|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
ciekawy pojazd |
Autor |
Wiadomość |
AlexWest
młodzik
Dołączył: 09 Lip 2013 Posty: 97 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013 ciekawy pojazd
|
|
|
Tu jest ciekawy pojazd :) ze szwajcarii :)
https://www.youtube.com/watch?v=vTm7wKXkHTI
Facet mówi ze sie rozpedza do 300km/h i przy ekonomicznej jezdzie
zasieg do 300 km ... co tam predkosc ..ale jaki zasieg. !!!.. ciekawe co tam w środku za silnik i akumulator jest 20 Kwh i 100 km/h szok ..:):):):) chetnie bym takie cos w swoim rowerze zamontował..:)
Do Gdanska z Wawki by sie smignęło ..:):) |
|
|
|
|
adamcebo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013
|
|
|
Przecież drogi nie jest... tylko 82000 Euro
Ale patent z tym dzwonkiem przy 5km/h i wysuwaniem podwozia, to akurat słaby.
Tyle kasy i nie ma... stabilizacji na żyroskopie chociaż?
Myślałem, że to już każdy jednoślad zabudowany produkowany od 2012 roku ma taką stabilizację
Ale Teslę może gonić spokojnie chyba, tyle że bez stabilizacji jak wpadnie w poślizg to podczas "glebnięcia" ten kewlarowy pancerz może się przydać |
|
|
|
|
AlexWest
młodzik
Dołączył: 09 Lip 2013 Posty: 97 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013
|
|
|
stabilizacji jak segway masz na mysli ?? zeby wstawalo jak wańka wstańka ??
matko 82000 euro...to 328000pln echhh nie ma opisow nigdzie...w youtube
są ale najsmieszniejsze ze wersje spalinowe hehehheh
ciekawe jaki akumulator ....faktycznie za tyle kasy to pół helikoptera sie kupi...:) |
|
|
|
|
AlexWest
młodzik
Dołączył: 09 Lip 2013 Posty: 97 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013
|
|
|
http://www.webroad.ch/mon...d=70&Itemid=153
prosze mnie poprawiac jak by co bo ja po niemiecku dukam...:)
Batterie: Lithium-Polymer 420V 55 Ah 20kWh, Gewicht ca. 125 kg. ...hm bateria 125 kg waży ??? nic dziwnego ze taki zasięg ... |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
|
|
|
Za 10Usd można kupić aku 2.2Ah i 11.1V co daje 24.42Wh, więc na takie aku potrzebujemy 820 szt co daje ok 26000pln. |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
|
|
|
gienek333 napisał/a: | Za 10Usd można kupić aku 2.2Ah i 11.1V co daje 24.42Wh, więc na takie aku potrzebujemy 820 szt co daje ok 26000pln. |
I do tego kabli i konektorów za 3000 USD żeby to połączyć w całość czyli + 50 kg górką. Szczerze powiedziawszy - żaden mi wynik. 125 kg akumulatorów - co prawda nie chce mi się liczyć precyzyjnie ale takie bateryjki to załoga polskiej firmy robiącej Re-volty to na śniadanko łykała - już widziałem ich konstrukcje i wychodziły porównywalne z tą bateryjką z tego pojazdu... Więc żaden wynik - akumulatory Re-Volta wychodziły zdecydowanie lżejsze a miały więcej niż 1/3 pojemności tego akumulatora. |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
|
|
|
Chłopcy nie szastajcie cyframi bo to raczej nieprawdziwe.
Akumulator 10kwh zrobiony z LiFePo4 waży 95kg bez blaszek ani opakowania.
W Revolcie nie bardzo wierzę,nie ma cudów.
Wątku jeszcze nie patrzyłem pojazdu-brak zasięgu.
Gdzie takie masz baterie lekkie? |
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
adamcebo [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
|
|
|
AlexWest napisał/a: | Batterie: Lithium-Polymer 420V 55 Ah 20kWh, Gewicht ca. 125 kg. ...hm bateria 125 kg waży ??? |
A jest tam masa "nominalna" bez pasażerów podana może?
To by dało jakieś wyobrażenie o możliwościach, bo opory powietrza to widać od razu że bardzo małe będą.
Bo te 20kW to niby sporo, ale znowu bez przesady nie nieograniczone i te zasięgi to niewiadomo przy jakiej prędkości średniej i z jakim odchyleniem, czyli czy spokojna jazda, czy dynamiczna.
Ciekawe jaki silnik, ale wygląda na to że chyba indukcyjny wsadzili, bo napięcie 420V to takie akurat do zasilania falownika 3 fazowego
Było wrzucić do wątku ze wzorami do wykorzystania, bo podobny tam dodałem, tyle że właśnie ma stabilizację na 2óch żyroskopach z pionową osią obrotu i pochyłem w poziomej
Wzory do wykorzystania: samobalansujący jednoślad |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
|
|
|
Pir-serwis napisał/a: | Chłopcy nie szastajcie cyframi bo to raczej nieprawdziwe.
Akumulator 10kwh zrobiony z LiFePo4 waży 95kg bez blaszek ani opakowania.
W Revolcie nie bardzo wierzę,nie ma cudów.
Wątku jeszcze nie patrzyłem pojazdu-brak zasięgu.
Gdzie takie masz baterie lekkie? |
W re-volcie akumulator trakcyjny bez większego trudu dwie osoby podnosiły. Dwie z racji jego gabarytu tzn długości - we dwóch jak się go niosło to nie był specjalnie ciężki. A pojemność to ponad 7 kWh - i mówię tu o kompletnej sztuce z BMS i wszystkimi "fruktami"... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|