budowa roweru 16s3p |
Autor |
Wiadomość |
mateo8522
początkujący
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Czw 05 Lut, 2015
|
|
|
alarmy jak kupilem z nexuna dwa po 8s to podlaczylem i nie ustawialem ich, na celach pokazuje 3.6-3.7 aktualnie |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 05 Lut, 2015
|
|
|
domyślnie zazwyczaj są na 3.3 i zaczną pikać, jeżeli nie chcesz do końca aku rozładowywać to będzie ok |
|
|
|
|
mateo8522
początkujący
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Czw 05 Lut, 2015
|
|
|
da sie je jakos zaprogramowac ten alarm? a i jeszcze jedno po wcisnieciu manetki i jechaniu ze stala predkoscia wlacza sie tak jakby tempomat ze jak sie pusci manetke dalej jedzie tak samo , dopiero po kolejnym nacisnieciu i puszczeniu manetki zwalnia... czy to jest standardowo tempomat czy cos nie tak? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Lut, 2015
|
|
|
Niektóre sterowniki tak mają rozwiązany tempomat. Możesz też nacisnąć hamulec, też się wyłączy. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 05 Lut, 2015
|
|
|
Możesz zaprogramować ten tempomat na czas aktywacji max 15sek.
Możesz go też wyłączyć i zrobić na przycisk. Otwierasz sterownik, znajdujesz pole "CR", usuwasz zworkę i lutujesz tam 2 kabelki i do przycisku na kierownicę (chwilowego). Musisz tylko ustawić aktywację manetki 1sek i działa fajnie. Ale zauważyłem, że sporo ludzi lubi taką automatyczną manetkę. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
mateo8522
początkujący
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015
|
|
|
pierwsze ladowanie , mam podlaczone tak jak wspomialem dwa alarmy 8s i pokazuje napiecie na jednej z celi 4.34 a na wszystkich celach srednia 32.9 odlaczyc czy czekac az sie wszystkie cele doladuja? |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015
|
|
|
Jesteś pewny, że jedna cela ma 4,34V? To bardzo nie dobrze. Sprawdź jakimś zewnętrznym miernikiem, może ładowarką modelarską i jak rzeczywiście tak jest to rozładuj to jak najszybciej do bezpiecznego poziomu. |
|
|
|
|
mateo8522
początkujący
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015
|
|
|
jednak alarm trefny zamienilem go z drugim i pokazywal tak samo na jednej celi 4.31 , pozniej zmierzylem wszystkie miernikiem i wszedzie bylo git:) |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
|
|
|
Dwa mierniki 8S pokazuja zle ten sam segment ? Dziwne. Przesun wtyk tak aby pomiar tego segmentu wypadal na innym kanale.Ten pomiar robisz w trakcie ladowania czy po odlaczeniu zasilania ? |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
mateo8522
początkujący
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
|
|
|
(alarm1)na jednej sekcji 8s w jednej celi pokazuje 4.33 na pozostalych celach oraz w drugiej sekcji (alarm2) wszedzie w normie 3.98-4.08.
wyniki w pierwszym gniezdzie 8s oraz w drugim sa rozne.
mierzone alarmem 1 druga sekcje pozazuje tez 4.31
mierzone alarmem 2 pierwsza sekcje , oraz druga sekcje wszystko okej.
mierzone miernikiem (tanim nie zbyt dokladnym) wszedzie okolice 4.0-4.1
mierzone przy odlaczonej ladowarce
wiec wyrok pada na alarm 1? |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
|
|
|
Miałem tą samą usterkę. Po pewnym czasie przeradza się w zawyżenie odczytu napięcia na wszystkich celach - dwa alarmy tak miały. Poszły na reklamację |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
mateo8522
początkujący
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
|
|
|
sterownik przy jak niskim napieciu odcina zasilanie? czy to bms odetnie zasilanie? nie chce zbyt gleboko wyladowywac bateri skoro te alarmy moga zawyzac. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
|
|
|
Jeśli sterownik odcina przy ~52V to mniej więcej jest to przedział odcinania BMSa i zrobią to mniej więcej w tym samym czasie. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
mateo8522
początkujący
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015
|
|
|
Witam mam znow problem :/ 3 dni temu naladowalem rower w jednym i drugim pakiecie s8 cela 1 i 2 tak jakbysie szybciej naladowala i pozniej balansator pracowal nad tym zeby je wyrownac no i w miare wyrownal cele, dwa dni temu przejechalem z 20 km i na wszystkich celach bylo w granicach 3.6-3.7v z tym ze na 1 i 2 minimalnie mniej, dzis w nocy obudzily mnie alarmy i sprawdzilem miernikiem i w obu pakietach na celach 1 i 2 napiecie pokazuje 3 v na pozostalych 3.6-3.7 ;/ kurde nie wiem gdzie szukac problemu;/ wyglada mi na to jak by cos rozladowywalo te cele 1 i 2 tylko co?-balansator? jak narazie rozlaczylem balansator i baterie od ukladu... |
|
|
|
|
|