Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Full-sam. |
Autor |
Wiadomość |
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 04 Lip, 2013
|
|
|
Ja tylko w kwestii formalnej gdzieś powyżej toczącej się dyskusji o zaletach fulli i sztywniaków:).
Jako że jestem szczęśliwym posiadaczem obu typów podzielę się paroma uwagami.
PUcha jest swietnia raz ze wzgędu na pojemność. U mnie wchodziło 24s headway lifepo4 ale także ze 2kw lipoli. NO kosztem przekroku. Rama dla 180+ lub tych co potrafią jeżdzić na udzie. Dwa Pucha to samoruba więc łatwo adaptować middrivy:) Zawsze mozna coś podpiłować dospawać bez bólu niszczenia ori ramy. Pucha to wreszcze full. NIe da się ukryć że performance z jazdy jest nieporównywalne do sztywniaka. Jedziesz jak na małym krossowym motorze. Dziura nie dziura. Łaki. Przełaje. Naprawdę zaliczyłem na mojej puszcze parę fajnych przygód teroenowych (łącznie z podpięciem się pod lokalną gonitwę konną:)).
Ale pucha ma też wady.... Jakbyś puchy nie ukrywał to zawsze wygląda na puchę:(.
TU pojawiają sie zalety też sztywniaka czy ewentualnie kompaktowego fulla (xc all montain enduro) o normalnej ramie. Z torbą w rame gzdie wchodzi te 15 ah. przy 60V i dobrym wkomponowaniem kabli i silnika wygląda jednak dużo bardziej na rower niż Pucha. Ot coś za coś. Kiedy jadę na puszcze dużo osób zagaja przygląda sie. MImo wszystko. KIedy idę na moim sztywniaku z aku w torbie w ramie i jeszcze mam z tyłu dwie duże sakwy i córę na foteliku praktycznei nikt nie zagaił żę to jakiś dziwny rower taki... a co to to? a po co to to. No iteż sprawa sakw. W sztywniaku jest łatwiej. A ja dziennie woże do pracy laptopa, żarcie, ubranie na zmianę ładowarkę itd. Sakby wypycham po brzegi. Nawet z matkami na placu zabaw zamieniam parę słow jak jestem na hardzie:). Na puszcze jednak jestem bardziej ropoznawalny jako nierowerowy tylko:)..
No ale ta radość jazdy na fullu jest bezcenna:). |
|
|
|
|
pirat666
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2013 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2013
|
|
|
A ja jestem bardzo dyskretny na swoim "koniu" - jeśli o tym rozmawiamy.
W zasadzie tylko wprawne "oko" osób ogólnie zainteresowanych ebikami dostrzega silnik w piaście.
No i po prędkościach też jest małe zdziwienie.
Minus to bagaż na plecach ... ciuszki się mieszczą ... nie wożę laptopa codziennie.
Ale też się zmieści jak potrzeba. |
_________________ e-kona |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2013
|
|
|
No nie da się ukryć, że rozwiązania plecakowe jeszcze bardziej wyglądają na zwykły rower:).
Ale jednak ja wolę bez plecaka. Z tym że nie śmigam na hardzie w terenie. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Sie, 2013
|
|
|
tas napisał/a: | Ja bym go nie mył...
Ta 2cm warstwa błota dodaje mu uroku. |
Tak się przyglądam tej warstwie i boję się pomyśleć, co kierowca ma na plecach |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 02 Sie, 2013
|
|
|
Nie ważne Co kierowca ma na plecach , nie ważne ile tego jest na rowerku - ważne że najczęściej po 5 cm samo odpada od wszystkiego |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
florek
początkujący
Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 26 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 20 Wrz, 2013
|
|
|
zakochałem się wiadomo już coś o przedziale cenowym ramy ?
Chciałbym również spytać orientacyjnie ile wyniósł łączny koszt budowy |
|
|
|
|
Dżon [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 08 Lis, 2013
|
|
|
Jak także chciałem zapytać o cenę i koszt?
Pozdrawiam, |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 30 Lis, 2013
|
|
|
Można wiedzieć jaki został zastosowany amortyzator tylny (damper) w tym rowerze? |
|
|
|
|
carbonrim
początkujący
Dołączył: 19 Sie 2013 Posty: 1 Skąd: Krk
|
Wysłany: Śro 12 Mar, 2014
|
|
|
@emil1906 co to za latarka? |
|
|
|
|
szalony [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 14 Mar, 2014
|
|
|
poł żartem...
to jest stabilna rama
|
|
|
|
|
emil1906
młodzik
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 86 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pią 14 Mar, 2014
|
|
|
Mechano napisał/a: | Można wiedzieć jaki został zastosowany amortyzator tylny (damper) w tym rowerze? |
Rock shox monarch 3.3 |
|
|
|
|
emil1906
młodzik
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 86 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pią 14 Mar, 2014
|
|
|
carbonrim napisał/a: | @emil1906 co to za latarka? |
Latarka to podkręcony chinol od użytkownika Tas. |
|
|
|
|
andy
początkujący
Dołączył: 30 Mar 2014 Posty: 21 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Nie 06 Kwi, 2014
|
|
|
emil1906 napisał/a: | carbonrim napisał/a: | @emil1906 co to za latarka? |
Latarka to podkręcony chinol od użytkownika Tas. |
...a wygląda jak ta słynna "bocialarka". |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 06 Kwi, 2014
|
|
|
Spektakularna iluminacja w ebajku to kluczowa sprawa |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2014
|
|
|
mógłbyś jakiś film z jazdy wrzucić? |
|
|
|
|
|