Komputerek do roweru KT-LCD3 |
Autor |
Wiadomość |
Ryszard
początkujący

Dołączył: 04 Kwi 2015 Posty: 38 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
qaz33
szef qaz33

Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 31 Paź, 2015
|
|
|
Mam obie wersje LCD2 i LCD3,. Fajna sprawa dla rowerow z silnikami 800W i nizej. |
|
|
|
 |
yanek23
początkujący

Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 13 Skąd: Międzyzdroje
|
|
|
|
 |
ravkill
brygadzista sir :)

Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 08 Lut, 2017
|
|
|
he, ja z kolei mam sterownik, ale nie mam wyświetlacza.. W chinach z kolei tylko w zestawie.. |
|
|
|
 |
wwojciech
brygadzista wwojciech

Pomógł: 8 razy Wiek: 36 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 08 Lut, 2017
|
|
|
kupcie razem z chin i się podzielcie:D |
|
|
|
 |
yanek23
początkujący

Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 13 Skąd: Międzyzdroje
|
Wysłany: Czw 09 Lut, 2017
|
|
|
ravkill napisał/a: | he, ja z kolei mam sterownik, ale nie mam wyświetlacza.. W chinach z kolei tylko w zestawie.. |
Jak dojdzie mój z Chin mogę odsprzedać. |
|
|
|
 |
ravkill
brygadzista sir :)

Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 09 Lut, 2017
|
|
|
W sumie, po analizie, to ja wolę jednak zwykły watomierz z woltomierzem i bocznikiem , za 12 baksów + licznik za 3. Wychodzi bardziej funkcjonalnie... |
|
|
|
 |
djmarcin56
prezes

Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 26 Mar, 2017
|
|
|
Przecież pełno tego na Ali chłopaki można sobie zamówić każde osobno :p |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
 |
Tsport
stażysta

Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 09 Kwi, 2017
|
|
|
A jakie są wymagania odnośnie sterownika aby ten LCD podpasował? |
|
|
|
 |
djmarcin56
prezes

Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 17 Kwi, 2017
|
|
|
Aby lcd działał musi być sterownik z serii "kt" bo musi mieć wyprowadzone odpowiednie przewody z wtyczka, jest kilka rodzajów na różne moce więc można coś dobrać.
Niewiem tylko czy potrzebuje on do pracy podłączonych hali, może ktoś się wypowie?
Qaz33 jak to jest? |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
 |
qaz33
szef qaz33

Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017
|
|
|
Tak, bez halli nie pojedzie. Wogole te sterowniki z LCD3 maja wiecej funkcji niz 1 i 2 oraz pracuja troche ciszej. Wszystkie ktore ja widzialem steruja momentem a nie predkoscia co jest olbrzymia zaleta. Dzialaja tak jak te najdrozsze kontrolery FOC z najwyzszej polki mimo ze sa trapezowe |
|
|
|
 |
madejp
dyrektor

Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017
|
|
|
No to ja mam taki, co steruje napięciem, ale faktycznie jest cichy (miał w nazwie sinus) i ładnie startuje od zera. |
|
|
|
 |
Mobil
prezes

Pomógł: 5 razy Wiek: 103 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Śro 19 Kwi, 2017
|
|
|
Bo sinus to tak w pół drogi do wektorowego |
|
|
|
 |
djmarcin56
prezes

Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 21 Cze, 2017
|
|
|
Mam pytanie do posiadaczy lcd3:
1.jaki tam pasuje czujnik prędkości?
2. Jaki czujnik temperatury w silniku obsluguje ten lcd? |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
 |
Gregs
młodzik

Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 98 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 01 Paź, 2017
|
|
|
Odświeżę temat. W instrukcji jest napisane, że jak czujnik temperatury przekroczy wartość krytyczną włącza się alarm (to znaczy temperatura na wyświetlaczu miga), a sterownik wchodzi w tryb ochrony silnika. Włączanie wskazań temperatury odbywa się w ustawieniu C8 (odczyt włączony 1, wyłączony 0).
Jestem ciekaw czy czujnik jest dedykowany, czy jakikolwiek i gdzie go podpiąć.
Czujnika prędkości nie trzeba, bo odczytuje prędkość z hallotronów. Ilość czujników ustawia się w parametrze P2. Uniwersalnym ustawieniem jest 0, ale przy silnikach przekładniowych wskazanie prędkości będzie zawyżone, ponieważ odczytywana jest prędkość obrotowa wirnika a nie koła. Wtedy trzeba dobrać i ustawić P2 od 1 do 6. |
|
|
|
 |
|