ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Czy DC 250W da rade
Autor Wiadomość
Saku 
dyrektor



Wiek: 31
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
  Wysłany: Śro 13 Lis, 2013   Czy DC 250W da rade

Z takim pytaniem do was panowie.
Czy jak przevoltuje silnik 250W 24V na 36V to da rade?
(oczywiscie wymieniajac sterownik)
Pozdrawiam.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 13 Lis, 2013   

Było już omawiane w wieeelu miejscach na forum.

Nie przewoltowanie jest groźne dla silnika, tylko kumulujące się w nim ciepło. I nikt Cię nie zapewni, czy to bezpieczne, czy nie bo to każdy model ma inaczej. Sam musisz sprawdzić, jeśli na forum nikt nie udokumentował przewoltowania tego samego modelu.
Co prawda 24V na 36V to nie jest jakiś hiper skok mocy więc ryzyko awarii jest nieduże.

Najważniejsze, to monitorować po zmianie napięcia temperaturę pracy. Jak się nie będzie niebezpiecznie grzać to będzie git.

Wattowica złośliwa? :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Śro 13 Lis, 2013   

DC 250W jest dość tani, eksperymentuj. ( ja bym na 36 i więcej się nie bał ale cicho sza...)
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 31
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Śro 13 Lis, 2013   

No tak myslalem ze bylo... Slabo szukalem w takim razie :???:
A czego pytasz czy wattowica zlosliwa? :razz:

Adam tak jak mowisz.
Zobaczymy co z tego bedzie :mrgreen:
 
 
szalony
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Lis, 2013   

silnik 24V zasilałem z 42V i smigałem ponad rok czasu. był ciepły podczas jazdy. Prąd 20A , jezdził w rowerze gorskim z kołami 26 cali. zwykły silnik DC szczotkowy. Po ponownej probie przewoltowania na 12s czyli 50,4V jezdził zadowalająco przez 2 miesiace. strasznie sie grzał i w koncu zakonczył swoj żywot.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group