ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nostusek
Sob 07 Gru, 2013
PROBLEMY Z SILNIKIEM DC 24V 350W
Autor Wiadomość
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Pon 27 Sie, 2012   PROBLEMY Z SILNIKIEM DC 24V 350W

Witam
potrzebuję upewnić się że mój silnik kończy żywot tzn.
odkurzyłem rower zakładając nowe żele, przykręciłem silnik w miejsce hamulca tarczowego tylniego i poleciałem do pracy. Na miejscu zobaczyłem dym z silnika i swoisty zapach :shock:
W zeszłym roku śmigał bez nadmiernego grzania (bez dymu) nawet w upałyz różnicą,że zamontowany był z przodu i obracał się w prawo oraz trochę mniejsza pojemność żeli
Obroty prawo,lewo robią jakąś różnicę?
podpowiem tylko,że nie używam żadnego sterownika tylko włącznik
Ostatnio zmieniony przez Arbiter Wto 28 Sie, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mar56 
dyrektor


Pomógł: 4 razy
Wiek: 67
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 443
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 27 Sie, 2012   

Charakterystyczny smrodek spalonej izolacji świadczy o śmierci silnika,szkoda katować akumulatory.Można to sprawdzić miernikiem izolacji,nawet jak wyniki dobre to nie ma gwarancji że za chwilę nie zrobi się zwarcie,przed załączeniem daj dobry bezpiecznik.
Lepiej włączać silnik przez układ łagodnego startu i zabezpieczenie.
_________________
zrób sobie ebikea,źycie to nie bajka
Ukradł rower, jemu ukradziono - co za różnica: jest zamieszany...
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Wto 28 Sie, 2012   

bezpiecznik jest między akumulatorami?
zapomniałem dodać,że zmniejszyła mi się prędkość maksymalna.
więc generalnie załączanie silnika przełącznikiem to nie najlepszy pomysł?
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 28 Sie, 2012   

kondzio927 napisał/a:
....
więc generalnie załączanie silnika przełącznikiem to nie najlepszy pomysł?

Kontrolery odcinaja zasilanie po przekroczeniu n A pradu lub spadku napięcia na akumulatorze . Bez kontrolera b. latwo o trudno do nadzorowania duzy , nawet chwilowy pobór pradu. To i silnik jest powaznie zagrożony.
Zainstaluj sobie mały monitor WOLt/Amper np. z Hobby King zeby wiedziec co sie dzieje w drodze.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group