|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Nine Continent RH2806 vs MagicPie. |
Autor |
Wiadomość |
andy
początkujący
Dołączył: 30 Mar 2014 Posty: 21 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014 Nine Continent RH2806 vs MagicPie.
|
|
|
Witam.
Powoli zabieram się za składanie elektryka... To mój pierwszy post. Jestem w temacie zupelnym świerzakiem...
Chciałbym poznać za i przeciw obu silników. Wiem, że NC mozna puścić na większym prądzie, Magic'a tylko do 48V. Cena ta sama. Który bardziej popularny ? Sprawdzony...
Drugie pytanie tyczy się akumulatorów. Do NC potrzebował bym 9 sztuk Turnig'ów. Jak się okazuje na ten czas nigdzie nie mozna ich dostać w pojemności 5000mAh 4S1P 14.8v. A ten pakiet idealnie pasował by pod Nine.
Wyszperałem więc u naszych południowych sąsiadów akumulator jeden a porządny:
LINK
Co o tym myślicie ? Jak on się ma do tych calych Turnigów ? Z góry dzięki za info i sprowadzenie na "właściwą drogę".
Budżet w jakim chcę się zmieścić to 3 tys. na komplet. Zestaw ma być montowany w dużym kole "twentyniner" na kołach 29". Czzasami ciągnę przyczepkę z dwoma maluchami - 70 kg za sobą. Priorytetm nie jest maxymalna prędkość. |
|
|
|
|
Patriko
brygadzista
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2014 Posty: 242 Skąd: Słupca
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014
|
|
|
Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty
Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV |
|
|
|
|
andy
początkujący
Dołączył: 30 Mar 2014 Posty: 21 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014
|
|
|
Patriko napisał/a: | Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty
Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV |
Wiadomo jakie mamy czasy. Na te 90 NM jakoś dokumentów z hamowni nie ma, jak by bylo napisane 100 NM też byś uwierzył ? |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014
|
|
|
andy napisał/a: | Patriko napisał/a: | Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty
Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV |
Wiadomo jakie mamy czasy. Na te 90 NM jakoś dokumentów z hamowni nie ma, jak by bylo napisane 100 NM też byś uwierzył ? |
Pewnie . Bo tyle jest przy 36V i chyba jak dobrze pamiętam przy 27A . Jak mu puścisz z 60A to i ze 140Nm będzie . |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014
|
|
|
A potem osie wykręcone, kable pourywane |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Patriko
brygadzista
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2014 Posty: 242 Skąd: Słupca
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014
|
|
|
andy napisał/a: | Patriko napisał/a: | Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty
Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV |
Wiadomo jakie mamy czasy. Na te 90 NM jakoś dokumentów z hamowni nie ma, jak by bylo napisane 100 NM też byś uwierzył ? |
Tak. Zawsze możesz być tym pierwszym i wybrać się na hamownie rowerem |
|
|
|
|
andy
początkujący
Dołączył: 30 Mar 2014 Posty: 21 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014
|
|
|
Nikt tego nie mówi i nie pisze a nowi tego nie wiedzą. Jest prawdą, że z LIPO trzeba bardziej uważać, kontrolować itd. ? Natomiast LiFE są bardziej wytrzymałe i dłuższe w użytkowaniu ? |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2014
|
|
|
tas napisał/a: | A potem osie wykręcone, kable pourywane |
Co zrobić ? Takie fakty . Ale inaczej taki "nakoksowany" silnik się zachowuje z ludkiem 70kg a inaczej z "amerykańcem " . Więc pewnie tu jest odpowiedź dlaczego jednym to się nie poddaje a drugim odwrotnie czyli ukręca się jak marchew . |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|