|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
gwintowanie otworow pod tarcze |
Autor |
Wiadomość |
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015 gwintowanie otworow pod tarcze
|
|
|
Witam,
Nie jeden z was rozbieral takie silniki wiec mysle ze nie bedzie problem
Mam taki silnik z przeznaczeniem na przednie kolo ale chcialbym dac to na tyl i wymyslilem zeby nawiercic i nagwintowac otwory w tym miejscu blisko osi. Czy tam jest grube alu?
galeria allegro
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 09 Sty, 2015
|
|
|
Raczej bym nie kombinował. Sprawdzałeś, czy zmieszczą się zaciski? A łańcuch?
Dekiel nie jest przewidziany do przenoszenia sporych sił przy osi w czasie hamowania. Szkoda silnika |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Pią 09 Sty, 2015
|
|
|
Skoro tak mowisz to tak jest wiec pass
lancucha mialo nie byc bo chcialem zrobic cos na styl trike takiej malej do zabawy.
dzieki! |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 09 Sty, 2015
|
|
|
Ja, osobiście, bym tego nie robił.
Te dekle nie są zbyt grube. Kiedyś musiałem takowy spawać, bo po prostu popękał. Bez osłabiania otworami |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Wszystko wyjasnione dzieki bardzo za info
Pozdrawiam |
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
dodam jeszcze że obrazek to nie moje źródło tylko kolegi arek_arecki z innego tematu na tym forum żeby nie było. |
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
tym sposobem możliwe chyba nawet będzie zainstalowanie tarcz i zacisków z obu stron piasty skoro jest przednia i koło będzie wycentrowane jak przednie a widełka tylna odgięta obustronnie tak samo? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Tu znalazłem rozwiązanie z innego tematu:
|
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Saku, jeśli ja Ciebie dobrze rozumiem to nie chcesz tam dać tarczy tylko przykręcić element toczony z gwintem na zębatkę? Jeśli tak nie powinno być problemów o ile przekalkulujesz rozstaw w osi widelca itp sprawy. Mięsa tam trochę jest więc powinno styknąć na wpuszczane śruby piątki ale sprawdź. Mechanicznie wolnobieg wytrzyma raczej bez problemu. Parę takich przeróbek robiłem w małych bldc z przekładnią po urwaniu gwintu na zębatce. Z tego co wiem mechanicznie jeżdżą wszystkie. |
_________________ Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|