Czyżby modyfikacja TAsMobila :) ? |
Autor |
Wiadomość |
Darki
stażysta darki
Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 195 Skąd: podkarpackie
|
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015
|
|
|
jakiś klon, ale bateria marniutka. I te opony w sumie to balony Muszą dawać spore opory toczenia, w terenie za to pewnie dają rade |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
maro2383
młodzik
Wiek: 41 Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 81 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015
|
|
|
Te lacie zastępują chyba amortyzatory Niezły zonk po otwarciu skrzyneczki |
|
|
|
|
fineasz
stażysta
Dołączył: 18 Lip 2014 Posty: 130 Skąd: Waw
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015
|
|
|
Jak za 600$ to nie wymagaj zbyt wiele. W przeliczeniu ~2200 PLN Gdzie za tyle znajdziesz podobnego ebajka ? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015
|
|
|
Zmienić baterie na mocniejsze (pojemniejsze) i mogło by być, choć wolałbym, żeby to kosztowało 600 zł, a nie $ |
|
|
|
|
fineasz
stażysta
Dołączył: 18 Lip 2014 Posty: 130 Skąd: Waw
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015
|
|
|
Za 600zł to roweru takiego nie kupisz, a gdzie mowa o silniku, akumulatorze i robociźnie |
|
|
|
|
ajs
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 165 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015
|
|
|
fineasz napisał/a: | Jak za 600$ to nie wymagaj zbyt wiele. W przeliczeniu ~2200 PLN Gdzie za tyle znajdziesz podobnego ebajka ? | Dla zwykłego pracownika z USA to 1tyd.-2 tyg. pracy |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
Coś mi się ta cena nie podoba. Podstawowy fatbike jakim miałem okazję się śmignąć w Warszawie kosztuje 7500 zł |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
To poczekaj jeszcze troszkę a będą w ofercie elektryczne (niedługo) z silnikami 9c i aku czyli gotowe do jazdy i zdaje się za mniej kaski. |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
To spekulacja czy opis czyichś planów ? |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
sietaz napisał/a: | To spekulacja czy opis czyichś planów ? | Nic nie powiem więcej . |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
Po tym jak przejechałem się tym fatbike'iem od razu zrodziła się myśl, że z silnikiem to musi być mega przyjemna jazda. Te niecałe 1.4 atmosfery w oponach daje fantastyczny komfort. Gdyby to jeszcze był full to byłby bike marzeń
Swoją drogą uwielbiam jak ludzie piszą -"szeroka opona, ooo to musi mieć spore opory toczenia". A tu niespodzianka, im szersza (przy tym samym ciśnieniu) tym ma mniejsze opory toczenia. Od razu uprzedze pytanie "w takim razie czemu kolarze jeżdżą na tak cienkich oponach?" - suma oporu powietrza i toczenia szerokiej opony powyżej ~25km/h przewyższa sumę oporów" jedno calówki" |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Natanoj [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
Szukając co to takiego ten tłusty rower natrafiłem na:
http://www.bikerumor.com/...ppelin-fatbike/
Czy takie rozwiązanie tylnego zawieszenia się sprawdza? Na wertepach tylne koło zamiast tradycyjnie lecieć w górę i przód idzie w górę i w tył. Ale podoba mi się ten cały wolny trójkąt ramy, a i wygląd niczego sobie. |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
To co tutaj zapodałeś to już w ogóle przerasta moje wyobrażenia co można jeszcze dodać. Zdalna zmiana ciśnienia w oponach. Pewnie kosztuje to majątek (po samej korbie widać która warta jest krocie) |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Adam Wysokiński [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
Podobne rozwiązanie tylnego zawieszenia można było spotkać bardzo dawno temu w motocyklach. Niezłe dziwadło ale wygląda zajebiście. |
|
|
|
|
|