ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada predkosci w silniku BAFANG G120.250.DC
Autor Wiadomość
tidus 
początkujący


Dołączył: 09 Maj 2020
Posty: 1
Skąd: kraków
Wysłany: Sob 09 Maj, 2020   Blokada predkosci w silniku BAFANG G120.250.DC

Witam
jestem posiadaczem roweru Kross Hexagon Boost 1.0.
link do roweru :
Kross Hexagon Boost 1.0

Silnik to BAFANG G120.250.DC umieszczony w tylnim kole.
Czy jest mozliwosc zdjęcia ograniczenia do 25km ??
 
 
Gringo8 
początkujący


Dołączył: 07 Cze 2020
Posty: 1
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 07 Cze, 2020   

Przyłączam się do pytania. Czy ktoś wie jak można programować ten silnik?

Kontroler jest bez wyświetlacza. Jest to prawdopodobnie taki sam silnik jak w Ecobike'u.
 
 
mackwac 
początkujący
mackwac


Wiek: 59
Dołączył: 05 Lut 2021
Posty: 1
Skąd: Malec
Wysłany: Wto 09 Mar, 2021   

Witam wszystkich.
Udało się zdjąc blokadę z tego bafanga?
Pozdrawiam
_________________
mackwac
 
 
Megamo.bike 
początkujący
Milord


Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2021
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 09 Mar, 2021   

Zawsze jest możliwość jak nie programowalnie to mechanicznie :)
_________________
Szczubel
 
 
drako24 
początkujący
Zelektryfikowany


Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto 16 Sie, 2022   

Mogę odblokować cena usługi 200zł lokalizacja Częstochowa
tel. 794 323 068
 
 
LukLuk 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2022
Posty: 41
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 03 Lis, 2022   

a przy okazji może ktoś wypowiedzieć się w czym jest "lepszy" taki silnik na tył od silnika przedniego? Kupiłem Bafang na przód. Obsługiwałem fajtłapy z pyszne pl i oni jeżdża na bafangach na przód i nie widzę większej różnicy między napędem na przód a tył
 
 
slow 
kierownik


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Lut 2018
Posty: 336
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: Wto 13 Gru, 2022   

Zrobiłem kilka rowerów z napędem na tył i kilka na przód.
NA przód jak się szybciej jedzie to wyraźnie czuć ze kierownica się "broni". Efekt żyroskopowy jest znacznie większy. Nie da się nagle zmienić kierunku. Jadąc pod stromą górę po kamienistej drodze przód też lubi ślizgać.
Przy silniku z tyłu te 2 problemy nie występują.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group