ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Akumulatory - opisy i pomiary
Autor Wiadomość
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Nie 23 Cze, 2013   

No właśnie, jak po dłuższym jest podobnie to raczej ok. Tak na marginesie to przy akumulatorach np. li-ion martwimy się bardzo o balansowanie poszczególnych cel a jak użytkowany jest akumulator np. 12V ołowiowy to nikt już nie patrzy że on się składa z 6 cel i one różnią się między sobą. Wiadomo że nie ma tam dostępu i pomiar jest niemożliwy ale należało by balansować.
 
 
Redaktor1966 
kierownik


Wiek: 57
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 25 Mar, 2015   

http://www.unigum.pl/aktu...mulatorow-exide | 20.03.2015 r.
Szybsze ładowanie i zwiększona wydajność akumulatorów Exide


Dzięki technologii Carbon Boost oraz IV generacji akumulatorów AGM i EFB do pojazdów z systemem Start-Stop, nowe akumulatory pod markami CENTRA i EXIDE będą ładować się nawet o 1,5 raza szybciej oraz będą miały zwiększoną wydajność.

Akumulatory z Carbon Boost sprawdzą się doskonale podczas codziennej miejskiej jazdy, która charakteryzuje się dużą ilością zatrzymań, a także w warunkach niskich temperatur, których tradycyjnie można spodziewać w okresie zimy. Nowe akumulatory mają 30% więcej mocy rozruchowej i są najbardziej zaawansowanymi konstrukcjami na rynku tradycyjnych akumulatorów.

Opracowane właśnie przez Exide Technologies nowe akumulatory AGM, IV już generacji, będzie wyróżniała czterokrotnie dłuższa żywotność w pracy cyklicznej, o 20% większa moc i ponad trzykrotnie większa zdolność przyjmowania ładunku w porównaniu ze standardowymi akumulatorami. Równie imponujące parametry będą cechowały odnowioną serię akumulatorów EFB.
Źródło: Centra
 
 
gienek333 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 1338
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 25 Mar, 2015   

W pojazdach ołów, a li-ion to przepaść. Co do "balansowania" to w ołowiowych, Ni-Cd, Ni-Mh też się to robi, tylko nazywa się "wyrównywanie" i robi się to prądem. Nadmiar energii jest zamieniany na ciepło, tyle że w litowych ciepło wydziela się w balanserze (najczęściej).
_________________
Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
 
 
rafalbooa 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 32
Skąd: sosnowiec
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016   

Czesc .Mial ktos z was akumulatory Bpower 12 v 20 ah.Jak sie spisywaly bo kupilem 3 szt niby gosc w sklepie zachwalal.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group