ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Rower elektryczny raty 0% sklep E-biker.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Cyklon 1200W plus bateria duck tape
Autor Wiadomość
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 910
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Pią 13 Lip, 2012   

Niestety ale nie wiem jakie obroty ma silnik a sterownik jest na 48V i raczej nie bedzie chodził na niższe napięcie bo firma ma dedykowane sterowniki do niższego napięcia chociaż głowy uciąć nie dam bo nie sprawdzałem.
Wiem natomiast że jedna osoba dokładałą do pakietu 48V dodatkowy aku żelowy i jezdziła testowo na takim zestawie i kontroler działał na 60V bezproblemowo tzn. nie spalił się i nie wyłączał.

PS. wkrótce przedstawię moj nowy projekt, zrobiłem już nim kilkaset kilometrów ale nie mam czasu go opisać i zrobić fotek
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1749
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

Chodzi mi o to czy w tym silniku przy zasilaniu 48V da się jeszcze wspomagać jazdę pedałowaniem. Przeciętny rowerzysta ma kadencję okolo 70-100 obrotów na minutę. tak więc zakładając redukcję obrotów na zębatce 14z i tej dużej na korbie 4x z czyli około 3 razy da się wspomagać jeszcze pedałowanie o ile silnik ma na wyjsciu tak do 300 rpm co przeklada się na te 90-100 obrotów na korbie. Chodziło mi więc o odczucia Kolegi a niekoniecznie dokładne dane. Czyli czy da sie wspomagac czy nie za bardzo.
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 910
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

Jeżeli będziesz dozował sobie odpowiednią szybkośc manetką to da się wspomagać ale jeżeli wykręcisz manętkę na maxa to niestety ale nie zdążysz.
Sprawdzałem ile poleci na najmniejszych przełożeniach, z przodu zębatka 22 zeby a z tyły największa chyba ze 32 zęby, max prędkość wynosiła około 20km\h.
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1749
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 15 Lip, 2012   

Okej, dzięki za odpowiedz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group