ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
turbo doładowanie
Autor Wiadomość
tomek701 
prezes


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 545
Skąd: Chełm
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   turbo doładowanie

witam gdzieś na forum było o takiej przetwornicy że dobrze pracuje ktoś używa jej nawet jako ładowarki http://www.ebay.pl/itm/5A...talgo=undefined pomyślałem sobie czy nie dało by się za jej pomocą zrobić turbo doładowanie w moim rowerku. W rowerze mam silnik 250 watt giant bez przekładniowy silnik jest zasilany napięciem znamionowym 36v za pomocą sterownika który mam możliwość podłączenia pod 36/48 volt w rowerku trochę brakuje mi szybkości. Wiec pomyślałem nad zastosowaniem takiej przetwornicy coby nieraz jak potrzeba go użyć i zasilić nim sterownik wyższym napięciem żeby rowerek szybciej poleciał przez chwilę. Tylko nie mówcie że lepiej zrobić baterie na 48 bo raz to kupa roboty bateria jest już na 36v dwa potrzeba inna ładowarkę a więc kasa. Więc pytanie czy to ma czy to ma szanse działać ? Zdjęcia
_________________
https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

Mało Wat ma ta przetwornica. Trzeba by kilka równolegle. Mija się to z celem, trzeba by ją jakoś przełączać między bateria a sterownikiem. Według mnie szkoda kasy i miejsca. Lepiej baterię rozbudować ;)
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
tomek701 
prezes


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 545
Skąd: Chełm
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

Eryk1000 napisał/a:
Mało Wat ma ta przetwornica. Trzeba by kilka równolegle. Mija się to z celem, trzeba by ją jakoś przełączać między bateria a sterownikiem. Według mnie szkoda kasy i miejsca. Lepiej baterię rozbudować ;)
Ale takie coś mogło by chyba być sterownika mój ma 17 amper to było by troszkę słabsze http://www.ebay.pl/itm/5A...mueX2IVdfttTc5g
_________________
https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 22 Paź, 2016   

Zapewniam, że nie warto :)
Kiedyś miałem w jednym rowerze dwie baterie, 36 i 48V. Dużą i pojemną 36 i małą, 48V służącą jako źródło wyższego napięcia i szybszej jazdy. Efekt? Woziłem masę ogniw, a i tak jeździłem głównie na 48V i tylko wtedy przełączałem na 36, jak mi 48V padła i musiałem dojechać. Bardzo szybko sprzedałem obie baterie i zrobiłem jedną porządną 48V. Raczej też tak zrób. Ewentualnie druga rada. Kup silnik na 24V i zasilaj go napięciem 36V. Jeśli sterownik jest do 17A to można tak robić bez obawy. Silnik pojedzie szybciej. Na kole 26 można spodziewać się w zależności od masy całkowitej i warunków nawet 40 km/h. Jak coś, to mam dostęp do takiego silnika.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group