ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Elektryczny trójkołowiec
Autor Wiadomość
bolek93
[Usunięty]

  Wysłany: Śro 30 Paź, 2013   Elektryczny trójkołowiec

Witam, jestem studentem i na uczelni budujemy trójkołowiec elektryczny.
Jestem odpowiedzialny za wybór silnika. Napięcie jakie mnie interesuje to 48v, a moc 500w.
Chciałbym zasięgnąć pomocy na tym forum w sprawie:
-jakie silniki polecacie
-jakie firmy
Generalnie chodzi mi o pomoc wyborze jak najbardziej wydajnego silnika, coś około 95%.

Pozdrawiam.

PS. budżet to coś około 5tyś. na silnik
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 30 Paź, 2013   

http://www.ebikes.ca/simulator/
Wedle tej strony typowy BLDC rowerowy ma efektywność max 83%
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Ostatnio zmieniony przez tas Śro 30 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bolek93
[Usunięty]

Wysłany: Śro 30 Paź, 2013   

Generalnie mamy taką wizję żeby nie montować silnika w kole tylko umieścic go w konstrukcji a napęd przenieść paskiem na tylnie koło.

Silnik

Znalazłem coś takiego, pozycja 10. Tylko ciekawi mnie jaką ma sprawność (pewnie coś około 85%), ale chciałbym znaleźć jakąś wydajniejszą jednostkę. Niestety szukając na forach i w polskich sklepach nic lepszego nie znalazłem. ;/
 
 
JerzyZ 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 794
Skąd: Warszawa - Ursynów
Wysłany: Śro 30 Paź, 2013