|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
E-bajk ostateczny |
Autor |
Wiadomość |
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Im dłużej działa BMS tym jest szansa na usterkę wyższa z powodu temperatury |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Tak jasna sprawa z tym grzaniem bmsa. Odnośnie Adaptto i 23S właśnie mi się skojarzyło że to za dużo na nieodblokowanym sofcie. Producent podaje 90V max. A czy bezpiecznie jest więcej niech się wypowie ktoś kto to męczył na wyższe napięcie. Teraz dla bezpieczeństwa jedna sekcja nie powinna mieć więcej niż 3.91V trochę lipa. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017
|
|
|
Do 92v chyba spokojnie możesz lecieć. Bo zalecają 22s a to 92.4V.
Co do tego balansowania to jak dasz na 4v a ładujesz do 4.2 to będzie przecież zbijał napięcie cały czas więc to żadne balansowanie tak naprawde nie będzie dopóki nie dojdzie do 4v. |
|
|
|
|
Saper
młodzik
Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 71 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017
|
|
|
Zobaczę po pracy czy kontroler pozwoli dać więcej niż 90v, jak nie to będę jeździł przez rok na 90v, a po upływie gwarancji wgram odblokowany firmware i puszczę na 96v.
Teraz jeździłem na 84v i właśnie cos mi się zasięg nie zgadzał |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|