ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Nie 08 Gru, 2013
Przeróbka roweru full na elektryczny (ok. 1000zł)
Autor Wiadomość
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 03 Lip, 2013   

ale, co mi po samym silniku, jak i tak muszę dokupić do niego co najmniej sterownik i manetkę? :D
_________________
Konwersje silników Bionx, TranX oraz podobnych pod zewnętrzny sterownik - priv
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 03 Lip, 2013   

smdrwf12300, nie powołuj się na mój wpis o silniku z linka, bo ty podajesz inny model, a ja opisuję inny. One są różne całkiem o innych parametrach i zapewne innej tolerancji mocy. Dlatego w tej kwestii trzeba zachować ostrożność i nie sugerować się dosłownie :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
smdrwf12300
[Usunięty]

Wysłany: Śro 03 Lip, 2013   

Tas , masz oczywiscie racje ... powinienem napisać jest to dobry punkt wyjściowy do poczytania o silnikach c9.Generalnie chyba można napisać ze kupujemy "kota w worku" bo to co jest namalowane na produktach w tym i Nine Continental może się róznic od parametrów podanych w dokumentacji technicznej .Przepaszam więc jeszcze raz kolegów za nie dość precyzyjne informacje . :) .PS asfalt od strony Lipowej bardzo się podoba mojemu pakietowi baterii.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 03 Lip, 2013   

Nie pozostaje mi nic innego jak zaproponować jakąś wspólną wyprawę, skrzyknie się resztę ludków i pobawimy się na szlakach :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 03 Lip, 2013   

W takim razie pozostaje mi czekac do 10(wiadomo w jakim celu) i zamawiac 3szt. Akusow turnigy w raz z ladwarka imax b6, no chyba ze do tego czasu znajde lepsze cenowo rozwiazanie :>

Edit:

Ile mniejwiecej bedzie trwalo ladowanie tych pakietow?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 03 Lip, 2013   

220Wh/50W=4.15h dla fazy CC + ~20min dla CV :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
smdrwf12300
[Usunięty]

Wysłany: Czw 04 Lip, 2013   

W związku z pytaniami/uwagami o model silnika z ev-bike precyzuję iż na czeskiej fakturze jest :EVBIKE-M26-R Spare Part :Motor + rim 26" EV-bike ,205B-27-7x9,rear. Moja inerpretacja ( za http://endless-sphere.com ) że 205B-27-7x9 to teraz 2805 faktycznie może być błędna.Pozostawiam więc każdemu decyzję co tak naprawdę teraz c9 sprzedaje i jakie są prawidłowe oznaczenia starych i nowych modeli silników sprzedawanych w Europie i Ameryce Północnej.Przy 42V silnik rozwija prędkość powtarzalną 32 km/h (+/- 2km/h odczyt z King Meter LCD ) po płaskim z wagą całosci ( rower + ja ) 102Kg.
 
 
kubuskubus
stażysta


Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 169
Wysłany: Czw 04 Lip, 2013   

Hej pytałeś o te baterie http://www.hobbyking.com/...dcase_pack.html właśnie się pojawiły, ja zamówiłem pewnie dość szybko się rozejdą
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 04 Lip, 2013   

Oho, kto pierwszy ten lepszy :D
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
  Wysłany: Czw 04 Lip, 2013   

kurcze, a ja muszę czekać na wypłatę :evil:
 
 
kubuskubus
stażysta


Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 169
Wysłany: Czw 04 Lip, 2013   

Nie wiem do końca jak to tam działa ale może jak złożysz zamówienie i później zapłacisz to zarezerwujesz sobie te które są. Ale czy tak to działa to nie wiem
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 04 Lip, 2013   

trudno, najwyżej zacznę od zakupu silnika. Przynajmniej będzie można zobaczyć na jakiś starych żelówkach, jak to będzie śmigać :)
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 04 Lip, 2013   

Pewnie za jakiś czas pojawią się też w Eurolandzie. Tu mimo wszystko schodzą wolniej, tak wi c są dłuzej też dostępne do ustrzelenia. Róznca w cenie licząc transportu dla 8 sztuk to około 20-30$. Z tym ze z Euro masz już taxy... A z Global warehouse to jednak ruletka... No ale z glabal ozesz dołożyc ładowareczke jakać w cenie transportu tej samej. W euro wybór sprzetu jest kiszaty. Chyba że żle licze? Pozdro:)
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Pią 05 Lip, 2013   

Czyli jeśli dobrze rozumiem to co napisałeś, to w europejskim magazynie opłaca się kupować tylko w momencie, gdy mamy pewność, że na ten sam towar zamawiany z globalnego będą nałożone opłaty?
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 10 Lip, 2013   

Znalazłem do kupienia silnik teoretycznie 500w 36V za przyzwoite pieniądze, tylko bez sterownika. Jeśli to możliwe, to proszę o info, co to jest za silnik oraz ile będę w stanie z niego wyciągnąć? No i oczywiście, jaki potrzebował bym sterownik, aby owy silni śmigał na 48V z myślą o późniejszym podniesieniu napięcia. Sprzedawca twierdzi, że jest to silnik marki stromer.





Edit:
Na stronie producenta znalazlem info, że silnik jest fabrycznie przystosowany do mocy 1500w i co ciekawe ma zintegrowany czujnik temperatury. Tylko nie ma nic o tym, czy jest to silnik z hallotronami czy bez a ta informacja jest niezbędna do wyboru sterownika. Biorąc do uwagę to info, jaka jest realna moc, która bym był w stanie w przyszłości wyciągnąć z tego sprzętu? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group