Nowy projekt na ramie Vector |
Autor |
Wiadomość |
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015 Nowy projekt na ramie Vector
|
|
|
Pomału ogarniam ebajka pod swoim kątem.
Rama przyszła dość szybko + poszerzacze po dodatkowe 8mm na stronę dla 3 rzędu aku.
Z tego powodu co niżej widać ze szczęścia nie skaczę. Spaw nie przegrzany a mam nadzieję że ramę inna ręka spawała..
Oś suportu jest luźna na łożyskach i przesuwa się 5mm w lewo i prawo.
Fajnie jak by to był koniec niespodzianek |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015
|
|
|
Chyba mają dużo zamówień na te ramy bo jak widać jakości nie trzymają.
Wystarczy tylko policzyć ile do nas na forum trafiło, to ile zamówień muszą mieć na świat.
Gratuluję ramy |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
jbrosd12
początkujący
Wiek: 43 Dołączył: 28 Mar 2014 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015
|
|
|
Też się interesowałem ta ramą,zniechęciła mnie informacja,że to jest robione ze zwykłej stali konstrukcyjnej więc przy ostrej jeździe martwił bym się o wytrzymałość.
Spawy nie bardzo się wtopiły w materiał nie pchaj za dużo aku do środka bo jeszcze pierdyknie
Jak złożysz i pojeździsz to napisz jak się jeździ na tak nietypowej geometrii. |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 15 Maj, 2015
|
|
|
Podobno stal jest wytrzymalsza od tej w qulbixie ale jaka prawda tak na prawdę to nie wiem... |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
deckardmst
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 177 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Pią 15 Maj, 2015
|
|
|
A jak sie ma do nich nasza rodzima rama a'la bomber od Falcon ? |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Pią 15 Maj, 2015
|
|
|
Hmm, jak wierciłem w Falconie to była masakra no chyba że przy spawie wiadomo.
Tam konstr. przestrzenna, samonośna, skrzyniowa hehe tu rama z kształtownika.. |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 16 Maj, 2015
|
|
|
Wytrzymała akurat jest, bo jak Adamo mówi jest z profili 15x15mm robiona;) Sam właśnie spawam kopie Vectora, ale dla siebie to wiadomo, jakość musi być;) |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Nie 24 Maj, 2015
|
|
|
Adamo, czemu sprzedałeś poprzednią konstrukcję Co Ci w niej nie odpowiadało bo miałeś spoko bajka. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Nie 24 Maj, 2015
|
|
|
Mixhal Falcona jeszcze nie sprzedałem. Jest git i to na prawdę mocna i zwarta konstrukcja.
Miał być dla żony ale za ciężki mocny itd
W tym sezonie "upalam" na nium a na jesieni idzie na sell. Buduję mocniejszą maszynę ot taka przypadłość mnie się przytrafiła |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Pon 25 Maj, 2015
|
|
|
Artur odpisał mi że rozwiązaniem na ruchomą oś suportu jest wymiana łożysk na wyższej jakości.. ehem |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2015
|
|
|
Jakieś postępy w budowie ? |
_________________
|
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Nie 14 Cze, 2015
|
|
|
Projekt bez ciśnieniowy czyt. zimowy. Coś tam się jednak dzieje, prawda.
Przyszły frukty z przyjaznego miejsca za co ładnie dziękuję
Wymienię imbusy na mniej wystające zaokrąglone aby przewodów nie porwać podczas jazdy.
Zdemontuję też małą "atakującą" aby zrobić więcej miejsca na podkładkę i nakrętkę ośki wahacza. |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Rafał
brygadzista
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 290 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pon 15 Cze, 2015
|
|
|
Adamo widze ze apetyt na watty rosnie. Byl jak dobrze pamietam na poczatku silnik 250watt, pozniej 9c na 48v a teraz juz mxusik:) Pochwal sie co to za wersja i skladaj rumaka bo ciekaw jestem jak to bedzie jezdzic:) |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Pon 15 Cze, 2015
|
|
|
Oj tak Rafał apetyt rośnie w miarę jazdy
16X4T Winding
Phase resistance = 0.110 Ohms
RPM at 50.2V = 448.2, 8.93 Kv
1.08A/54.2 Watts No Load
Ten bajk ma być modelem beta bo opamiętanie rozsądek nakazuje |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Czw 25 Cze, 2015
|
|
|
Od strony mechanicznej w moim przypadku wystarczyło dać po jednej miedzianej podkładce gr. 0.8mm pomiędzy łożyska wahacza a od zew. dorobić 2 stalowe podkładki gr. 1mm aby było spasowane i pracowało poprawnie po skręceniu osi na kość. Oczywiście gniazda łożysk przy tak cienkiej rurce po spawaniu zrobiły się owalne.
|
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
|