|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Problem z ładowaniem w Ford Escort 1.8 1993r |
Autor |
Wiadomość |
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 23 Paź, 2013
|
|
|
Może trochę rachunków. 8000km×12 lat to 1152000km (jeden milion z groszami), tyle to ponoć ,,beczka" robiła. 8000×12 miesięcy to 96000, na benzynie (6l/100km) ponad 30 000 pln za paliwo (może na lpg, ale to tylko 15000). Średnia prędkość w Krk to ok 20 km/h, ale ponoć pozamiejska to ok 50km/h co daje 160h miesięcznie (rozwożenie pizzy chyba). Płacę OC od 5 pojazdów z czego 2 są elektryczne, a 2 nie jeżdżą i sumaryczny przebieg roczny nie przekracza 8000km, no cóż mam mózg i nie waham się go używać. Polecam, to nie boli. |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013
|
|
|
Ale co to ma do ładowania Forda? |
|
|
|
|
szalony [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013
|
|
|
Gienek, czepaisz sie, jedz sobie z lęborka do zamoscia przynajmniej 3 razy z wtygodniu... ponad 700km. 5 osob ujezdza 3 samochody z czego dwa krążą jak porypane... i silnik w sienie juz był wymieniany raz przez te 12 lat.... blacharka zdrowiutka( ocynk) i zal było złomowac a silnik kosztował mnie uzywka coś ok 2500zł śmiga dalej
Co do tego ładowania to ja bym wpiął amperomierz w szereg i sprawdził ładowanie po odpaleniu silnika. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013
|
|
|
Sam pomiar prądu da niewiele. Ważne jest napięcie ładowania. Co z tego, że prąd będzie na jakimś poziomie, jeśli akumulator nie naładuje się do prawidłowego napięcia? Przy założeniu, że jest dość mocno rozładowany. Jeśli napięcie końcowe będzie za niskie, to i akumulator długo nie pożyje |
|
|
|
|
dezmol
stażysta
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 127
|
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013
|
|
|
Dzisiaj zmierzyłem normalnym miernikiem. Między próbnikiem w gnieździe zapalniczki a pomiarem na akumulatorze jest 0,01V różnicy na plus dla gniazda zapalniczki. |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 26 Paź, 2013
|
|
|
Cytat: | Dzisiaj zmierzyłem normalnym miernikiem. Między próbnikiem w gnieździe zapalniczki a pomiarem na akumulatorze jest 0,01V różnicy na plus dla gniazda zapalniczki. |
A ile wyszło ?
Ja miałem wczoraj klienta który miał ładowanie na poziomie 15,2V, pojechał do elektryka, ten zrobił ładowanie rzekomo - po samym odpaleniu jednak znów było 15,2V i po 5 min. spadało do 14,8V... Wymiana akumulatora poskutkowała tym że po odpaleniu było zawsze 14,45V i tak to stało... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|