ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przepisy o elektrykach :)
Autor Wiadomość
tomek701 
prezes


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 545
Skąd: Chełm
Wysłany: Wto 16 Wrz, 2014   Przepisy o elektrykach :)

Witam dziś w telewizji regionalnej był news o policyjnych rowerach elektrycznych zakupionych dla policjantów patrolujących na rowerach, tylko nie pamiętam w jakim mieście to było. I tu ciekawostka nie było powiedziane ile wat mają silniki zamontowane w tych rowerach bo miały być, dwa rzut kamery na tylne koło. Nie mam doświadczenia w silnikach BLDC ale wyglądał mi na 250W. Silniki według kogoś kto wypowiadał się jak jakiś mechanik albo ktoś z firmy produkującej te rowery miały być dwa czyli chyba w tylnym i przednim kole i co ciekawe pozwalały ten rower rozpędzić do 50km/h Ale zaznaczył że nie zdradzi jak to można zrobić ,czyli chodzi o zdjęcie jakiejś blokady? Samo to że dwa silniki po 250W tylko to już nie rower. Widać że sama policja uważa chyba te przepisy za absurdalne :)
_________________
https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8
Ostatnio zmieniony przez tas Śro 05 Lip, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 17 Wrz, 2014   

Jesli 'pojazd' jest dla służb to trudno mówić o przepisach i ograniczeniach powszechnych.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2014