|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Dwa x BLDC w rowerze ? Jak ? |
Autor |
Wiadomość |
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013
|
|
|
Na zlocie w niedzielę jechałem po mokrym torze na rowerze z dwoma silnikami. Jakieś monstrum, nie pamiętam czyje. Jadąc około 40 km/h dodałem gazu i oba koła zabuksowały. Szybko z niego zsiadłem |
|
|
|
|
gulipin
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 108 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013
|
|
|
Pykacz napisał/a: | A zakładając że u mnie nic nie będzie buksowało bo planuje mieć max 1500W mocy łącznie na dwa silniki czyli po około 750W na każdy max . A jeszcze lepiej to bym widział 1300W czyli 2x 650W max . To porównując to do tego HT3525 w którego też będę chciał tyle ciągnąć to co lepsze (rozsądniejsze) ? |
Moim zdaniem lepiej iść w jeden silnik. Mniej komplikacji, osiągi będą podobne. dla mnie kolejnym argumentem jest jeszcze to ze nie podoba mi się prowadzenie rowerów z silnikiem z przodu. Czuć ta masę przy skręcaniu. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013
|
|
|
Slalomem jeździsz? Ja raczej po prostych |
|
|
|
|
dezmol
stażysta
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 127
|
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013
|
|
|
Ja tam żadnej masy nie wyczuwam przy skręcaniu - mam napęd na przód, silnik prawie 6 kg. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|