 |
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Fun bike 9c |
Autor |
Wiadomość |
PiotrW
dyrektor

Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
wiem wiem, widac to idealnie na cycle analyst jak waty ida do gory.
atomek1000 "... ale co ja na to poradze, kiedy ja lubie zapier...." |
|
|
|
 |
raymaxxx
brygadzista

Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
pomijając prędkość (i napięcie) 26Ah to nie jest 10Ah jak u Piotraw też, poza tym kolega to robi totalnie bez pedałowania czy z?
Ja mam 10x6 z 16s 15Ah i robię przy prędkościach ciągłych między 38-44km/h (momentami przy wyprzedzaniu dociskam do 63-67, średnia z trasy 36-38km/h) ponad 100km ale z pedałowaniem, rekord miałem 121km, a dzisiaj wracając z pracy po 18 na dystansie 24,6 km i średniej 34km/h średnie "spalanie" (z pedałowaniem) miałem 6,5 Wh/km |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
 |
raymaxxx
brygadzista

Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
Prawie, w kolarce są 23C |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
 |
tas
szef tas

Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
|
|
|
 |
raymaxxx
brygadzista

Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
Skąd wiesz że nie robi tych 82km na połowie aku... |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
 |
ap0f1s
prezes

Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
Jeżeli się oszczędza można dużo przejechać. Ostatnio zrobiłem wycieczkę na górę Żar i przejechałem 66km/h na akusach 16s2p (59,2 10ah). Jeszcze coś tam zostało. Tylko moja jazda z powrotem była strasznie oszczędna. A sama góra asfaltem nie jest w cale mała. Więc spalanie jak się wyjeżdża jest duże. Już nie pamiętam jaki miałem wynik ale na pewno grubo poniżej 10wh/km.
Tylko jakim kosztem czasu to robisz. Normalnie robię koło 40-50km. A czasem i zdarza się 25-30km jak używam samego silnika i Maneta do oporu. |
|
|
|
 |
maniekrox
prezes maniekrox

Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
Tasowi chyba chodziło, że na zdjęciu jest cieniutka opona szosowa = małe opory toczenia. Choć wg mnie też istotne jest nierozwijanie dużych prędkości. Tym bardziej ze wspomaganiem;) |
|
|
|
 |
sietaz
prezes

Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
Jaka cieniutka i jaka szosowa. Btw może ktoś wie jakie pady są odpowiedzialne za uruchomienie regena. Są bardzo dziwne oznaczenia na płytce - np pad ds się dubluje z czego jeden to stacyjka. Pad 11 to PAS. Jest wolny np E++ i to bym celował w regen, ale nie chcę ryzykować. Endless nie dał mi odpowiedzi
P.S. Sterownik to ku 154 |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
 |
tas
szef tas

Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2015
|
|
|
maniekrox napisał/a: | Tasowi chyba chodziło, że na zdjęciu jest cieniutka opona szosowa = małe opory toczenia. Choć wg mnie też istotne jest nierozwijanie dużych prędkości. Tym bardziej ze wspomaganiem;) |
Nie, nie chodziło mi o opony |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
 |
Hubert
początkujący

Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015 Fun bike 9c 12x5
|
|
|
Wjechał 12x5 zamiast 9x7 i RST R1 180mm , opony Kenda SBE 590 gr. szt. , korba Dura Ace 53z obręczę Dartmoor Revolt i śmiga się mega lepiej i szybciej v max bez pedałowania 56,1 z górki na płaskim 52 , na końcówce baterii leci 44 km/h zasięg zmalał niewiele śr 65km na ładowaniu bez kręcenia i szybko , na ograniczniku leci 44 na pełnej i 33 przed odcinką , w tybie ogranicznika jest szybszy od 9x7 bez ogr. :)silnik jest dużo cichszy i lepiej wykonany od starszej wersji mocowanie na tarczę wyfrezowane równo zero bicia tarczy , wolnobieg wreszcie się nie buja jak zły to też poprawili , no i powłoka dużo lepszej jakości , polecam
SAM_6745.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 352 raz(y) 2,73 MB |
SAM_6743.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 371 raz(y) 3,51 MB |
SAM_6742.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 336 raz(y) 3,08 MB |
|
|
|
|
 |
Tomas
szef

Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015
|
|
|
Hubert napisał/a: | silnik jest dużo cichszy i lepiej wykonany od starszej wersji |
To jak teraz masz 9C wersja "C" (wolnobieg) to rozumiem że wcześniejszą miałeś wersję "B" bo najnowsza to "D" ? |
|
|
|
 |
Hubert80
początkujący

Dołączył: 22 Sie 2021 Posty: 3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 22 Sie, 2021
|
|
|
Szybkie podsumowanie ,rower ma już 6 lat na karku , przebieg ok 50.000 km i ... zero awarii , bateria trzyma 53.7 v po zbalansowaniu < jeszcze raz wielkie dzięki dla Sietasa i Atomka 1000 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|