|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Szaleństwa na allegro |
Autor |
Wiadomość |
Szczygiel
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lut 2006 Posty: 226 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 11 Sty, 2014
|
|
|
Ale też otrzymujemy informację jak mogli pokomplikować w Boschu te sprawy skoro do odblokowania prędkości silnika potrzeba jakiegoś chipu za 9 stów. Włosy stają na głowie. |
_________________ Pozdrawiam, https://sites.google.com/site/ergodrive/ |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 12 Sty, 2014
|
|
|
Szczygiel napisał/a: | potrzeba jakiegoś chipu za 9 stów. |
Eneuro zrobiłby za 2$ |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 13 Kwi, 2014
|
|
|
Co do boscha to chyba wystarczy dzielnik przez dwa (licznik do dwu), co do listwy to znam ludzi, co kupują drogie kable do sprzętu, a w ścianie 10 m 3×1,5². |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 09 Sie, 2014
|
|
|
http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=2649
Jakoś nie chce mi się wierzyć w te parametry - aż się chyba skuszę na jedno ogniwo i je obciążę prądem 26A... Po czym wezwę Straż Pożarną do zgaszenia pozostałości... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Sob 09 Sie, 2014
|
|
|
Naprawdę może mieć takie parametry. We wkrętarce są 3 w szeregu a ma ognia niezłego. Do tego ładowanie i rozładowanie są bez układu pcm/bms. Muszą być pancerne. |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 09 Sie, 2014
|
|
|
Kiedyś miałem parę aku nówki z boscha chyba do wkrętarki. Inny producent (niż powyżej) i nominał 10c z typowego palucha 18650. Pojemność 1300 około a więc mało ale obciążalność coś wspaniałego przy 10c SAG był "prawie" tak "mały" jak przy podobnym setupie w modelarskim lipo. I tu ciekawostka. Cała batka czyli 18V NIE miała ŻADNEGO układu typu bms czy coś takiego. Odcięcie tylko po nominalnym napięciu. Czyli producent albo chce zarabiać na wymianach batki albo jest pewny BARDZO równej pracy ogniw przez tyle cykli ile statycznie wyliczyli spece od gwarancji dla typowego użytkownika takiego szpeju:).
Pozdro. |
_________________ Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15 |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Sob 09 Sie, 2014
|
|
|
W firmie używam ze 3 lata wkrętarki i aku już są słabe ale nie padają cele więc raczej nie naciągają klientów na nowe. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|