|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Conversion KIT |
Autor |
Wiadomość |
EVolucja [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008 Conversion KIT
|
|
|
Przede wszystkim witam serdecznie!
Tak jak w tytule chcialem sie zapytac co sadzicie o tego typu zestawach do przerobki na EV:
Czy taki KIT to kit i lepiej samemu skompletowac czesci czy warto cos takiego sprowadzacz zza oceanu ?
Cena $3200 miesci sie w moim wstepnym budzecie przerobki i przy dzisiejszym kursie dolara wyglada to calkiem interesujaco.
Swoja droga jesli moge cos zaproponowac to przydalby sie watek gdzie moznaby wrzucac linki do producentow krajowych roznych podzespolow, bo jestem pewien ze jest ich niemalo tylko czasami pewnie nie wpadli na to, ze mozna ich podzespolow uzyc do budowy samochodi |
|
|
|
|
Lisciasty
dyrektor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 404 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008
|
|
|
Jest taki wątek niby, zwie się "allegro - części do kupienia"
Ale trzeba by to uporządkować i skrócić, bo tam burdel panuje
i w sumie wklejanie aukcji ma sens na krótko.
A co do zestawu to:
1. Silnik trochę przyciężki (prawie 40 kg) i słabawy (9 kW), nie wiem może się nada,
ale to się musiałby Zbyszek wypowiedzieć
2. Cena na nasze jakieś 7000 zł, musiałbyś do tego dorzucić vaciwo i cło, zrobi się z tego
prawdopodobnie około 9 tysięcy. Nie wiadomo ile wezmą za transport.
W cenie 8 tys. zł masz silnik + kontroler, bo reszta pierdółek do kupy warta jest 1000 zł.
Według mnie lepszy będzie Lemco z kontrolerem, tańszy, lżejszy i więcej mocy.
Ale to moje zdanie |
_________________ http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html |
|
|
|
|
Natanoj
kierownik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 314 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008
|
|
|
Z tego co ja pamiętam to na forum było już dość trochę wątków, a to o producentach skuterów, a to podzespołów, a to allegro. Jednak kto to pamięta skoro jest już xxx tematów, a w większości tematów przynajmniej po kilka/kilkanaście stron. Nie żebym narzekał , ale więcej jak jedno forum by się przydało. Wiem, wiem że czasu to niemało zajmie, ale jak wszystko będzie ładnie już posegregowane, to zrobienie porządku w wątkach pójdzie o wiele sprawniej. Mamy już jednego Moda, a dla tej sprawy na pewno jeszcze choć kilku by dołączyło do tego tajnego grona. A i szukanie odpowiedniego tematu pójdzie znacznie szybciej i nie będą się one dublowały.
Tyle offtopu, Co do pytania to ja niestety nic nie pomogę, pan Zbyszek na pewno będzie wiedział. |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008
|
|
|
Ten temat kit-a znam od dawna i tych elementów.
Ja wolę swoje rozwiązania, z wielu powodów (nawet tu często poruszanych), moim zdaniem lepszych i tańszych.
Jedynie ten regulator KELLY, ale na niższe napięcie, mocno staniał i może być dobry (już chyba tego nie będę sprawdzał).
Jednak jest wolność, każdy ma prawo uczyć się na swoich błędach, jak innych poprzedników błędy im nie wystarczą.
Aby robić auto, żeby było bezpieczne i zgodnie z elektrycznymi przepisami SEP-u. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Marucha79 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008
|
|
|
Faktycznie silnik nie poraża, parametry zbliżone do napędu pompy od sztaplarki (10kW, 72V, czterdzieści kilka kg), który mozna kupić na allegro za 450zł, co nawet jeśli wliczyć jakiś remont i zmianę obrotów jest ceną przyzwoitą. Jedyny plus, że wszystko jest w jednej paczce. |
|
|
|
|
EVolucja [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008
|
|
|
Dzieki za odpowiedzi. Ten konkretny Kit podalem tylko jako przyklad, a chodzilo mi bardziej o dostepnosc poszczegolnych podzespolow w Polsce. Samo kupno silnika trakcyjnego z tego co widze urasta do dzialan partyzanckich.
Dlatego mysle, ze przydalby sie watek z linkami do roznych producentow/dystrybutorow w Polsce, bo cos mi mowi, ze niemalo firm produkuje odpowiednie podzespoly, czesto porownywalne z tym co mozna na stronach z czesciami do EV kupic, tylko kuleje przeplyw informacji. |
|
|
|
|
Lisciasty
dyrektor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 404 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008
|
|
|
EVolucja napisał/a: | Dzieki za odpowiedzi. Ten konkretny Kit podalem tylko jako przyklad, a chodzilo mi bardziej o dostepnosc poszczegolnych podzespolow w Polsce. Samo kupno silnika trakcyjnego z tego co widze urasta do dzialan partyzanckich.
|
Bo nie ma u nas czegoś takiego niestety. Albo wielkie i ciężkie, albo lekkie ale słabowite,
albo na prąd przemienny i wysokie napięcie :/
EVolucja napisał/a: |
Dlatego mysle, ze przydalby sie watek z linkami do roznych producentow/dystrybutorow w Polsce, bo cos mi mowi, ze niemalo firm produkuje odpowiednie podzespoly, czesto porownywalne z tym co mozna na stronach z czesciami do EV kupic, tylko kuleje przeplyw informacji. |
Taki wątek będzie, sklecę go jak się z robotą opędzę.
Co do firm jak piszesz, owszem są ale jak wyżej, parametry kompletnie nie pasujące.
Sporo firm robi silniki do automatyki, ale moc tam jest licha i ceny po zbóju.
W przemyśle nadal królują indukcyjne, więc nic dla nas.
Ciężka sprawa.
Pzdr.
L. |
_________________ http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|