|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Montarz silnika 1020ZXF. Czy ktoś montował? |
Autor |
Wiadomość |
Davvvi
początkujący
Dołączył: 22 Paź 2019 Posty: 43 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Wto 05 Lis, 2019
|
|
|
Leopold napisał/a: | Nie zrozumieliśmy się, mam midrive w trójkołowcu. Silnik 1016 z przekładnią mieści się między korbami. Ten typ midriva wymaga korby z wolnobiegiem o czym pisałem wyżej. 1020 jak się nie mylę też jest z przekładnią i jest silnikiem komutatorowym nie bldc, chyba, że się mylę. Pisząc o napędzie bezpośrednim rozumiem napęd bezpośrednio na koło, przednie lub tylne. Upraszcza to konstrukcję lecz najczęściej stosowany jest w trójkołowcach, co nie wyklucza pionowca czy poziomki dwukołowej. Hub rozumiem jako silnik BLDC zapleciony w tylne koło przystosowany do hamulca tarczowego i kasety bądź wolnobiegu wielorzędowego. Przy akumulatorze który masz to ta wersja ostatnia jest najbardziej korzystna. Ale na ten temat porozmawiaj z Gleborem. Dobierze Ci zestaw elektryfikacyjny i sprzeda co potrzeba. |
Ogólnie sprawdziło się to co piszesz. Niestety 1020 jest za szeroki do montażu między korbami . Wyżej nie mogę dać bo już przednie koło przeszkadza. Montaż silnika nad tą skośną rurą ramy nie pozwala mi na montaż baterii w ramie ,a na bagażniku nie chcę. Mogę dać go wyrzej ale wtedy łańcuch będzie długi,a boję się ,że wciągnie mi spodnie. Poza tym wolnobiegi bywają różne. Jednak idę w Huba wedle twoim radą. Dzięki. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|