FUSION 1 |
Autor |
Wiadomość |
arczi
początkujący arczi
Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 07 Maj, 2014
|
|
|
Jazda elektrykiem z tą mocą to sama przyjemność , przyspieszenie ściąga z siodła.
Dzięki pełnej regulacji amortyzowania można wygodnie podróżować z większą prędkością po nierównych asfaltach,w terenie wiadomo same plusy, choć na skoki to trzeba mocniejszej konstrukcji albo ułańskiej fantazji. Głównie poruszam się po mieście dojeżdżając do pracy i gdzie tam trzeba, od początku marca przejechałem ponad 1000 km . Czas pokonywania zakorkowanych ulic w porównaniu do auta skrócił się o połowę a na niektórych trasach o dwie trzecie. Wracając do konstrukcji , choć hamulce są hydrauliczne to hamowanie z odzyskiem porażająco skuteczniejsze. Odkąd poruszam się e-bikem tylko
dwa razy zmuszony byłem na podróż autem do pracy. Rozwiązania napędu i ładowania jak do tej pory sprawdzają się rewelacyjnie POLECAM |
_________________ FUSION 1 |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 08 Maj, 2014
|
|
|
Jaki masz zasięg przy 30 km/h? |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 08 Maj, 2014
|
|
|
Gratuluję ebajka, naprawdę ładny, chyba pierwsza konstrukcja która podoba mi się z zabudową aku wewnątrz trójkąta, zazwyczaj wszystkie mają takie duże trójkąty i przez to wyglaają ociężale, klocowato tak mało rowerowo, tutaj obudowa w trójkącie nie zaburza stylistyki, no i najważniejsze że full |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
sid662
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 29 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Czw 08 Maj, 2014
|
|
|
arczi, Fajnie udał ci się rower, profesionalna konstrukcja. Można spytać gdzie kupowałeś bazowy rower a w szczególności ramę? |
|
|
|
|
arczi
początkujący arczi
Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 08 Maj, 2014
|
|
|
Zasięg mierzyłem tak naprawdę tylko raz , jadąc z prędkością ok 37 kh, bo jest to prędkość pozwalająca jeszcze podkręcić pedałami pod wzniesienia. Przejechałem 44 km
a po naładowaniu okazało się że zużył 70% prądu czyli zasięg przy 37 kh około 55 km, przy naprawdę sporadycznym wspomaganiu
Jadąc wolniej na pewno da się pojechać o wiele dalej. Zazwyczaj nie oszczędzam akusów i po około 20 km trzeba naładować.
Rower wylicytowałem 2 lata temu na allegro z myślą o konwersi, próbowałem dowiedzieć się czegoś więcej na jej temat ale zero informacji. Asygnowana jest firmą kross
Jeżeli chodzi o wygląd , myślę że pochylenie górnej części ramy ku tyłowi nadaje jej wizualną dynamikę. Gdyby ktoś odnalazł coś na temat tej ramy tęż chętnie poczytam. |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 09 Maj, 2014
|
|
|
Połączenie czerni z bielą sprawia, że wizualnie ma "to coś' .
Tez mi sie b. podoba |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
Ostatnio zmieniony przez WojtekErnest Pią 09 Maj, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Pią 09 Maj, 2014
|
|
|
Jaki V max? |
|
|
|
|
Bysiu22
młodzik Bysiu
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pią 09 Maj, 2014
|
|
|
Fajne ramy full suspension do przeróbki na e-bika robi firma Cube, są zbliżone wyglądem do tej Fusion, cena takiej ramy to ok.2300zł(23"), można pewnie bez problemu upchać pakiety LI-Po 16s3p dając sterownik na samym dole pod ramą dla zwiększenia miejsca.
rama 23"
rama 19"
|
|
|
|
|
arczi
początkujący arczi
Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 09 Maj, 2014
|
|
|
Faktycznie zgrabna,pokusił bym się o stwierdzenie że te 16s3p + sterownik dało by się upchnąć w środku. |
_________________ FUSION 1 |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 09 Maj, 2014
|
|
|
Co z tego jak skok pewnie 10cm i w las tym nie wjedzie, nie mówiąc o skakaniu.
Rama na drogi asfaltowe... |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
Bysiu22
młodzik Bysiu
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pią 09 Maj, 2014
|
|
|
W opisie było: "Amortyzator tylny Fox Float CTD Remote, 165x38mm, Climb/Trail/Descend mode...", więc trochę skoku pewnie ma, zawsze to większa wygoda w terenie niż bez tylnego wahacza:) |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Sob 10 Maj, 2014
|
|
|
Gorzej że nie ma jak silnika zamocować . Bo jak rozglądałem się na stronie sklepu to wszystkie "dorosłe" ramy mają mocowanie koła na os przewlekaną . |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10 Maj, 2014
|
|
|
To co wtedy jak ktoś złapie gumę? |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Sob 10 Maj, 2014
|
|
|
Mechano napisał/a: | To co wtedy jak ktoś złapie gumę? | Ma odpowiednią piastę . wyciągnie oś a potem koło . Niestety z osią silnika się tego nie zrobi . Nie mówiąc już o możliwości jego zamocowania w takim wahaczu . |
|
|
|
|
arczi
początkujący arczi
Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014
|
|
|
Przedstawiam nowy zaplot obręczy.
Obręcz 26 cali o wysokości 40 mm silnik RH 2806 , szprychy od motoroweru simson .
Średnica 3 mm długość 145 mm . Trzeba trochę porozwiercać otwory w obręczy, czas pokaże czy będzie to trwała konstrukcja.
|
|
|
|
|
|