|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Poprawianie zasięgu |
Autor |
Wiadomość |
tomson
prezes TOMSON
Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 649 Skąd: Otwock_EŁK
|
Wysłany: Sob 08 Cze, 2013
|
|
|
Cytat: | Wyobraźcie sobie że macie dwa pojazdy - jeden ma pakiet 12V/100Ah a drugi ma pakiet 120V/10Ah | W obu przypadkach akumulator pracuje na takim samym obciążeniu prądowym 1/10C |
_________________ pozdr
Tomek |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 08 Cze, 2013
|
|
|
To jest zły przykład.
Autor tematu mówi o jeździe 30km/h - a wtedy to obojętne czy pojemność czy napięcie większe bo zużycie energii takie samo. Ale wybranie pojemności, a nie napięcia automatycznie uniemożliwia dostęp do pełnej elastyczności silnika.
Co innego jak ktoś ma silnik, który bierze 50A. Wtedy pobór 50A, a 200A robi różnice i odpowiedź brzmi - wygodniej jest iść w napięcie (jak w każdym większym EV). |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 08 Cze, 2013
|
|
|
Dziś na okolo 4Ah zrobiłem 23 km. Szczególnie uważałem aby delikatnie operować manetką. Cały czas tryb najwolniejszy. Jeżdziłem z córką więc tylko raz ścigałem się z kolarzem pod górkę:). Ale to było może z 500 m i wtedy pedałowałem. Prędkość przelotowa około 25 kmh. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|