|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
FULL vs HT - baza dla ebajka |
Autor |
Wiadomość |
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Wto 09 Gru, 2014
|
|
|
Ja myślę że każdy wybiera taką ramę na jaką go stać, trzeba się liczyć jeszcze z ewentualnym serwisowaniem części składowych w trakcie użytkowania ;)Dodatkowo dochodzą elementy stresowe typu co i jak złożyć żeby to jakoś wyglądało i nie straszyło |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
Ostatnio zmieniony przez Eryk1000 Wto 09 Gru, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 09 Gru, 2014
|
|
|
-powiedz mi kto mając silnik DD napędza go o własnych siłach? nie po to się kupuje elektryka żeby go wozić a nie on nas a jeżeli chodzi Ci o wspomaganie to bujania nawet w tym wypadku nie czujesz, są dampery np dhx z pro pedal i ta funkcja nawet działa więc powód nie trafiony
- jak się nie wie co kupuje to pewnie, i HT można połamaną kupić i nie wiedzieć, samochód podobnie, kolejny nie trafiony
- tuleje zakupiłem na początku od proshock i jak narazie po 9 tys km zero luzów, jak jeździsz rowerem to też Ci się opony zużywaja prawda? i to dużo częściej niż tuleje szczególnie DH,czasami trzeba kilka kompletów w sezonie i nikt nie płacze a co dopiero tuleje raz na kilka lat
- dwa przykłady, 30s szukania, pierwszy bardzo duży trójkąt drugi ogrom miejsca pod ramą
http://fcdn.mtbr.com/atta...ke-dscn0513.jpg
http://www.sicklines.com/...ose_bootr4s.jpg |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
MARCIN
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 519 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 09 Gru, 2014
|
|
|
Nie chciałem ciągnąć tematu, ale zrobiliście to za mnie .
Sprawa wygląda tak, że człowiek mądrzeje po pewnym czasie i przesiada się na lepszy sprzęt. Dlatego nie używam żadnych górnolotnych sformułowań typu "fantastyczny" czy "rewelacyjny" i nikomu nie zalecam, aby tak się wyrażał. Zawsze można mieć coś lepszego, bardziej "fantastycznego".
Kradnąc myśl sietaza - tas, to kiedy budujesz trójkołowca, a kiedy poziomkę dwukółkę? Chyba już dość wyjeździłeś się "na stojąco" . |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 10 Gru, 2014
|
|
|
Poziomka FULL w terenie. Ojjj to by było coś!
Ale nie, na bank następny po kolejnym projekcie będzie elektryczny quadbike ^^
|
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Freerider
kierownik
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 29 Lis 2014 Posty: 320 Skąd: Królików
|
Wysłany: Śro 10 Gru, 2014
|
|
|
Hoho xD To jest dopiero pojazd...Ale kasakasakasa Ciekawe czy ma mechanizm różnicowy. Jak by tam dać 2x hub to była by fajna rakieta, tylko czy os huba by to wytrzymała? |
|
|
|
|
radasss
dyrektor Radosław
Pomógł: 7 razy Wiek: 55 Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 413 Skąd: Luboń/k.Poznania
|
Wysłany: Pon 29 Gru, 2014
|
|
|
Z autopsji. Bez amortyzacji, a szczególnie tyłu to można jeździć po dobrze znanej trasie i nie za szybko. Przy 50 km/h wpadnięcie w kilkucentymetrową dziurkę źle bardzo robi kręgosłupowi Są to doświadczenia z dwóch sezonów e-bike'owego dojeżdżania do pracy i nazad. Jak wracałem nową trasą, a nie chciało mi się za wolno to dopiero dostawałem wytrzeszczu, aby w porę dziurkę przyłważyć |
_________________ warsztatmotocykli.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|