
|
|
|
Neodymy są niebezpieczne, mam takowego 70x45mm używanego do przeczesywania brzegów rzek i bajor. Kiedyś wysypało mi się wiadro gwoździ i w pierwszym odruchu bezmyślnie chwyciłem neodyma, aby je pozbierać. Godzinę później nadal wyswobadzałem rękę z kilogramów żelastwa. |
_________________ Im lepsza terenówka - tym dalej trzeba iść po traktor... |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 22 Mar, 2013
|
|
|
Dokup takich samych mocnych magnesów jeszcze z 40 sztuk i ostrożnie pobaw się w zbudowanie silnika magnetycznego. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 11 Lis, 2013
|
|
|
A to jak działa?
Albo to:
|
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 11 Lis, 2013
|
|
|
Ten pierwszy rozgryzłem chyba. Silnik mały rozpędza układ, wirujące koło zamachowe gromadzi energię, następnie zamontowana wysoko wydajna prądnica (niebieska) za pomocą przekładni odbiera energię z koła zamachowego i generuje prąd którym napędza dodatkowo ten mały silnik . Słychać to po fakcie że układ na początku po zabraniu napięcia z sieci zwalniał i po załączeniu guzika nagle przyspieszył. Czyli prądnica była spięta z silnikiem. A że prądnica jest wydajna i ma wielkie koło zamachowe to tak od razu sama z siebie nie stanie. A skoro już wiruje zamachem i zasila silnik to ten próbuje zachować pęd maszynerii. Logiczne i proste.. |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
JerzyZ
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 794 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Pon 11 Lis, 2013
|
|
|
Turek potrafi!
A Copperfield nie takie silniki znikał... |
|
|
|
|
|