ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sparta ION GL ALU 2 x AMO Nexave
Autor Wiadomość
kpikula 
początkujący


Wiek: 56
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: drezdenko
Wysłany: Nie 07 Maj, 2017   Sparta ION GL ALU 2 x AMO Nexave

Co może być przyczyną rozładowania baterii.
Kupiłem rower naładowałem go na 100% , po przejechaniu 3km pokazał 90% a przy 76%
nagle pokazał rozładowaną baterię 0% no i oczewiście wyłączył się
Mam go krótko - na razie zrobił mi to 2 razy .
Co może być uszkodzone ?
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 07 Maj, 2017   

Zapewne slaby akumulator.
Rower nowy, na gwarancji czy używany ?
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Nie 07 Maj, 2017   

Bateria zajechania, miałem jakiś czas temu podobnego pacjenta, jedną z sekcji wyraźnie odstawała od innych.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
kpikula 
początkujący


Wiek: 56
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: drezdenko
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

Stary ale w ładnym stanie -Ma przejechane 3800km , jak myślicie czy w warunkach domowych jestem w stanie wymienić akumulator ? Z takim rowerem mam pierwszy raz styczność , jestem elektrykiem i myślę że nie ma tam żadnej filozofii , jednak słyszałem że po odłączeniu akumulatora elektronika blokuje sterowanie i tylko serwis może odblokować czy to prawda ? Elektronika nie jest moją najlepszą stroną
Jeśli ktoś wie jak mam zabrać się do tego to proszę o kontakt
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

Na razie mozesz spróbować pomierzyć napięcia poszczególnych segmentów akumulatora.
Zrób to gdy aku się wyłaczy, tzn wtedy gdy podejrzewamy że jeden lub więcej segmentów są już gorsze od pozostałych. Jeśli to model z ogniwami w ramie, to najpierw poczytaj jak się do tego dobrać, by nie przerwać mu zasilania.
Być w może w takim przypadku udało by się uniknąć zablokowania roweru, gdyby nie przerywając zasilania wymienić słaby segment na mocniejszy.
Ale z uwagi mało rozpoznany system zabezpieczeń jest ryzyko że operacja zakończy się fiaskiem.
Były na forum wątki o zapasowym lub reanimacji takiego akumulatora.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
kpikula 
początkujący


Wiek: 56
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: drezdenko
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

A czy jest sposób na odblokowanie jeśli pójdzie coś nie tak ?
Tyko serwis ma monopol na to ?
Pod panelem sterowniczym znalazłem jakiś 4 cyfry napisane flamastrem to może jakiś kod?
 
 
kpikula 
początkujący


Wiek: 56
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: drezdenko
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

Bateria w ramie , może być problem ze znalezieniem słabego ogniwa
 
 
kpikula 
początkujący


Wiek: 56
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: drezdenko
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

No i bateria padła
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group