|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
PrzeVoltowanie vs PrzeAmperowanie |
Autor |
Wiadomość |
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016
|
|
|
Przemek, sam pamiętasz na zlocie w "Kato" co to za emocje polatać z Mxus.
Brakuje mi tego coraz bardziej. |
_________________ "Modliszka"- StreetFighter E-bike |
|
|
|
|
Przemek
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 758 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016
|
|
|
no własnie o tym piszę, "modliszka" - i ta peta dla Eczłowieka to było za sporo
watowica to straszna choroba byle wyciągać wnioski i nie przeginać ... sobie obiecuje |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 25 Sie, 2016
|
|
|
tomeczekokok napisał/a: |
Jeżeli ktoś nie jest pewien co do silnika w jakiej wersji uzwojeń ma kupić niech zaopatrzy się w szybki silnik i w akumulator Li-Pol Turnigy.
|
Jezeli juz masz baterie Li-pol Turnigy to przepiecie kabelkow na wieksza ilosc S jest tak samo latwe jak przepiecie ich na wieksza ilosc P
Jedynym jakby minusem jest wymog zmiany BMSa i ladowarki chyba ze ladujesz modelarskimi. W najwiekszym watku porownujacym te silniki na tym forum udowodnilem ze silnik wolny ma
-minimalnie wieksza predkosc
-minimalnie wiekszy moment
-minimalnie wieksza sprawnosc przy mniejszych predkosciach
-znacznie wieksza moc
za to minusem jest to ze
-latwiej go spalic jak sie odkreca manetke do maksa, bardziej sie grzeje
innych wad nie znalazlem
Wiec kazdy niech sobie wybiera co mu bardziej pasuje |
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Czw 25 Sie, 2016
|
|
|
qaz33 napisał/a: | tomeczekokok napisał/a: |
Jeżeli ktoś nie jest pewien co do silnika w jakiej wersji uzwojeń ma kupić niech zaopatrzy się w szybki silnik i w akumulator Li-Pol Turnigy.
|
Jezeli juz masz baterie Li-pol Turnigy to przepiecie kabelkow na wieksza ilosc S jest tak samo latwe jak przepiecie ich na wieksza ilosc P
Jedynym jakby minusem jest wymog zmiany BMSa i ladowarki chyba ze ladujesz modelarskimi. W najwiekszym watku porownujacym te silniki na tym forum udowodnilem ze silnik wolny ma
-minimalnie wieksza predkosc
-minimalnie wiekszy moment
-minimalnie wieksza sprawnosc przy mniejszych predkosciach
-znacznie wieksza moc
za to minusem jest to ze
-latwiej go spalic jak sie odkreca manetke do maksa, bardziej sie grzeje
innych wad nie znalazlem
Wiec kazdy niech sobie wybiera co mu bardziej pasuje |
Coś mi tu nie gra???....
Pierwsz myślnik mi nie pasują. Jak minimalnie większą prędkość?. Chodzi ci o prost proporcjonalne prądy i napięcia w obu wersjach?.
Czyli mogę swój 7x9 przewoltować na 100V?. |
_________________ "Modliszka"- StreetFighter E-bike |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 25 Sie, 2016
|
|
|
dokladnie tak. wprost proporcjonalne prady i napiecia przy roznych wersjach. Spokojnie mozesz podpiac 100V pod swoj 7x9 ale pamietaj wtedy o zabezpieczeniu termicznym |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|