Viking Power 6000W + |
Autor |
Wiadomość |
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016 Viking Power 6000W +
|
|
|
Witam
Przedstawie tutaj opis mojego ostatniego ebajka(mam taką nadzieje )
Części zbieram już 2 lata . W zasadzie mam już wszystko. Teraz będzie historia jego złożenia. Nie ukrywam idzie mi to jak krew z nosa, już na chwilę obecną poszło mi na to kilka kilogodzin czasu Na każdym etapie budowy wyskakuje jakaś niespodziewanka. Mam nadzieję że robiąc opis poleci mi to szybciej, bardziej się zmobilizuje.
Na dobry początek kilka fotek, jak widać baza to popularna na forum rama Falcon V2
Głowne flaki ramy to pakiet ogniw 320 sztuk 20s16p, Samsung 29E. Pomysł ułożenia pakietu według mentora Tasa, weszło wszystko na styk. Ogniwa jak widać różnokolorowe jednak zapewniam że wszystkie takiego samego typu Po prostu trafiła się okazja i w etapie demontażu oraz przerabiania na własny użytek poleciały oryginalne koszulki, które zostały zasępione uniwersalnymi
Zaplecione koła z mocarnym RHR205-50
Na chwilę obecną muszę postawić byczka na koła bez pakietu bo niestety z pakietem w środku robi się to bardzo ciężkie.
CDN..... |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
Ostatnio zmieniony przez Eryk1000 Czw 04 Sie, 2016, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
No nareszcie nie biały tylko kolorek |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Fajny kolorek Koła 26 ? Jaka wersja rhra ? |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
z drugiej strony wszystko montuj, a nie z tej co pokazujesz |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Heh to jestem na podobnym etapie z silnikiem tylko musze wypierdzielic zle dobrany termistor na taki sam co ty zamowiles A wylacznika nie dalem bo za gruby. Wymieniasz kable zasilające ? Taki sciagacz to super sprawa do otwierania silnika |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Kable zostają, mają otulinę teflonową która jest fajna cienka i super odporna na temperaturę. Przekrój przewodu to 6mm2 powinno wystarczyć. Nie planuje więcej w ten silnik pompować niż 6kW, zresztą aku by miał ciężko a musi wytrzymać..... pewien okres czasu a nie jeden sezon |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
spj
stażysta
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 160 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 04 Mar, 2016
|
|
|
Na pewno wyjdzie z tego mocna zabawka. Napisz kolego jeszcze dla potomnych jakiej firmy+model są te 24 calowe obręcze i jakiej długości szprychy zastosowałeś pod ten silnik.
Fajny kolor |
_________________ Jeżdżę na : EV4 Falcon V2
"Make everything as simple as possible, but not simpler" Albert Einstein |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 04 Mar, 2016
|
|
|
Obręcze to Sun rims double track 24. Ciężko coś fajnego kupić w tym rozmiarze. Miałem dużo jazdy z tymi obrączki. Na początku kupiłem kolor moro ale do malowania za mocno je zjechało i był problem. Potem kupiłem inne anodowane na czarno. To znowu na malarni pomalowali proszkowo na biało. Znowu trzeba było drzec farbę. Kolejne zwłoki czasowe i wkurzenie. Finalnie oczekiwany kolor groszkowy Co do szprych to zmierzę i jeszcze podam ale jak pamiętam było to w okolicy 160mm. Zresztą na wymiar też był problem dostać czarne. Na szczęście mentor tas wyprodukował cudaki. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Mar, 2016
|
|
|
Nyple są pod innym katem niż szprychy. Nie mogłeś nieco "zjajowić" otworów w obręczy? |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 04 Mar, 2016
|
|
|
Tu jest właśnie jedna z niespodziewanek. Już je rozwiertałem. Więcej się nie da bo kapsle wypadają |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016
|
|
|
Silnik zabezpieczony. Faktycznie od drugiej strony zdecydowanie więcej miejsca Udało się upchnąć wyłącznik bimetaliczny i termistor bez większego głowienia się. Niepokojący jest tylko fakt działania wyłącznika bimetalicznego. Ma bardzo duży rozjazd temperaturowy. Pisze na nim 125 stopni, jednak podczas testów nie bardzo chciał się rozłączyć przy 135, trzeba było go zdecydowanie mocniej przygrzać. Oby nigdy nie musiał zadziałać
|
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016
|
|
|
125 mało, zamontuj 145 albo 150 bo silnik będzie się wyłączać przedwcześnie...
Zobaczysz, że jak będziemy pomykać to powiem "a nie mówiłem" |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016
|
|
|
Tas nawet nie gadaj od Ciebie brałem bimetala Ciekawe przy ilu stopniach pali się emalia w tych silnikach. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Zastuj w temacie ale bez obaw coś się dzieje a nawet dużo, tylko ciągle barkuje czasu aby solidnie siąść i podgonić robotę
Ebajk stanął na koła, od razu się lepiej zrobiło, bo kupa gratów na stosie nie wyglądała zachęcająco. A tak już cieszy oko i motywuje do działania. W międzyczasie nastąpiła zmiana sterownika i silnika. Nowe nabytki to adaptto midi oraz QS V3 Zobaczymy ruską myśl technologiczną w działaniu, oby z powiedzonkiem " gniotsa nie łamiotsa "
Kobyłka z flakami, waży swoje, lepiej żeby nigdy nie zabrakło prądu Ilość kabelków zaczyna mnie przerażać Pokusiłem się o 3 piętra aku, w 2 wyglądało by to zgrabniej i więcej miejsca do manewrów z przewodami.
|
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
|