 |
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Nowy e-bike - problem : rozłacza silnik BLDC |
Autor |
Wiadomość |
dragon2224
początkujący

Dołączył: 08 Cze 2017 Posty: 23 Skąd: Dublin
|
Wysłany: Nie 04 Sie, 2019 Nowy e-bike - problem : rozłacza silnik BLDC
|
|
|
Witam!
Mam problem z jednym ze złożonych e-bików ( silnik 1000W, Sterownik sinus 30A, pakiet 13s8p 48V, LCD3). E-bike złożyłem kilka dni temu. Problem objawia sie nagłym odcinaniem mocy , po przejechaniu około 6-7km. Silnik przestaje reagować na manetkę a także czujnik PAS. TZN. Jadąc ze stała predkością, poprostu odcina moc na silnik, matetka w dół i spowrotem jest moc na chwilę ( kilka sekund ), taka sama sytuacja podczas wspomagania pedałowania. Wyswietlacz działa, bateria naładowana na full, pod obciażeniem pokazuje 52V. Po restarcie LCD3 na chwilę jest poprawa jednak problem po chwili wraca. W sterowniku moc ustawiona do 1000w. ( maksymalnie jest do 1500w). Jazda jest spokojna 20-30km/h. Silink jest lekko ciepły , podobnie sterownik, który rozbierałem i wszystko w srodku wygląda ok. Kable , kostki , złączki rowniez ok. Zestaw jest nowy, przejechane dosłownie kilka km. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego odłącza moc ? Drugi identyczny e-bike zrobiony dla żony ( identyczny zestaw + bateria ) działa idealnie. Z góry dzieki za wszelkie rady !!!!!! |
|
|
|
 |
sebcio2804
początkujący

Dołączył: 22 Cze 2020 Posty: 5 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2021
|
|
|
Czy udało Ci się rozwiązać problem? |
|
|
|
 |
mateok161
młodzik mateok987

Dołączył: 10 Maj 2021 Posty: 50 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12 Maj, 2021
|
|
|
Sprawdzałeś samą baterię pod obciążeniem czy nie rozłącza ? |
|
|
|
 |
wesmar
stażysta wesmar

Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 114 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 14 Maj, 2021 Re: Nowy e-bike - problem : rozłacza silnik BLDC
|
|
|
Dużo do sprawdzenia, ale szybko. Przede wszystkim bateria, styki, halle jeżeli kontroler używa, sam kontroler na punkty lutownicze pod koniec. Można to w sumie wyłapać. Hale na prosty układ z diodami led i kręcenie przez odwrócenie rowerku. Baterie pod obciążeniem - wiadomo. Punkty 5V w manetce, przy sterowniku poczyścić, zobaczyć czy styka wszystko i dojdziesz. Miałem takie sytuacje jak jeździłem zimą 8 lat temu. W końcu polutowałem wszystko i miałem spokój. U314erdliwe nieco przy zmianie opony, ale skuteczne |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|