ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana baterii, zamiennik - poproszę o poradę
Autor Wiadomość
Bethirsonek 
początkujący
Bethirsonek


Dołączyła: 24 Cze 2021
Posty: 2
Skąd: Warszawa
  Wysłany: Czw 24 Cze, 2021   Wymiana baterii, zamiennik - poproszę o poradę

Cześć wszystkim, miło że jesteście!
To mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość :) Zaznaczam, że jestem totalnym laikiem w temacie rowerów elektrycznych i stąd moje pytania.

Kontekst: Mój tata, 74 lata, ze względu na stan zdrowia przesiadł się ostatnio na rower elektryczny (żeby mieć możliwość jeździć sobie na rybki, bo sił na zwykły rower mało).
Kupił jakiegoś używanego elektryka Pegasus E-tour 36V, 250W. Bateria firmy TranzX 10AH, Bl03. Z samego roweru jest zadowolony, ale bateria niestety jest już zużyta i ma niewielki zasięg.

Szukam mu lepszej baterii, doczytałam, że można regenerować, zawsze jest też opcja kupić kolejną używaną TranzX, ale tacie zależy żeby płytka BMS była oryginalna i działało wyświetlanie stanu baterii, a o to już ciężko i nigdy nie wiadomo, jak mocno zużytą się dostanie.

Dlatego najchętniej kupiłabym mu nową baterię innej, bardziej znanej i dostępnej firmy, która się zmieści na bagażniku lub taką w zestawie z bagażnikiem. Tylko nie mam pewności, że tak można i że zadziała z tym silnikiem - to główne pytanie.

Chciałabym np. podmienić na taką: Bateria roweru elektrycznego 36V 14Ah bagażnik 8838890155 - Allegro.pl