ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Drewniany Rowerek
Autor Wiadomość
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 30 Maj, 2015   Drewniany Rowerek

Robota mojego znajomego,
Sprzet wyposazony w silnik 250W przewoltowany, także daje 500W
Batki to li-iony

Odkąd pamietam, Wiesiek zajmowal sie glownie poziomymi konstrukcjami, a teraz nie stroni od innych ciekawych konstrukcji.

Robota chłopaków z Broken Mind Garage z Wołomina




1.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 2243 raz(y) 102,34 KB

Ostatnio zmieniony przez tas Sob 30 Maj, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Sob 30 Maj, 2015   

Nie rozumiem konstruowania roweru z tak przesuniętymi do przodu korbami .
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Sob 30 Maj, 2015   

inni nie rozumieją elektryków i nic na to nie poradzisz...
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 30 Maj, 2015   

Rower za 20k* ma wygladać, a nie jeździć :P

*zgaduję
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Sob 30 Maj, 2015   

tas napisał/a:
Rower za 20k* ma wygladać, a nie jeździć :P

*zgaduję


Chyba że to . :grin: Chociaż ja uważam że do wyglądania to się kupuje obraz albo co innego . Dziwnych czasów dożyłem. Sprzęty już nie mają być max użytkowe tylko mają wyglądać zwłaszcza dla sąsiadów . Najlepszym przykładem i moim zdaniem 100% głupim są np atrapy okiennic których nie można zamknąć. Kretyńskie czasy .
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 30 Maj, 2015   

Ten projekt powstal glownie dlatego, zeby pokazac ZE MOZNA takie cos zbudowac i ze to bedzie jezdzilo i sie nie rozleci na naszych drogach.

Wiesiek zawsze mial szalone pomysly.

Co do ceny wyprodukowania - nie mam pojecia, musze zapytac, ale mysle ze moze byc cos kolo 20klockow. Tam praktycznie wszystko, procz aku, silnika, kół, to hand made
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 805
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 01 Cze, 2015   

Pykacz napisał/a:
Nie rozumiem konstruowania roweru z tak przesuniętymi do przodu korbami .

Bo to trzeba się przejechać :) Wiadomo to nie rower w teren tylko do połykania km po asflacie. Nadgarstki i szyja są praktycznie nie obciążone co jest bardzo pozytywne jeśli ktoś miał jakieś urazy w tych miejscach. Kiedyś taki popełniłem: https://picasaweb.google.com/113663826549422725409/MojePoziomkiProjektNr6CrankFowardDay6Bike
 
 
nanab 
kierownik
Elektronik


Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 349
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 03 Cze, 2015   

Właśnie zawsze się zastanawiałem czy "czoperowcom" ręce nie drętwieją jak je tak cały czas trzymają wyżej niż głowę :D
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Śro 03 Cze, 2015   

nanab napisał/a:
Właśnie zawsze się zastanawiałem czy "czoperowcom" ręce nie drętwieją jak je tak cały czas trzymają wyżej niż głowę :D

A ja (jeśli chodzi o rowerowe) ile są wstanie przyłożyć siły na pedały względem klasycznego roweru (czy jest jakiś zysk) lub czy tak jest wygodniej od klasyka czy nie . Bo jakiś plus z tego typu konstrukcji przecież musi być .
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Śro 03 Cze, 2015   

Wystarczy, że fajnie wygląda. ( to nie żart czy złośliwość) :smile:
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 805
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 03 Cze, 2015   

Jak ktoś jest ciekawy konstrukcji nietypowych to zapraszam na zlot rowerów poziomych w Gdyni:
http://forum.poziome.pl/index.php?topic=2753.0 Co prawda typowych choperów / cruzerów raczej nie ma ale poziomek jest od groma i w prawie każdym z możliwych typów :)

I standardowo polecam dosyć dobry wpis o poziomych w wiki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rower_poziomy
 
 
tomek701 
prezes


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 545
Skąd: Chełm
Wysłany: Wto 16 Cze, 2015   

Pykacz napisał/a:
nanab napisał/a:
Właśnie zawsze się zastanawiałem czy "czoperowcom" ręce nie drętwieją jak je tak cały czas trzymają wyżej niż głowę :D

A ja (jeśli chodzi o rowerowe) ile są wstanie przyłożyć siły na pedały względem klasycznego roweru (czy jest jakiś zysk) lub czy tak jest wygodniej od klasyka czy nie . Bo jakiś plus z tego typu konstrukcji przecież musi być .

Rzeczywiście siła z jaką można przydusić jest większa ale nie to jest najfajniejsze. Rower poziomy to całkiem inne doznania jak masz niski rower większy kontakt z przyrodą wrażenie że się unosisz lecisz nisko nad ziemią. Następne zależy od rodzaju roweru poziomego te bardziej leżące to bardzo niski opór powietrza różnica jest bardzo duża od razu wyczuwalna na luźnym, zjeździe ze stromej górki to nawet do 400 metrów jak pojeździsz poziomką i przesiądziesz się na zwykły rower to co uderza to bardzo duży opór powietrza na klasyku. A jak jeszcze dodasz do tego silnik do wspomagania .... https://www.youtube.com/watch?v=5_e28236qyI
_________________
https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 11 Sie, 2015   

No to do tego wszystkiego dodajmy trzecie koło i dochodzi jeszcze większy komfort (zakładając, że rower jest już poziomy i ma silnik). Wieść niesie, że po kilku jazdach na poziomce już nie bardzo się chce jeździć na pionowym. Lepsza, naturalniejsza pozycja, odciążenie rąk i kręgosłupa, mniejsze opory powietrza, a co za tym idzie większa prędkość przy tym samym wydatku energii - czy to siły mięśni, czy elektrycznej. Trajki mają też niezaprzeczalną zaletę konstrukcyjną: o wiele łatwiej umieścić tu baterie nawet o bardzo dużej pojemności :)
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
JerzyZ 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 794
Skąd: Warszawa - Ursynów
Wysłany: Wto 08 Gru, 2015   

W nawiązaniu do tematu:
https://www.youtube.com/watch?v=hYAWDAtccG4
 
 
maran_hand 
dyrektor



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 459
Skąd: Warszawa-Sadyba
Wysłany: Śro 09 Gru, 2015   

nanab napisał/a:
Właśnie zawsze się zastanawiałem czy "czoperowcom" ręce nie drętwieją jak je tak cały czas trzymają wyżej niż głowę :D


zależy o czym mówisz. w wypadku tego roweru ręce nie są wyżej od głowy. a duże wygodne siodełko gwarantuje ..wygodną jazdę :) nie przekonasz się o tym jak nie spróbujesz. z własnego doświadczenia powiem Ci, że czasem ludzie dziwią się jak można jeździć czymś takim co mam w podpisie do momentu w którym się nie przejadą. znam też takich co kpili a teraz sami jeżdżą i nie wyobrażają sobie przesiadki na górala czy innego fula :)
_________________
🔋 3,5 sztuki ;) 🔌 - https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=6828
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=3860 http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5181
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group