ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ładowaniem w Ford Escort 1.8 1993r
Autor Wiadomość
gienek333 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 1338
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 23 Paź, 2013   

Może trochę rachunków. 8000km×12 lat to 1152000km (jeden milion z groszami), tyle to ponoć ,,beczka" robiła. 8000×12 miesięcy to 96000, na benzynie (6l/100km) ponad 30 000 pln za paliwo (może na lpg, ale to tylko 15000). Średnia prędkość w Krk to ok 20 km/h, ale ponoć pozamiejska to ok 50km/h co daje 160h miesięcznie (rozwożenie pizzy chyba). Płacę OC od 5 pojazdów z czego 2 są elektryczne, a 2 nie jeżdżą i sumaryczny przebieg roczny nie przekracza 8000km, no cóż mam mózg i nie waham się go używać. Polecam, to nie boli.
_________________
Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Paź, 2013   

Ale co to ma do ładowania Forda?
 
 
szalony
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Paź, 2013   

Gienek, czepaisz sie, jedz sobie z lęborka do zamoscia przynajmniej 3 razy z wtygodniu... ponad 700km. 5 osob ujezdza 3 samochody z czego dwa krążą jak porypane... i silnik w sienie juz był wymieniany raz przez te 12 lat.... blacharka zdrowiutka( ocynk) i zal było złomowac a silnik kosztował mnie uzywka coś ok 2500zł śmiga dalej ;)

Co do tego ładowania to ja bym wpiął amperomierz w szereg i sprawdził ładowanie po odpaleniu silnika.
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Paź, 2013   

Sam pomiar prądu da niewiele. Ważne jest napięcie ładowania. Co z tego, że prąd będzie na jakimś poziomie, jeśli akumulator nie naładuje się do prawidłowego napięcia? Przy założeniu, że jest dość mocno rozładowany. Jeśli napięcie końcowe będzie za niskie, to i akumulator długo nie pożyje ;)
 
 
dezmol 
stażysta


Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 127
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013   

Dzisiaj zmierzyłem normalnym miernikiem. Między próbnikiem w gnieździe zapalniczki a pomiarem na akumulatorze jest 0,01V różnicy na plus dla gniazda zapalniczki.
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Sob 26 Paź, 2013   

Cytat:
Dzisiaj zmierzyłem normalnym miernikiem. Między próbnikiem w gnieździe zapalniczki a pomiarem na akumulatorze jest 0,01V różnicy na plus dla gniazda zapalniczki.


A ile wyszło ?

Ja miałem wczoraj klienta który miał ładowanie na poziomie 15,2V, pojechał do elektryka, ten zrobił ładowanie rzekomo - po samym odpaleniu jednak znów było 15,2V i po 5 min. spadało do 14,8V... Wymiana akumulatora poskutkowała tym że po odpaleniu było zawsze 14,45V i tak to stało...
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group