ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Najmocniejsza dostepna opcja silnika BLDC w piascie.
Autor Wiadomość
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012   

Takie silniki o dużych średnicach może są najmocniejsze:
http://www.youtube.com/wa...ature=endscreen
i pewnie oni mają tańsze.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
dezmol 
stażysta


Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 127
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012   

Nic na tej stronie nie rozumie :D Jest tam gdzieś opcja zamawiania ???
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   

A co tu rozumieć? To tylko film na YT.
 
 
dezmol 
stażysta


Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 127
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   

W komentarzu YT jest link do strony.
 
 
honda104 
początkujący


Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 40
Skąd: Wenecja IT
Wysłany: Czw 25 Gru, 2014   

Niedawno pokazał się na rynku Mammoth od Cromotor, 10-32kW wydaje się być dość ciekawą propozycją za cenę jaką mi podali 858 USD z wysyłką. Chyba go łyknę do mojej trajeczki ;)
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 25 Gru, 2014   

http://endless-sphere.com...hp?f=30&t=55923



Po prawej RHR205 (11kg), po lewej Mammoth (21kg). To już nie jest silnik do roweru tylko morocykla. Oś chyba M18, rozstaw RHR to 165, tego większego to pewnie ze 190mm. RHR przy swoich gabarytach wygląda jak ubogi krewniak z Armenii, a w rzeczywistości to kloc 2x grubszy od normalnego silnika.

Co ciekawe rated 8kw, max 32kw (popatrzcie na końcówki halli zestawu podstawowego i zapasowego, to są standardy Sabvotona, zatem moce maksymalne są podawane najprawdopodobniej dla FOCa) vs 3kW max 12kw (z mocami tak samo jak poprzednik)

Wedle plotek z ESa, ma 34x4, wypadało by nałożyć oponę na sam silnik :D

Ej, Pykacz, co myślisz? Jakbyś dał gazu to by się Ziemia zaczęła kręcić w przeciwną stronę. Moment by był zacny :P :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Ostatnio zmieniony przez tas Czw 25 Gru, 2014, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
honda104 
początkujący


Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 40
Skąd: Wenecja IT
Wysłany: Czw 25 Gru, 2014   

Dzięki za foty Tas.

Hehe malutki ten silniczek, jak do trajki nie wcisnę go, to wsadzam do lekkiego Enduro :cool: Na początku styczna leci zamówienie.
 
 
Patriko 
brygadzista


Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 242
Skąd: Słupca
Wysłany: Czw 25 Gru, 2014   

tas, Nie kuś Pykacz'a bo zmieni koncepcje na bajka :razz:
_________________
Jeżdżę na: Coma 3000
 
 
honda104 
początkujący


Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 40
Skąd: Wenecja IT
Wysłany: Czw 25 Gru, 2014   

@Tas
Wiem :) Pisałem o Enduro, a nie Crossie ;) Bardziej chodzi mi o turystyczny EV niż topienie się w błocie :roll:

http://alienpowersystem.c...sc-hv-sensored/ ciekawe czy ten kontroler by za trybił z tym silnikiem, czy nie lepiej za jakimś FOC się rozglądać :D
 
 
Tektronic 
brygadzista
Pasjonat Elektroniki


Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 269
Skąd: Toruń
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Jestem ciekaw momentu tego Mamuta :D

Cena jak 1,5 hubzilli V2
 
 
gienek333 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 1338
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Mnie bardziej ciekawi jak tam wsadzili 8 kondensatorów 330 mF, chyba że mf oznacza mikro Farady.
_________________
Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Patriko napisał/a:
tas, Nie kuś Pykacz'a bo zmieni koncepcje na bajka :razz:

Rozważałem jakieś 3-4mies temu jeszcze przed zakupem V2 . I doszedłem do wniosku że do roweru to już przesada . A zwłaszcza waga mnie dobiła i brak miejsca na zębatkę ale to można by było załatwić . Przy 200A ma ten silnik dawać 350Nm. No i ekstremalnie małe koło przy tym nawinięciu .Dla mnie to już nie jest opcja jeśli chodzi o rower . Tym bardziej że z V2 można już sporo wykrzesać a masa mniejsza i cena niższa . Poza tym ile czasu na rowerze będzie się używać więcej niż 3kW (a chwilowo to i do 20kw cisną w niego) . Nie ma sensu chyba że do moto to ok ale to znowu są straszne koszty a sezon krótki . To już lepszą opcją jest spaliniak .
Generalnie jakieś 4 mieś temu strasznie byłem nagrzany na niego i walczyłem sam ze sobą by się nie skusić i nie kupić http://www.alibaba.com/pr...151851567.html. Ale wygrałem ze swoim chciejstwem zwłaszcza jak sobie przypomniałem że felgi motorowerowe przy jeździe po krawężnikach gną się jak papier i to tylko z silnikiem 10kg a co dopiero przy 20kg się będzie działo ? Dziękuję postoję . Uważam że mała V2-ka to jest max co można wkładać do roweru . Cała reszta to przerost formy nad treścią jeśli chodzi o rowery .
 
 
medykmtb
[Usunięty]

Wysłany: Śro 18 Mar, 2015   

moze i bylby fajny ale jak pomysle o ok 30kg masy nieamortyzowanej z tylu to mi sie odechciewa marzyc.to juz 5403 jest ciezki jak cholera.kolo wazy z opona z 17kg i to juz jest lekka masakra.zmana wahacza na motorowy i mocowanie do niego w rowerze to pomylka,tak jak koniecznosc juz zalozenia motorowego shocka ktory kosztuje ze 2,5k to juz traca przesada.owszem jakby dokupic tania rame od motoru to motor daloby sie fajny zlozyc.co do uwag nt obreczy, motorowe sa bardzo mocne,kto mialby zakladac motoroerrowe?przeciez nie ma co porownywac wytrzymalosci motoroweru do roweru gorskiego.taka np zjazdowka bywa kilkakrotnie mocniejsza od jakichs tam bzykow niedostosowanych do skokow z 2-3m na plaskie.motorower i jego wiekszoscczesci do zjazdowki mtb dh ma sie jak gowno do twarogu
 
 
honda104 
początkujący


Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 40
Skąd: Wenecja IT
Wysłany: Śro 18 Mar, 2015   

Ja kupiłem ten silnik, ale nie mogłem go ugryźć z żadnej strony, za duża krowa. Po tygodniu odsprzedałem. Kolega wsadził go do crossa, ale też lipa, wygina felgi typowe do MX i bardzo kiepski balans do tego, latać się nieda mimo pakietów zamocowanych z przodu i w miejscu silnika :-\

Kupiłem teraz V2.
 
 
medykmtb
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Mar, 2015   

no az dziwne sie to wydaje skoro normalnymi mx troszke sie fruwa.a typowe obrecze motocrossowe-ale nie mowie o tanich podrobach musza byc mocne.motor wazy swoje a skoro nim skacza to powinny obrecze wytrzymac i taki silnik,w koncu tyl motoru to nie tylko same kolo.co do balansowania to napewno lekka lipa bo przy wyskoku zupelnie inaczej trzeba pojazd wyprowadzac w moment lotu.wyraznie to wyczuwalem przy rowerze do dh jak zalozylem wielki widelec,podobnie przy zalozeniu ciezkiego tylnego kola,ale mozna bylo to wycwiczyc pod ten konkretny rower.ja mam z tylu kolo w rowerze o wadze 17kg gdy wczesniej wazylo jakies 5kg i przyzwyczailem sie.obrecze tez daly rade mimo takiego samego traktowania to zniosly.sunn mtx 39 24'/36 otw 3,5mm szprychy.wczesniej mialem szprychy 2,2 przy 5kg kole.osobiscie jakbym trafil tanio taki silnik pomyslalbym o adaptacji do mojej ramki,6,5kw to fajne w rowerze ale czasem przydaloby sie wiecej,szczegolnie w terenie i na swiatlach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group