ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
GIANT TWIST GO DOUBLE POWER
Autor Wiadomość
gradek83 
początkujący
GRADEK83



Wiek: 40
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

YAHU31 napisał/a:
(podobne sprężynki sa w zamkach meblowych)

Dwa zamki w domu rozwaliłem i sprężynki były ale dosyć duże te co chciałem użyć są zbyt twarde i nie blokują tych bolców w obie strony mi sią kręci a powinno blokować... Masz zdjęcia zamka lub model muszę dwie sprężynki skołować.

EDIT...

Znalazłem sprężynki w starych popsutych odtwarzaczach mp4 wymontowałem z MIKRO PRZEŁĄCZNIKA SUWAKOWEGO SMD


Dodatkowo źle powkładałem te stalowe elementy blokujące teraz jak poprawiłem to nawet nie drgnie w przeciwną stronę.

Kupiłem KULKI ŁOŻYSKOWE 5,556mm 7/32" oraz 5,5mm lecz te pierwsze zamontowałem tak jak by mniejszy luz w nich wyczuwałem.



łożyska i sprężyna.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 346 raz(y) 244,49 KB

MIKROPRZEŁĄCZNIK SUWAKOWY.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 316 raz(y) 134,43 KB

_________________
Takie Buty
 
 
YAHU31 
początkujący
YAHU31


Wiek: 70
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 15
Skąd: PNIEWY
Wysłany: Nie 27 Sie, 2017   

Witaj ;) jak już wspomniałem...
zastosowalem sprężynki z zamkow meblowych.....
patentowych!!!
cały dowcip polega na tym........
że wszystkie sprężynki....musza byc RÓWNE!!!
wtedy to zadziała....
mj....
p.s.... a moze nr tel;) zadzwonie!!

IMG_3503.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 263 raz(y) 1,68 MB

IMG_3504.JPG
z takich zamków wykorzystałem sprężynki ;)
Pobierz Plik ściągnięto 232 raz(y) 1,76 MB

 
 
gradek83 
początkujący
GRADEK83



Wiek: 40
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: Nie 27 Sie, 2017   

Sprężynki z tego co sprawdziłem muszą być miękkie tak aby tylko dociskały kliny do bocznej ścianki obudowy nie stawiając zbyt dużego oporu.

Składając okazało się że jednak ustawienie zębatki na wale ma znaczenie dla tego przed zdemontowaniem warto oznaczyć sobie dziury na śruby aby były takie same ja niestety tego nie zrobiłem i musiałem przestawiać i kalibrować.... Kupiłem ten smar litowy biały ale nie chcę walić gonie wiadomo ile na tryby tak aby nie chlapał bo jego lepkość jest z tego co widzę mniejsza od tego oryginalnego smaru ale może po prostu tamten z czasem taki się zrobił... Jutro podepnę pod rower i sprawdzę działanie bo tak czy siak muszę szukać dalszej przyczyny uszkodzenia sterownik rozebrałem i na oko nic nie widać spalonego ale jeszcze dokładniej wszystko pomierzę.




Oznaczenie spisane z silnika:
GBJ13306244SY 36V

części.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 321 raz(y) 3,71 MB

silnik 4.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 269 raz(y) 2,25 MB

silnik 3.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 350 raz(y) 2,66 MB

silnik 2.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 291 raz(y) 704,75 KB

silnik 1.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 361 raz(y) 2,3 MB

_________________
Takie Buty
Ostatnio zmieniony przez gradek83 Czw 28 Gru, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
YAHU31 
początkujący
YAHU31


Wiek: 70
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 15
Skąd: PNIEWY
Wysłany: Pon 28 Sie, 2017   

znalazlem cus takiego...
zobacz...
https://sklepebike.pl/pl/p/Zestaw-naprawczy-1/138
czy czasami ....to nie jest takie same
sprzęgło :) ...
 
 
gradek83 
początkujący
GRADEK83



Wiek: 40
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: Pon 28 Sie, 2017   

YAHU31 napisał/a:
znalazlem cus takiego...
zobacz...

Widziałem to wymiary moje są większe czyli całkowicie inne ale z wyglądu podobne

241-sy26m-03vs.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 324 raz(y) 504,44 KB

241-sf36v-01vs_1.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 331 raz(y) 493,94 KB

_________________
Takie Buty
Ostatnio zmieniony przez gradek83 Czw 28 Gru, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
YAHU31 
początkujący
YAHU31


Wiek: 70
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 15
Skąd: PNIEWY
Wysłany: Pon 28 Sie, 2017   

OKI..... ;) )!!!!
 
 
gradek83 
początkujący
GRADEK83



Wiek: 40
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: Wto 29 Sie, 2017   

NO i klops po posmarowaniu przestało zakleszczać te piny nawet nie wiem jak to nazwać już tak rdza to wyjadła że zbyt duże luzy są i nie zakleszcza...na razie sobie daruję tą przekładnię. Pod pedałami znaczy się po środku pod ramą jest czujnik (Cadence Sensor) kolejny jest z tyłu przy baterii zapewne magnetyczny bo magnes przymocowany do szprychy obok niego przechodzi ale jest jeszcze jakiś jeden który idzie na tył do koła przy piaście wielobiegowej i nie wiem co to za czujnik i jak go sprawdzić.



SG-8R31 JAPAN VIA.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 218 raz(y) 460,35 KB

czujnik 1.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 253 raz(y) 750,73 KB

_________________
Takie Buty
 
 
YAHU31 
początkujący
YAHU31


Wiek: 70
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 15
Skąd: PNIEWY
Wysłany: Wto 29 Sie, 2017   

W moim rowerze nie mam czujnika kadencji.....
Natomiast ten czujnik.... przymocowany do obudowy
bateri..... to kontrakton czyli czujnik licznika szybkosci... i przebiegu!
natomiast ten zakleslony na zdjeciu to najprawdopodobniej
czujnik ktory mierzy sile nacisku na pedaly....i z podobna sila oddaje moc.....
ale jak go sprawdzić? nie mam zielonego pojecia!!!! :sad:
tak na marginesie....
mam sterownik z wyjściem.... na kadencje.....u mnie on nie działa.....tzn.
działa tylko z lewa manetka....ale jak pedałuje rower nie wspomaga... :cry:
 
 
gradek83 
początkujący
GRADEK83



Wiek: 40
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 30 Sie, 2017   

Poznajdowałem mniej więcej te czujniki tak dla potomnych na tej stronie LINK Oraz kolejne z częściami LINK2 LINK3

Giant E Cadence Sensor set 3Pin

Silnik dla Giant Twist Power Model roweru z (2012 i wyżej)
MODEL : 241-SY36M-01VS

Kolejny silnik opisany przez sprzedawcę jako Giant E SyncDrive-F 36V/250W
MODEL : 241-SF36V-02VS zapewne ale pewny nie jestem do wersji z 2011 czyli tej co ja mam ale równie ten pierwszy może ale nie musi pasować...


Jeszcze jeden model: 241-sf36v-01vs
Opis:
Marke: Giant
Modelle: Twist Lite Power und Twist Go Power / Twist Go Double Power
Spannung: 36 Volt
Bremssystem: Rollerbrake auf der Nabe montiert

Źródło

Model zapewne wyżej: 241-sf36v-01vs_1
Model:
Ease E+2
Triple X-E
Voltage: 36Volt
Bouwjaar : 2015-heden



Kolejny to 241-sy36m-10vs
Opis:
Merk: Giant
Model:
Ease E+1
Ease E+3
Voltage: 36Volt
Bouwjaar : 2015-heden


I na koniec: 241-sy26m-03vs
Opis:
Marka: Giant
Model: Twist Lite
Napięcie: 26Volt
System hamulcowy: Na obręczy ten silnik nie nadaje się do modeli z hamulcem rolkowym.
Rok budowy 2011-dziś


Sensor : Giant E Pedalplus-R Torque Sensor (czujnik który mierzy sile nacisku na pedały)
MODEL: 245MZWGITS-07V


Kolejny czujnik Giant E Pedalplus-R Torque Sensor
MODEL: 245MZWGITS-09V


Speed sensor


Zestaw naprawczy do silnika 26V z 2011-2012 czyli pewnie do 36V też by pasował przekładnia ze sprzęgłem jednokierunkowym.
241MGIANT-01V


241-sy36m-10vs.jpg
241-sy36m-10vs
Pobierz Plik ściągnięto 380 raz(y) 493,8 KB

241-sf36v-01vs.jpg
241-sf36v-01vs
Pobierz Plik ściągnięto 443 raz(y) 533,8 KB

241MGIANT-01V.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 775 raz(y) 58,39 KB

image_975_4_5637152453.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 248 raz(y) 10,95 KB

Giant E Pedalplus-R Torque Sensor for Gi 245mzwgits-09v-920827488.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 275 raz(y) 17,82 KB

Giant EPedalplus-R Torque Sensor for RS1141160188.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 353 raz(y) 36,94 KB

Giant E SyncDrive-F 36V 250W For Ease-E 190606905.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 335 raz(y) 37,09 KB

241-SY36M-01VS.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 361 raz(y) 50,38 KB

Giant E Cadence Sensor set 3Pin for Holl331021271.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 329 raz(y) 29,56 KB

_________________
Takie Buty
 
 
gradek83 
początkujący
GRADEK83



Wiek: 40
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: Pon 26 Mar, 2018   

Okazyjnie na alledrogo udało mi się kupić całe koło z silnikiem po wymianie wszystko działa ok w tym silniku jest dodatkowy czujnik hala w mojej wersji jeden biały przewód był wolny zapewne to on szedł do 4 czujnika który zostawiłem nie podłączony.

Model silnika 241-SF36V-01V





Rozpiska połączeń kolorów kabli przy wtyczce od silnika.


GIANT TWIST GO DOUBLE POWER piny.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 422 raz(y) 613 KB

koło4.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 267 raz(y) 1,24 MB

koło3.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 250 raz(y) 1,27 MB

koło2.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 217 raz(y) 1,28 MB

koło1.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 250 raz(y) 1,04 MB

_________________
Takie Buty
 
 
YAHU31 
początkujący
YAHU31


Wiek: 70
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 15
Skąd: PNIEWY
Wysłany: Pon 26 Mar, 2018   

Witam... :)
i to było NAJROZSĄDNIEJSZE rozwiązanie...
ja użytkuje taki rower od 5 lat....
mam w rodzinie juz 3 takie....
jak cos się pojawi na rynku...
kupuje części na zapas....
i czekają na swoja kolej... :) )
MOIM ZDANIEM ,,,,
GIANT TWIST DOUBLE POWER ....
TO NAJBARDZIEJ DOPRACOWANY...
ROWER ELEKTR./ hibrid...NA RYNKU WTORNYM!!!!
z jednym wyłączeniem.....
!!! to nieszczęsne sprzegło jednokierunkowe!!!!
ale do ogarnięcia....:))
pozdrawiam i dziekuje za wiadomosc....mj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group