RAIDEN aka ThunderBolt |
Autor |
Wiadomość |
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
MixhaL ale to opisałeś faktycznie robisz tylko smaki Zapowiada się fajny rower w teren, ciekawe jak by sobie radził na moim terenie, ale domyślam się po opisie że łykał by wszystko bez problemu. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
Mnie ciekawi jak radzi sobie wersja 3t 21x3 z małym kołem, ale z wysokim amperażem tak max 120a 16s. Mam dylemat w która stronę iść. Także testuj i zdawaj relacje. Pomyśleć, że 4 miesiące wcześniej szczytem dla mnie było zbudowanie tas mobila z 9c i myślenie po co więcej mocy. |
|
|
|
|
deckardmst
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 177 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
MixhaL narobiłeś smaku na tą wersję silnika, może ktoś się zamieni za taki na Crystalyte HS4065 ?:) |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
MixhaL
W sumie mxusem jeżdze dopiero tydzień i to na małym amperażu ale mogę potwierdzić wszystkie twoje zalety, tam gdzie poprzedni 10x6 nine continent był mułowaty i czuć było że coś jest nie tak (pewnie w momencie kiedy już był nagrzany) tutaj nie ważne czy na początku czy na końcu jazdy zawsze może zaskoczyć przy starcie
Jedyna bolączka to właśnie prędkość bo na 14s absolutny maks to jakieś 53km/h przy wersji 4T w 26cali. |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
Tu by trzeba było do porównań wziąć Nine continent wersję 7x9 a nie porównywać silnik wolny z szybkim. Za dużo wniosków się nie wyciągnie poza tymi oczywistymi o których Tas wspomniał... |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
7x9 NC zdaje się jest szybszy niż 10x5 od mxusa, wiec też porównanie średnio by wyszło.Trzeba by pewnie 5x12 czy coś. Wtedy by wyszło, że oba silniki są prawie identyczne co do każdego parametru i jeżdżą dokładnie tak samo, ale Mxus z 2x takim mięsem to, jak mói MixaL, leciutko pod każdą górkę, a mniejszy Nc też, ale ma 140st po 2 min |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
no ale z czego wynikają te różnice w prędkościach obrotowych przy tej samej ilości zwojów obydwu silników? przecież przy jeździe po płaskim średnica "przewodu" ani szerokość magnesów nie powinna robić różnicy gdzie i tak nie jest wyciągany max prąd przez silnik... |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
No ale w zwyczajnym Nc masz szczeliny po 27mm szerokosci, a w mxusie hmm 45? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
chyba nie szczeliny tylko szerokość magnesów , teraz "normalny" ma 30mm . Pomijając to, szerokość magnesów ma wpływ na moment obrotowy raczej tak samo jak prąd płynący przez zwoje, a nie na prędkość obrotową, tu szybciej wpływ by miało gdyby po obwodzie stojana tych magnesów było wiecej lub mniej... czy się mylę? |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
tas napisał/a: | a mniejszy Nc też, ale ma 140st po 2 min |
no właśnie głównie rozchodzi się o pojemność cieplną. Mxus wytrzyma większe katowanie na górach. Jego sumaryczna masa wynosi prawie 4 kilo więcej niż 9C. Ciepło idzie w masę i lepiej / szybciej się rozchodzi. Jeśli ktoś nie ciśnie po górach tylko głównie po mieście i z prędkościami bezpiecznymi jak na ścieżki rowerowe to czy uzasadnionym będzie kupno 4 kilo cięższego silnika ? Jedynie jako zabezpieczenie na przyszłość bo może się okazać że watownica go dopadnie albo odkryje w sobie głęboko skrywaną pasję do jazd wysokogórskich |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015
|
|
|
raymaxxx, wydaje mi się, że Mxus jest nawinięty drutem 0.6mm, musiałbym to sprawdzić |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015
|
|
|
Nooo cieszą takie testy posty
Sobie wyobrażam jak mój 16x4 będzie kręcił przy 24" |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015
|
|
|
ale jestem faja ...
poczytałem trochę, przez te trzy kabelki zawsze myślałem że to są silniki prądu zmiennego a nie są... czytałem czytałem i dalej nie wiem od czego zależy prędkość znamionowa silników prądu stałego z komutatorem elektronicznym , na pewno od ilości biegunów i chyba max czestotliwości przełączania jaką generuje komutator elektroniczny? kto ma o tym pojęcie i jest w stanie mnie oświecić?
P.S. ma ktoś z was pojęcie jaka może być max temp drutów na uzwojeniach jak silnik ma po zatrzymaniu i dajmy na to 5-10min przerwy 43 st na obudowie w najgoretszym miejscu? |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015
|
|
|
Wróżka i stare cyganki wiedzą |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015
|
|
|
ale to pierwsze o prędkości znamionowej czy to drugie? |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
|