ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SABVOTON sterownik wektorowy
Autor Wiadomość
markkar 
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 213
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 05 Maj, 2017   

Jaki to jest spadek na napięciu żeby regen zadziałał, ta granica nie jest nastawialna? Może pobawić się zwiększeniem wartości napięcia "over voltage"? Czy to nie ma wpływu?
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią 05 Maj, 2017   

Dobre pytanie. Nie sprawdzalem ale jest bardzo duza szansa ze ma to wlasnie wplyw. Tylko uwazaj by nie przeladowac baterii
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017   

Jaką szerokość ma sama płytka w Sabvotonie SVMC? Mam ograniczoną szerokość do 12cm i nie wiem czy by się zmieścił z customową obudową czy odpuścić.

Edit: sorki znalazłem, odświerzę jal by ktoś szukał 102x207mm
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
Ostatnio zmieniony przez Tomek Śro 10 Maj, 2017, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017   

markkar napisał/a:
Jaki to jest spadek na napięciu żeby regen zadziałał, ta granica nie jest nastawialna? Może pobawić się zwiększeniem wartości napięcia "over voltage"? Czy to nie ma wpływu?


Właśnie to ma wpływ. Z tego co pamiętam 8V powyżej naładowanej baterii, ale mogę się mylić. Próby i błędy.
 
 
Ebisef 
młodzik



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 58
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Z wtyczki sterownika sabvoton są wyprowadzone bardzo fajne przewody w różnych kolorach.
Wiecie może gdzie można kupić przewody o podobnej jakości ?
_________________
Popełniłem:
Poison 3kW
Kona Stinky Nine 3kW
Aktualnie rzeźbię Falcona
inst: ebisef
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017   

Czy 13-krotne migniecie zielonej diody oznaczy tylko uszkodzony czujnik halla czy może też oznaczać złą kolejność halli? I czy po ponownym podłączeniu silnika do sterownika trzeba na nowo robić test halli poprzez program ? Po włączeniu sterownika czerwona dioda normalnie się zapala a zielona zaczyna migać po ruszeniu silnikiem, manetką lub bez manetki.
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017   

Jeśli dioda mruga od razy po włączeniu - awaria halli
Jeśli mruga po daniu gazu - zła kolejnośc lub awaria halli :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017   

Dzięki Tas dałeś mi trochę nadzei bo tak się starałem nie uszkodzić przewodów , 5 razy mierzyłem a tu błąd :wink:

Edit 21.05.2017 godz 00:01
Okazało się że jeden hallotron z niewiadomych przyczyn był uszkodzony (ostatno fabryczny, nie miał nic ułamane i nie miał zwarcia) wymienione, sprawdzone znowu działa. Udało się wymienić bez wyciąganie wirnika ze statora tylko pokrywę od strony wolnobiegu. A i btw jeszcze chciałem napisać, że ludzie mxusa v3 chwalą za dodatkową parę hallotronów a przecież w v2 też są gotowe żłobki na 6 hallotronów tylko wkleić trzeba :grin:

A i miał ktoś tak, że przy podłączaniu zasilania BMS nadprądowe wybił ? :o
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017   

Podobno wersja (M) z dodatkowym pomiarem temp silnika jest również przystosowana do współpracy z CycleAnalyst. Ktoś się orientuje na czym polega to przystosowanie bo mi się wydaje że na marketingu :wink: :?:
 
 
Ebisef 
młodzik



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 58
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017   

Zauważyłem taką ciekawostkę. Gdy jadę z pełną prędkością (dla danego napięcia) z manetką wychyloną maksymalnie sterownik pobiera z akumulatora jakiś tam prąd. Gdy zacznę dokręcać korbą i zwiększać prędkość prąd pobierany przez sterownik zaczyna maleć, to jest jeszcze dosyć logiczne. Ale gdy zacznę jechać jeszcze szybciej sterownik zaczyna zwracać prąd do akumulatora i to jest dla mnie niezrozumiałe. Manetka wychylona maksymalnie, czujnik hamulca nie jest aktywowany, nie czuć aby sterownik hamował silnikiem a mimo to prąd pobierany z akumulatora jest ujemny.
Czy potrafiłby to ktoś wyjaśnić :wink: ?
_________________
Popełniłem:
Poison 3kW
Kona Stinky Nine 3kW
Aktualnie rzeźbię Falcona
inst: ebisef
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017   

Jaki masz watomierz ? Pewno trzeba skalibrować (albo wymienić). To raczej nie wina sterownika.
Eee no to jak Ci prądu w terenie braknie to możesz wyjechać na asfalt się podładować :grin:
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
czecho79 
początkujący


Wiek: 45
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Skąd: skoczow
Wysłany: Pią 26 Maj, 2017   

panowie jaki to czujnik lub rezystor trzeba zastosowc aby nowa wersja sabvotona(M) wystartowala bo podobno bez tego nieda sie go uruchomic i trzeba dac taki czujnik do silnika lub na slepo gdzies podlaczyc ?
 
 
ICE 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 321
Skąd: wlkp
Wysłany: Pią 26 Maj, 2017   

czecho79, Info ze strony Nexun-a:

Zmiany względem standardowej wersji:
- Pomiar temperatury silnika i dostosowanie do niej mocy maksymalnej. Podłączamy czujnik KTY83/122 do Biały + Czarny w złączce od czujników halla. Jeśli Twój silnik nie posiada takiego czujnika to musisz połaczyć Biały + czarny poprzez rezystor 1kR aby symulować obecność tegoż w instalacji i aby sterownik się uruchomił i nie zgłaszał problemu)
 
 
czecho79 
początkujący


Wiek: 45
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Skąd: skoczow
Wysłany: Pią 26 Maj, 2017   

dzieki
czyto dokladnie taki tezystor ?
http://allegro.pl/rezysto...ars_rule_id=201
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 26 Maj, 2017   

Lub ustaw w programie 155st ponad limit bez czujnika i też zadziała
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group