SABVOTON sterownik wektorowy |
Autor |
Wiadomość |
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 22 Gru, 2015
|
|
|
Siema Rafał (sąsiedzie).
Mam ten sam problem co Ty. Tas ma w zanadrzu jakieś inne sterowniki podobno.
Tas wrzuć je tutaj żeby były ogólnodostępne... |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 22 Gru, 2015
|
|
|
Oke, jakieś problemy występują, więc:
1. Upewnijcie się, że sterownik po uruchomieniu NIE MRUGA tylko świeci ciągłym światłem
2. Grubsza wtyczka USB idzie do PC, mniejsza do sterownika
3. Upewniamy się, że przewód stacyjki dostaje napięcie +Batt
4. Wchodzicie na stronę: https://www.dropbox.com/s...i6lpGBCuDa?dl=0
Zasysacie program PC i sprawdzacie na nim. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
rafalm307
początkujący
Wiek: 39 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 19 Skąd: wejherowo/norwegia
|
Wysłany: Wto 22 Gru, 2015
|
|
|
ok MAM juz polaczenie z sterownikiem ! dziękuję bardzo za pomoc.
Nie miałem ponieważ nie dałem na czerwony przewód E-lock plusa baterii, nie zrobiłem tego szybciej bo nie byłem pewien czy moge tak spalić sterownik. teraz pozostaje podpięcie manetki i przycisków na kierownicy
czy ktoś moze mi troszkę pomóc jeszcze z tym ?:)
sterownik :
czerwony---- E-lock ------------------------------->
pomaranczowy-- do czerwonego E-lock
brązowy ---- Anti Theft --------------------------->
niebieski z czerw. paskiem -- HaIspeed For Meter ------->
siwy ----HandIebar ------->
czarny --------------------->
czerwony ------------------>
fioletowy --- brak opisu -------->
czarny ------------------------>
rózowy --- thr eespeed----->
niebieski--- cruise ---------->
biały ------ reverse--------->
manetka : czerwony
biały
czarny
przyciski :
zielony
1. ->
czerwony
2. <-
niebieski
3. siwy ---
czerwony przycisk swiatła NO
biały---
4. brązowy ----
zielony przycisk klakson NC
żółty ----
z góry dziękuję za wyrozumiałość i wszelką pomoc |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 22 Gru, 2015
|
|
|
svmc 72150 - jest kabelek brake-high czyli do świateł stopu, a co z regenem? Nie ma? Mój właśnie przyszedł i nie moge zlokalizować brake-low |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 22 Gru, 2015
|
|
|
brake hi jest od hamulcy |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 22 Gru, 2015
|
|
|
no i gites:) |
|
|
|
|
rafalm307
początkujący
Wiek: 39 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 19 Skąd: wejherowo/norwegia
|
Wysłany: Czw 24 Gru, 2015
|
|
|
hey mam jeszcze jedno pytanie.. odnośnie dwóch kabelkow HaIspeed For Meter i thr eespeed. chodzi mi o ustawienia 3 predkosci ? czy ktos wie jak to zrobic ? probowałem każdy z kabli połączyć z masa poprzez styk NO i ustawiajac w programie "intern set" i motor limit speed set . w programie wstawiałem rózne wartosci procentowe co do limitow i ustawiajac pierwsza na 10 procent przykladowo silnik kreci sie w 10 procentach ale nie mozna go wylaczyc przyciskiem tylko ponownie zmienc w porgramie .. nastepne dwie wartrosci ustawilem roznie i jak wyzej pisalem brak reakcji.. a cała reszta podłaczona poprawnie odzysk hamowania/reverse/cruise/ dziala poprawnie.... |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 24 Gru, 2015
|
|
|
Hall speed to jest dodatkowe wyprowadzenie do podawania prędkości a nie ustawiania
Zdaje mi się, że zmienia się tryby przez przycisk chwilowo zwierny. Jakoś na dniach będę to sprawdzał chyba, że Tas wie |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
radasss
dyrektor Radosław
Pomógł: 7 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 413 Skąd: Luboń/k.Poznania
|
Wysłany: Sob 26 Gru, 2015
|
|
|
Niebawem podłączam milion kabli do mojego jednoślada. Poproszę o polski opis działania:
- cruise(L) - ?
- thr eespeed(L) - ?
- anti-theft(L) - ?
- hal speed for meter - sygnał jednego z halotronów silnika dla pomiaru prędkości e-bika ? |
_________________ warsztatmotocykli.pl |
|
|
|
|
Kostrzyno
początkujący
Wiek: 52 Dołączył: 24 Lip 2015 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: Sob 26 Gru, 2015
|
|
|
Hall speed i anti to są przewody podłączane do instalacji w skuterze, ze znajomym niedawno podłączaliśmy sabvotona do takiego malucha pokroju Vespa i tam były takie złączki.
Cruise poszło do masy wedle opisu kabelków z linka. |
_________________ http://www.uni.opole.pl/ |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 26 Gru, 2015
|
|
|
Funkcja 3 speed niestety jest słabo udokumentowana. Tzn jest w ogóle nie udokumentowana
Trzeba to rozpracować, być może działa to na zasadzie 1 klik, 2 kliki, 3 kliki, obadam to pewnie po świętach. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
radasss
dyrektor Radosław
Pomógł: 7 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 413 Skąd: Luboń/k.Poznania
|
Wysłany: Sob 26 Gru, 2015
|
|
|
- cruise(L) - nadal nie wiem do czego służy
- thr eespeed(L) - niebawem tas nas oświeci
- anti-theft(L) - nadal nie wiem do czego służy
- hal speed for meter - poziom sygnału z tego wyjścia sprawdzę jak podłączę silnik pod aku
Z tego mam coś wiedzieć ? |
_________________ warsztatmotocykli.pl |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Nie 27 Gru, 2015
|
|
|
Z tego co wiem to 3 speed występowało tylko w zamian za inne funkcje np boost a że prawie każdy brał z bost to nikt nie wie jak działają sterowniki z 3 speed . |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 27 Gru, 2015
|
|
|
Tak Pykacz ma racje. Jak sie zamawia od nich od firmy to sie pytaja czy chcesz z boost czy z opcja 3 speed. Ja nie uzywam ani jednego ani drugiego wiec zawsze bralem standart czyli ten z boost |
|
|
|
|
|