ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Piaggio FREE POST
Autor Wiadomość
piaggio
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lip, 2007   Piaggio FREE POST

Witam! Mam mały problem. Sprowadziłem Piaggio Free Post z zagranicy z państwa które nie jest w Unii Europejskiej ale to nic. Otóż nie wiem czy Piaggio Free POST jest jednoosobowy czy dwu. W internecie pisało że dwu i na aukcji też że dwu. Nie wiem jak to jest. Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2007   

to czy jest 2 czy 1 masz na pamierach zagranicznych, ale jezeli bedziesz musial przejsc przez polskiego rzeczoznawce to on ci wypisze kwit na skuter do rejestracji zgodnie z katalogiem, oni tam maja takie katalogi i tam piszą rozne szczególy na temat pojazdów i wg nich wypisuja kwity, piaggio free jest 1 osobowy ogolnie wg tych katalogów ale jak sie godagac z rzeczoznawcą to moze wpisac kwit na 2 osobowość.

Pisze to na bazie mojego przypadku, kobieta mi powiedziala, że jak chce sobie przerobic na 2 osobowy to musze isc do rzeczoznawcy dac mu ze 200 zl za usluge aby mi przerobil kwity na 2 osobówke ale to tez nie jest pewne bo zalezy jak on bedzie opisany w katalogu rzeczoznawcy - cos mniej wiecej takiego uslyszalem w wydziale komunikacji.
 
 
Marucha79
[Usunięty]

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

Może spróbuj zapytać na tym forum http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/ lub podobnym.
Ci ludzie mają dostęp do katalogów, o których pisał Dawid i myślę że znajdzie się ktoś kto wyjaśni co i jak
 
 
piaggio
[Usunięty]

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

Dziękuję za pomoc! Papierki dałem do przetłumaczenia. Piaggio 2 osobowy będzie hehe oraz ma hak holowniczy że mogę przyczepkę czy cuś dopiąć. Dziękuję Wam!
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 936
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 21 Lip, 2007   

U mnie diagnosta stwierdził to na podstawie oględzin. PIaggio free jest na tyle mało popularny ze ciezko znalezc jakies katalogi. Dodatkowo byly wersje 2 osobowe i 1 osobowe
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Lip, 2007   

free ma fabryczne stopki dla pasażera ale samo siedzenie jest krótkie :) i raczej dla jednej osoby, chyba ze dla dwuch małolatów to tak, ja jak jechalem testowo we 2 to ledwo zesmy sie pomiescili na tym skuterze po prostu krótkie siedzenie
 
 
piaggio
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Sie, 2007   

A teraz mam kolejne pytanie... co może być przyczyną że skuter jak dodam gazu nie jedzie? Dawniej mi śmigał a potem coś się stało... no i ile w sumie jest tych blokad i jak je zdjąć? Słyszałem coś o ślepej kiszce. Utnę ją tylko zostawię jakieś 10cm i jak wyregulować gaźnik? Przypuszczam że może być zatkany i dlatego nie jedzie albo poprostu jedzie 5km/h a wcześniej 45km/h. Co zrobić z tym fantem? Dzięki za odp. Pozdrawiam :!:
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 936
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007   

piaggio napisał/a:
A teraz mam kolejne pytanie... co może być przyczyną że skuter jak dodam gazu nie jedzie? Dawniej mi śmigał a potem coś się stało... no i ile w sumie jest tych blokad i jak je zdjąć? Słyszałem coś o ślepej k:!:

blokady 2 - wariator+slepa kiszka na wydechu

Z awaria ktora masz to niestety nie wiem - nie mialem tego typu objawiw. Przede wszystkim bym odkrecil swiece i zobaczyl jak to wyglada
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Sie, 2007   

za slaby dajesz opis tak ze ciezko powiedziec

co do regulacji gaznika to lepiej nie dotykaj tego, gaznik dellorto to nie gaznik od jawki 50, zle ustawienie moze zakonczyc sie zatarciem cylindra a wtedy koszty poleca na 300 - 400 zl regulacja gaznika w piaggio to dosc zaawansowana sprawa, sama instrukcja regulacji sklada sie z kilku kartek textu A4 do tego trzeba specjalne urzadzenia

napisz dokladniej jak Ci pracuje silnik jak dajesz gazu
 
 
piaggio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Sie, 2007   

Ok dzięx za info o blokadach ślepą zlikwidowałem teraz tylko wariator. A sorki że tak namąciłem. Odkręciłem obudowę to tu to tam i za gaźnik się nie brałem :) wina była tego że mam pękniętą rączkę od gazu. Zamówiłem następną na Allegro... tylko że ta rączka ma plastik który się nie ściera i jest po prostu cudo ale cóż trzeba będzie mieć inną:P pozdrowionka
 
 
piaggio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Sie, 2007   

Kurcze to nie koniec z tą rączką... dalej jest to samo. Sprawdziłem czy dostawał lewego powietrza i dostawał. Zmieniłem wężyk i mniejszy ścisk dałem i dokręciłem. Przed zdjęciem blokady na tłumiku i zanim coś się w nim zepsuło jechał spokojnie 40km/h. Po wymienieniu tego wężyka jechał 35-40 i strasznie przerywał. Jak jechałem 30 to leciał spokojnie. Teraz jak go odpalę to wchodzi na obroty jak się rozpędzę to maxymalnie do 20. Jak się zatrzymam albo nawrócę na drodze to nie może wejść na obroty i jedzie jakieś 5km/h albo czasami w ogóle nie ruszy na pełnym gazie. Już nie wiem co jest grane...
 
 
r2d2 
prezes
Reverse engineer



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 672
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

nic o tym nie ma na skutery.net???
_________________
I choć bym szedł ciemną doliną, ciemności się nie lękam bo robię światło...
 
 
r2d2 
prezes
Reverse engineer



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 672
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

przecież takie objawy jak Twoje to w spaliniaku powoduje tylko ewidentnie kiepskie chłodzenie silnika
_________________
I choć bym szedł ciemną doliną, ciemności się nie lękam bo robię światło...
 
 
piaggio
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Wrz, 2007   

Sorki nie miałem neta. Piaggio zostawiłem u mechanika i coś było nie tak z gaźnikiem i tłumik był zatkany. No i niby było ok i powiedział że dalej jest przytkany za to wszystko wziął 120zł no i kierunki jeszcze podpinał. Powiedział żeby go do pieca wrzucić jakiegoś i sie wypali. Tak też zrobiłem z tłumika się tylko kopciło. Palił się całą noc praktycznie no i jak go założyłem to ledwo co 5 km/h jechał. Jak go przeczyścić? Gdy go zdejmę chodzi jak nalezy ale wcześniej wszyscy by ogłuchli jakbym szarżował bez tłumika;) co mam zrobić i jak go przeczyścić?
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Wrz, 2007   

hehehe :) nie no to bylo dobre :) tlumik do pieca :) moze przedmuchaj go sprezarka ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group